• Ooit, lang, lang geleden op een site hier ver vandaan schreef ik Justin Bieber fanfictions. Nou ja, eigenlijk had ik meer plezier in het maken van covers. Deze week heb ik besloten dat weer op te pakken, maar dan voor jullie geweldige verhalen. Blablabla, hierbij presenteer ik mijn oude en nieuwere covers. En bied ik met liefs aan op jouw verzoek er ook één te maken voor jouw verhaal. Tadadadum.



    Nodige informatie:
    Titel verhaal (op cover/niet op cover) |
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) |
    Korte beschrijving (spoiler) |
    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |
    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) |
    Beschrijving sfeer en/of kleuren |
    Horizontaal/verticaal |
    Extra tekst |
    Opmerkingen |

    Wachtlijst:
    Afgerond
    Bezig
    Wachtend

    - Burnley
    - Denys
    - lovelyreads
    - LittleBrego
    - Isimat
    - Avarosa
    - Merchantson
    - lovelyreads
    - xEloquence
    - Sangster

    Ik maak max. 3 covers in het weekend, 2 max. doordeweeks per dag. i.vm. school & schrijven, be patient with me.

    Als je een cover door mij gebruikt, verwacht ik wel dat er op een soort manier credit word gegeven. Dus mijn naam wordt vermeld etc. Zeggen dat je iets zelf hebt gemaakt, terwijl dat niet zo is, is niet erg lief. Thank you very mucho.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:45 ]


    awake my soul.

    In mijn topics, je covers zijn echt gaaf ^^


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Denys schreef:
    (...)


    Ik ben er zelf niet helemaal blij mee, maar ik hoop dat jij hem mooi vindt!


    awake my soul.

    Besloten alvast een aanvraag in te dienen (:

    Titel verhaal (WEL op cover) | Onvoorwaardelijk
    Gebruikersnaam (WEL op cover) | Lovelyreads
    Korte beschrijving |

    Haven. Een klein plaatsje met grootse geheimen…
    Duke Crocker geniet op zijn scheepsdek van de ondergaande zon, totdat er die avond een verwarde vrouw naar hem toe komt. Haar kleren zijn doorweekt, haar haren in de war en ze weet niet waar ze is, wat er gebeurd is of wie ze is…
    De bewoners lijken meer van deze onbekende vrouw te weten, maar houden zich angstvallig op de achtergrond. Al snel blijkt dat de verdachte komst van de vrouw zonder herinneringen niet de enige vreemde gebeurtenis is in Haven…

    Eventuele foto's |

    Hieronder een paar afbeeldingen van de hoofdpersonen. Graag 1 hiervan gebruiken en die mag best de aandacht trekken.
    Klik <-- Als je voor deze afbeelding kiest: graag zonder tekst.
    Klik <-- deze heeft wel mijn voorkeur, maar als je toch voor die andere kiest: geen probleem.
    Hieronder nog een paar afbeeldingen, kijk maar met welke je wat kan:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) | Het is een fanfictie van de syfy serie Haven. Dus als je er niet helemaal uit komt, kan je dat altijd nog googlen (:
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Het is een mysterieus verhaal, dus mag best wel wat grauw en duister. Niet te donker daarentegen en wel gebruik van kleur. Maakt me niet zoveel uit wat voor een kleuren, als het maar geen roze is.
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | Nee.
    Opmerkingen | Misschien dat je het logootje (z)onder de tekst kan verwerken in de cover: Klik voor logo (hoeft niet per se)
    Maak er maar wat moois van en succes!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Titel verhaal (op cover/niet op cover) |
    Unable To Stay, Unwilling To Leave , op de cover

    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) |
    LittleBrego, niet op de cover

    Korte beschrijving (spoiler) |
    Anastasia Weder is een Duits-Nederlands meisje, die in de oorlog naar haar grootouders verhuist. Daar duikt een joodse familie onder, voor de gevolgen van Hitler. Wat Anastasia niet weet is dat haar vader al naar de werkkampen zijn gebracht, voor het laten onderduiken van Joden. Ze moet, door deze omstandigheden heel voorzichtig zijn. Vooral met de Duitse soldaten.
    Op een dag klopte de SS aan bij de boerderij waar Anastasia woont. Angstig waarschuwt zij de joodse familie. De soldaten zoeken meteen na het open doen van de deur naar de joden.
    Maar niet alles soldaten zijn, als de meeste denken.
    De grootouders doen er alles aan om de joden verborgen te houden. Zo komen er dwangarbeiders werken en SS' ers zijn vaak op bezoek. Anastasia raakt verwikkeld in een lastige relatie, waar geheimen van grootse belang zijn.
    Moet ze weg gaan? Of juist blijven?

    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |




    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) |
    Foto's van de tweede wereld oorlog. Eventueel dwangarbeiders (niet de schokkende foto's).


    Beschrijving sfeer en/of kleuren |
    Ouderwetse sfeer. Liefst een beetje sepia.

    Horizontaal/verticaal |
    Wat het handigste is

    Extra tekst |
    War never ends quietly

    Opmerkingen |


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Tremaine schreef:
    (...)

    Ik ben er zelf niet helemaal blij mee, maar ik hoop dat jij hem mooi vindt!




    Hij is vet geworden, thanks!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 20:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gewoon een vraagje. Maak jij je covers met photoshop of gebruik je een ander programma?
    Ik ben altijd jaloers als ik mensen zo'n leuke covers zie maken (:


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Avarosa schreef:
    (...)






    Deze was echt leuk om te maken hihi. Ik heb gekozen voor ijzig/kil en water enzo met het blauw. Ik zou ook nog wel één met een meer romantische/oudere sfeer kunnen maken, als je wilt.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 21:05 ]


    awake my soul.

    Even mijn topics, ik heb nog wel iets mhihi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vulpes schreef:
    Gewoon een vraagje. Maak jij je covers met photoshop of gebruik je een ander programma?
    Ik ben altijd jaloers als ik mensen zo'n leuke covers zie maken (:


    Photoshop (CS6) en dankjewel :')


    awake my soul.

    Jou covers zijn geweldig!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel verhaal (Wel op de cover) | - Photograph
    Gebruikersnaam (Wel op de cover) | Isimat
    Korte beschrijving (spoiler) |

    Lynn Yasmin Delgado is een 20 jarig meisje die een opleiding tot fotografe doet. Ze loopt stage bij een sportfotograaf en mede hierdoor is ze vaak aanwezig bij voetbalwedstrijden.
    Gregory van der Wiel is een beroemde voetballer bij Paris Saint Germain. Ook hem valt het op dat er steeds vaker een meisje bij de wedstrijden is en na een tijdje raken ze in gesprek. Zo bloeit er een relatie op. Tot Gregory wordt geselecteerd voor het Nederlands elftal en het stel de negatieve kant van de pers leert kennen. Er verschijnt in de media dat Gregory vreemd gaat en Lynn gaat tot het uiterste om te ontdekken of dat ook werkelijk zo is.

    Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) |
    Ik wil graag een mooie foto van Gregory van der Wiel, ik voeg er geen bij aangezien je zelf beter weet welke je wilt gebruiken. De faceclaim die ik voor Lynn gebruik is Barbara Palvin. Ook van haar zou ik er graag een foto bij hebben. Verder is het een verhaal dat te maken heeft met voetbal en fotografie en graag zou ik ook deze dingen terug zien. Een simpele oude camera en een voetbalveld zijn voor mij al genoeg!
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Ik wil graag een romantische, sportieve sfeer als dit kan.
    Horizontaal/verticaal | Het liefst verticaal.
    Extra tekst | -
    Opmerkingen | Ik hoop dat je er wat mee kan en stuur me vooral een berichtje mocht iets niet duidelijk zijn!


    - God only knows

    Tremaine schreef:
    (...)


    Deze was echt leuk om te maken hihi. Ik heb gekozen voor ijzig/kil en water enzo met het blauw. Ik zou ook nog wel één met een meer romantische/oudere sfeer kunnen maken, als je wilt.
    Liever wel. Ze zijn wel mooi, maar niet echt passend sorry. De trailers zijn warm en dit toont een beetje het tegengestelde. Francis zijn outfit is ook iets te oud voor die tijd. Het is mss beter om een foto te gebruiken waar zn kleren niet zo erg op staan of waar je eerder een wit hemd met of zonder zwarte jas ziet. bv:


    Ik heb wel gezegd dat er een droevige sfeer aanwezig mag zijn, maar hier heb ik eerder het gevoel dat ze elkaar niet mogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Liever wel. Ze zijn wel mooi, maar niet echt passend sorry. De trailers zijn warm en dit toont een beetje het tegengestelde. Francis zijn outfit is ook iets te oud voor die tijd. Het is mss beter om een foto te gebruiken waar zn kleren niet zo erg op staan of waar je eerder een wit hemd met of zonder zwarte jas ziet. bv:


    Ik heb wel gezegd dat er een droevige sfeer aanwezig mag zijn, maar hier heb ik eerder het gevoel dat ze elkaar niet mogen.


    Oké, dan ga ik die later maken. Het was echt moeilijk een goede kwaliteit foto te vinden van Francis/Toby en Katherine was ook best lastig (waar ze niet bitchy kijkt, hahah). Dus als je die zelf kunt zoeken zou ook heel erg fijn zijn met goede kwaliteit, niet bewerkt en het liefst vrijstaand.


    awake my soul.

    Oki is goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?