• Het is de verwachte eerste kwartstelling voor het capitool. Niemand weet wat dat precies inhoud, en de meeste tributen vrezen ervoor. Het is hun verteld dat het speciaal wordt, maar ze weten niet wat ze met het woord ' speciaal' moeten verwachten. Dit jaar wordt alles anders, alles wordt moeilijker.
    Voor de 25th Hunger Games heeft president Snow iets heel appart bedacht. Dit jaar zal elke tribuut een partner hebben, deze komt niet uit hetzelfde district. Je zal je partner hoe dan ook moeten beschermen, want als deze doodgaat wacht jou hetzelfde lot, het kan op elk moment gebeuren en waar dan ook. De sterkste tributen zullen misschien met de zwakste moeten werken. De beroeps zullen waarschijnlijk een paar mensen in hun clubje moeten meetrekken. Het zal een grote show worden.
    Zullen de tributen het volhouden om te weten dat ze elk moment dood kunnen vallen door hun partner ? Zullen de beroeps niet te geïrriteerd zijn door hun partners die ze overal mee zullen moeten sleuren ? Met wie zullen de tributen hun Hunger Games doorbrengen ? Zullen ze zo bondgenoten kunnen maken ? En hoe zal de arena er dit jaar uitzien ?

    Invullijst

    Naam :
    Leeftijd : [12-18]
    District :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Partner : [Zelf af te spreken]
    Zwaktes :
    Sterktes :
    Trainingscijfer : [Met mij af te spreken]
    Extra :
    Bondgenoten : [Jullie partner zal ook bij de bondgenoten horen, vergeet niet dat de beroeps een bondgenootschap vormen (De partners van de beroeps zullen er dit jaar dus ook bij moeten)]

    Regels

    - Maximum twee personnages
    - Minimum 200 woorden
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Alleen ik maak nieuwe topics
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Vergeet niet dat beroeps getraind zijn en ook arrogant zijn
    - Minimum twee keer per week reageren

    Rollen Het liefst mannen

    District 1
    - Gereserveerd vrouw ~ MetUpAtMidnjght
    -

    District 2
    -
    - Dominic Milles ~ Ephrya || Victoria

    District 3
    - Juniper 'June' Millicent Callahan ~ Amaris
    - Gerserveerd man ~ Geleninja

    District 4
    - Gereserveerd vrouw ~ TheHangingTree
    - Bruce Ennio Valksiv~ ComingToTheTree

    District 5
    - Rose Marianna Hale ~ Alydia
    -

    District 6
    -
    -

    District 7
    - Gereserveerd vrouw - NecklessOfHope
    - Gereserveerd man ~ Keynes

    District 8
    -
    -

    District 9
    - Serena Lysa Agnosa ~ ComingToTheTree || Xavier
    -
    District 10
    -
    -

    District 11
    - Gereserveerd vrouw ~ Hajima
    - Gereserveerd man - Ephrya

    District 12
    - Victoria "Vic" Alana King[ ~ Calendis || Dominic
    - Xavier 'Xav' Jeremhy Montgomery - Amaris || Serena

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 18:52 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    geleninja schreef:


    Naam: Oliver Parkin
    Leeftijd: 18
    District : 3
    Innerlijk: Oliver is slim en denkt snel. Hij en zijn broer zijn onafscheidelijk en hij is ongelofelijk beschermend over Talbot. Talbot is een onruststoker, komt vaak in gevechtjes of ruzies. Oliver is het tegenovergestelde hij is rustig, denkt na voor hij spreekt en zou nooit een vlieg kwaad doen, tenzij die vlieg een stuk hout in zijn handen had dat hij naar Talbots hoofd slingerde. Dan zou hij de vlieg verrot slaan. Oliver is iemand die zich meestal gedeisd houd en het niet erg vind om niet op te vallen.
    Uiterlijk: *faceclaim Max & Charlie Carver*
    Oliver heeft een groot litteken van een brandwond op zijn linkerarm. Die heeft hij gekregen toen hij ooit samen met zijn broer, toen ze 12 waren, kleine bommetjes maakten van vogelpoep.


    >>Oliver en zijn tweelingbroer Talbot >>

    Partner: wie wil?
    Zwaktes: Oliver raakt snel aan mensen gehecht en is heel beschermend.
    Sterktes: Oliver is redelijk sterk.
    Trainingscijfer: [Met mij af te spreken]
    Extra: Oliver is zeer slim en is een van de jongste monteurs in district 3.
    Oliver bood zich direct aan om mee te doen aan te spelen toen zijn broer werd getrokken. Zijn broer was het hier totaal niet mee eens en probeerde het tegen te gaan.
    Bondgenoten : wie wil?


    Is Oliver goed zo?
    Ik moet alleen nog:
    Partner: wie wil?
    Trainingscijfer: [Met mij af te spreken]
    Bondgenoten : wie wil?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ephrya schreef:
    (...)
    Dominic Harris

    Leeftijd
          Zestien, -- O3 Juni.

    District
          District twee, beroeps.

    Innerlijk
          In tegenstelling tot de rest van de beroeps, wilt Dominic absoluut niet in de belangstelling staan. Hij hoeft geen aandacht en houd zichzelf vaak wat afzijdig zodat hij rustig zijn gang kan gaan zonder toeschouwers. Hij hoeft niet continu mensen om zich heen en hoeft ook absoluut niet overal hulp bij.
          Dominic is iemand die erg op zichzelf is. Hij is slim en weet zichzelf uit de meest benarde situaties te redden, maar hij wilt absoluut niet midden in de aandacht komen te staan. Doordat zijn ouders altijd erg gedreven waren wat betreft kinderen in de spelen heeft hij meer getraind dan de gemiddelde beroeps, hij hanteert zowel boog als werpmessen perfect en raakt zijn doel vanaf meerdere meters, al kan hij ook een aardig handje zwaardvechten. Wanneer bijlen niet te zwaar zijn kan hij daar ook wel mee gooien, net zoals speren en eigenlijk alles waar je een goede klap mee uit kan delen.
          Wat betreft ruzie zoeken is Dominic dan ook absoluut niet het stereotype beroeps. Hij gaat niet op mensen hun beledigingen in, hij zal eerder zijn schouders ophalen en gewoon doorlopen. Hij zoekt met niemand echt ruzie en komt over als iemand die je niet kwaad kan krijgen, iemand die niet kan doden, een zwakke schakel tussen de beroeps, iemand die gewoon een beetje achter de rest aan hobbelt en een wapen vast houd om driegend over te komen, maar het nooit zal kunnen hanteren. -- En die mensen zitten allemaal fout.
          Dominic is inderdaad niet het aangewezen persoon een brute moord te begaan, maar wanneer het van hem word gevraagd zal hij zonder aarzelen iemand neer kunnen steken. Toch is hij niet geweldig sterk, hij kan een niet al te zwaar wapen nog net hanteren, maar het gaat niet zo vlekkeloos als messen en een boog. Dominic moet het meer hebben van zijn onopvallendheid, de snelheid die hij heeft en vooral zijn intelligentie. Hij zal een tribuut dan ook eerder vanaf een afstandje neerschieten. Hij is echt wel in voor eerlijkheid, maar betreft doden is hij niet in voor spelletjes. Hij is erg doorzettend en zijn doel is wat bereikt moet worden, hij kan dan ook erg fel zijn als mensen hem daar in ophouden. -- Toch houd hij zich vaker wat op de achtergrond met wat zogenaamd gestuntel, zodat niemand verwacht dat hij in werkelijkheid toch even wat slimmer en sneller is dan word verwacht. Ondanks dat hij alles behalve sterk is is hij echt een held met messen en boog en weet hij zich prima te redden.

    Uiterlijk
          Zie even foto ^^

    Partner
          Victoria 'Vic' Alana King.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 21:14 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik maak donderdag mijn personage, als dat goed is, want ik heb het nogal druk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chase

    Leeftijd
          Zestien, -- 13 Augustus.

    District
          District elf.

    Innerlijk
          I

    Uiterlijk
         

    Partner
         


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oh my, FRANCISCO!
    (yeah)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Oh my, FRANCISCO!
    (yeah)
    Die heb ik dr aangeraden. Bedankt mij maar. :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ja bedank Juul maar want ik ben minstens vijf minuten afgeleid geweest omdat ik hem op moest gaan zoeken.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    BEDANKT JUUL <3
    *1000 kusjes*


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    BEDANKT JUUL <3
    *1000 kusjes*
    *duwt Ana van zich af* Blegh, kind, doe niet zo klef.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik ga morgen waarschijnlijk even verder zwoegen tenzij m'n ma besluit me een half uur langer laptop te geven. :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Calendis schreef:
    (...) *duwt Ana van zich af* Blegh, kind, doe niet zo klef.


    Oké, dan niet. Vaarwel wereld. *Stort zich in ravijn*


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Oké, dan niet. Vaarwel wereld. *Stort zich in ravijn*


    Whoho ravijnen en kliffen zijn mijn ding. Ga iets anders zoeken om in te vallen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    (...)

    Whoho ravijnen en kliffen zijn mijn ding. Ga iets anders zoeken om in te vallen.


    Oh oh oh oh OH?! Dan stort ik me in de Niagara watervallen en wordt een zeemeermin met een roze staart! BAM.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wanneer zou dit geopend gaan worden?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Wanneer zou dit geopend gaan worden?


    Als iedereen een partner heeft gevonden, ik zoek trouwens nog een partner.


    Everyone is good as it is, do not change people