Sacramental schreef:
(...)
Dat vind ik prima, maar dan heeft hij wel een reden daarvoor nodig, want dat gaat hij niet zomaar doen. Sindsdien hij verandert is, doet hij niet snel z'n best meer voor iemand anders.
Eén ding is zeker: allebei de dames zal hij interessant vinden, Avery vanwege haar lust naar avontuur en Aurora omdat ze soms een ijskonijn kan zijn.
Ik heb echter niet het idee dat Sal hoog op het lijstje staat van Avery, gezien hij een snitch kan zijn. "Mensen als leugenaars en verraders staan bij haar niet hoog op het lijstje."
Als iemand van de Yagami familie trouwens een rol zou willen hebben gespeeld bij Sal's verleden, mag dat, dus:
- Kiara Lucy Yagami
- Aurora Malia Yagami (?)
- Marissa Anna Yagami
- Alcina Andromache Pyralis Yagami
Oei, daar moet ik even over nadenken zonder dat het een drama iets wordt.
Maybe kan het zo zijn dat ze, toen ze wat jonger was - en voordat hij veranderde - in een situatie is beland op een feestje dat uit de hand liep ze de dupe is geworden van een aanranding (ik zeg maar wat) en dat hij haar heeft geholpen/gered. Ze weten beide dat het er is, ze praten er alleen niet over.
Of anders wat jou een goede reden lijkt? Just say so.
Wat Avery niet weet, dat deert niet. Het kan nog voor een leuke situatie zorgen als ze er wel achter komt dus dat is allicht een uitdaging dan. Avery is een rebels type, je weet nooit wat je met haar krijgt.
The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.