• Het is de verwachte eerste kwartstelling voor het capitool. Niemand weet wat dat precies inhoud, en de meeste tributen vrezen ervoor. Het is hun verteld dat het speciaal wordt, maar ze weten niet wat ze met het woord ' speciaal' moeten verwachten. Dit jaar wordt alles anders, alles wordt moeilijker.
    Voor de 25th Hunger Games heeft president Snow iets heel appart bedacht. Dit jaar zal elke tribuut een partner hebben, deze komt niet uit hetzelfde district. Je zal je partner hoe dan ook moeten beschermen, want als deze doodgaat wacht jou hetzelfde lot, het kan op elk moment gebeuren en waar dan ook. De sterkste tributen zullen misschien met de zwakste moeten werken. De beroeps zullen waarschijnlijk een paar mensen in hun clubje moeten meetrekken. Het zal een grote show worden.
    Zullen de tributen het volhouden om te weten dat ze elk moment dood kunnen vallen door hun partner ? Zullen de beroeps niet te geïrriteerd zijn door hun partners die ze overal mee zullen moeten sleuren ? Met wie zullen de tributen hun Hunger Games doorbrengen ? Zullen ze zo bondgenoten kunnen maken ? En hoe zal de arena er dit jaar uitzien ?

    Invullijst

    Naam :
    Leeftijd : [12-18]
    District :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Partner : [Zelf af te spreken]
    Zwaktes :
    Sterktes :
    Trainingscijfer : [Met mij af te spreken]
    Extra :
    Bondgenoten : [Jullie partner zal ook bij de bondgenoten horen, vergeet niet dat de beroeps een bondgenootschap vormen (De partners van de beroeps zullen er dit jaar dus ook bij moeten)]

    Regels

    - Maximum twee personnages
    - Minimum 200 woorden
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Alleen ik maak nieuwe topics
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Vergeet niet dat beroeps getraind zijn en ook arrogant zijn
    - Minimum twee keer per week reageren

    Rollen Het liefst mannen

    District 1
    - Gereserveerd vrouw ~ MetUpAtMidnjght
    -

    District 2
    -
    - Dominic Milles ~ Ephrya || Victoria

    District 3
    - Juniper 'June' Millicent Callahan ~ Amaris
    - Gerserveerd man ~ Geleninja

    District 4
    - Gereserveerd vrouw ~ TheHangingTree
    - Bruce Ennio Valksiv~ ComingToTheTree

    District 5
    - Rose Marianna Hale ~ Alydia
    -

    District 6
    -
    -

    District 7
    - Gereserveerd vrouw - NecklessOfHope
    - Gereserveerd man ~ Keynes

    District 8
    -
    -

    District 9
    - Serena Lysa Agnosa ~ ComingToTheTree || Xavier
    -
    District 10
    -
    -

    District 11
    - Gereserveerd vrouw ~ Hajima
    - Gereserveerd man - Ephrya

    District 12
    - Victoria "Vic" Alana King[ ~ Calendis || Dominic
    - Xavier 'Xav' Jeremhy Montgomery - Amaris || Serena

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 18:52 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)

    Is goed. Maar zijn ze dan niet allebij beroeps ?


    Ik heb een heel fabjoeles idee voor Camilla dus.. Nah. Camilla is niet echt een career. Ondanks dat ze uit district one komt ghehe.
    typeaids

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 9:18 ]


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Ik heb een heel fabjoeles idee voor Camilla dus.. Nah. Camilla is niet echt een career. Ondanks dat ze uit district one komt ghehe.
    typeaids


    Oh oké. Dan hebben we in district 1,2 en 4 nog geen beroeps tot nu toe :').


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)

    Oh oké. Dan hebben we in district 1,2 en 4 nog geen beroeps tot nu toe :').


    Tenzij je dat niet wilt ofcourse. Ik kan ook aan Henk vragen of ze d'r perso geen career maakt. District 4 is soms wel en soms niet toch


    take me back to the basics and the simple life

    Zou ik een jongen uit district drie mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik het meisje voor district 11? (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Tenzij je dat niet wilt ofcourse. Ik kan ook aan Henk vragen of ze d'r perso geen career maakt. District 4 is soms wel en soms niet toch

    Neuj. Henk gaat lekker een koel persoon maken dat vrienden is met mijn district 4 jongen (puh) TOCH HENK? *trekt pruillip*
    Oh wacht, we kunnen hun met zijn vieren (met Ro want die is de partner van mn jongen uit 4) een bondgenootschap maken anders?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 14:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Neuj. Henk gaat lekker een koel persoon maken dat vrienden is met mijn district 4 meisje (puh) TOCH HENK? *trekt pruillip*


    EN JOU PERSOON WORDT DAN VRIENDEN MET MIJN PERSOON [insert darkmoonsmileyvanwhapp]


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    EN JOU PERSOON WORDT DAN VRIENDEN MET MIJN PERSOON [insert darkmoonsmileyvanwhapp]


    Oh wacht, we kunnen hun met zijn vieren (met Ro want die is de partner van mn jongen uit 4) een bondgenootschap maken anders?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik zeg het trouwens even officieel: het personage van NecklessOfHope en mijn jongen uit 4 zijn partners^^
    En die jongen ga ik nu invullen (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)

    Oh wacht, we kunnen hun met zijn vieren (met Ro want die is de partner van mn jongen uit 4) een bondgenootschap maken anders?


    EENS


    take me back to the basics and the simple life

    Als het mag, faceclaim is Chloe Moretz alvast. ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Bruce Ennio Valksiv



    Naam
    Bruce Ennio Valksiv. Zijn familie is al eeuwen oud, en komt origineel uit Polen. Dit is dan ook te horen aan de achternaam van Bruce. Zijn tweede naam heeft hij te danken aan zijn opa, die is overleden in de oorlog. Daarom draagt Bruce zijn tweede naam met trots. Meestal als hij zichzelf voorstelt zegt hij dan ook zijn complete naam.
    Leeftijd
    Bruce is achttien jaar oud, alhoewel hij al eerder mee had willen doen met de Games. Maar hij was verboden zich aan te bieden tot zijn achttiende.
    District
    Bruce komt uit District 4, het District van de vissen. Ook komen er hier Beroeps vandaan, wat Bruce dan ook is. Hij houdt van zijn District, en zal de zee missen als hij in de arena is.
    Innerlijk

    Uiterlijk

    Partner

    Zwaktes

    Sterktes

    Trainingscijfer

    Bondgenoten


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iedereen is erbij gezet. Wilt iemand bondgenoten en/of partner zijn van Rose (pg.1) :Y)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    Iedereen is erbij gezet. Wilt iemand bondgenoten en/of partner zijn van Rose (pg.1) :Y)


    Mijn persoontje wil misschien wel, alleen ik weet het nog niet zeker, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Naam: Oliver Parkin
    Leeftijd: 18
    District : 3
    Innerlijk: Oliver is slim en denkt snel. Hij en zijn broer zijn onafscheidelijk en hij is ongelofelijk beschermend over Talbot. Talbot is een onruststoker, komt vaak in gevechtjes of ruzies. Oliver is het tegenovergestelde hij is rustig, denkt na voor hij spreekt en zou nooit een vlieg kwaad doen, tenzij die vlieg een stuk hout in zijn handen had dat hij naar Talbots hoofd slingerde. Dan zou hij de vlieg verrot slaan. Oliver is iemand die zich meestal gedeisd houd en het niet erg vind om niet op te vallen.
    Uiterlijk: *faceclaim Max & Charlie Carver*
    Oliver heeft een groot litteken van een brandwond op zijn linkerarm. Die heeft hij gekregen toen hij ooit samen met zijn broer, toen ze 12 waren, kleine bommetjes maakten van vogelpoep.


    >>Oliver en zijn tweelingbroer Talbot >>

    Partner: wie wil?
    Zwaktes: Oliver raakt snel aan mensen gehecht en is heel beschermend.
    Sterktes: Oliver is redelijk sterk.
    Trainingscijfer: [Met mij af te spreken]
    Extra: Oliver is zeer slim en is een van de jongste monteurs in district 3.
    Oliver bood zich direct aan om mee te doen aan te spelen toen zijn broer werd getrokken. Zijn broer was het hier totaal niet mee eens en probeerde het tegen te gaan.
    Bondgenoten : wie wil?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 20:38 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.