• Beloning:
          20 credits
    Titel:
          Scharlaken Wachters
    Samenvatting verhaal:
          Rory is ouderloos opgegroeid in het Nieuwe Amerika, een na-oorlogs land. Het is helemaal niet vreemd om ouderloos te zijn, iedereen is wel iemand verloren in de heftige oorlog die voor een nieuwe wereldorde gezorgd heeft. Wat wel vreemd is, is dat Rory een vreemde brief krijgt op haar 18de verjaardag, dat haar iets over haar familie vertelt en een vreemd amulet bijlevert dat een sleutel moet voorstellen. Rory krijgt hiermee de kans om de gebeurtenissen van de laatste paar jaren terug te draaien en ervoor te zorgen dat de oorlog nooit gebeurd, maar ze mag dan ook nooit uit egoïsme handelen zodra ze ervoor kiest om het wel of niet te doen. Rory gaat op zoek naar het mysterieuze apparaat waarop de sleutel past, maar wat als ze beseft wat ze na de oorlog heeft opgebouwd voor haar heel belangrijk is en ze dat nooit kan hebben als ze de tijd terug zou draaien?
          Haar queeste is ontzettend belangrijk, maar ook niet ongevaarlijk, omdat Rory uit een speciale familie van Wachters komen, die de sleutel bewaard hebben. Hun uiterlijke kenmerken zijn niet te missen en dat maakt de reis voor Rory er niet minder gevaarlijk op.
    Plaatjes: (je mag zelf ook wat zoeken)
          deze of deze
          This one or this one of deze ooof deze
          Als achtergrond zou ik graag iets hebben waaruit naar voren komt dat het oorlog geweest is, iets waarop alles kapot is of iets dergelijks (of als je een beter idee hebt mag je dat ook doen 8D). Je mag er ook gerust andere dingen bijdoen.
    Sfeer:
          De kleur rood is erg belangrijk, dus dat moet er goed in terug komen. Verder maakt het niet zo uit, zolang het maar niet te licht wordt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:55 ]


    Your make-up is terrible

    Nog iemand die een poging wilt wagen? 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nog iemand die een poging wilt wagen? 8D


    Ik wel. ^^ Verwacht er maar niet teveel van, haha. (:

    Ik heb ze af en zal ze morgen --- eigenlijk vandaag dus, posten aangezien Q nu heel raar doet. :c

    Ik ga vandmiddag aan de slag, en hoop dan ook klaar te zijn :3


    I just caught the wave in your eyes

    Okaay, ik ben zo benieuwd! ;3


    Your make-up is terrible

    Dit is mijn horizontale cover maar die lukte niet echt. :c



    En mijn verticale covers —





    Misschien dat ik vanmiddag nog wat probeer. (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 14:01 ]

    Haha, ik zie het alweer, ik maak geen kans....


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Keynes schreef:
    Dit is mijn horizontale cover maar die lukte niet echt. :c



    En mijn verticale covers —





    Misschien dat ik vanmiddag nog wat probeer. (:


    Ooh, ze zijn mooi geworden!


    Your make-up is terrible

    Beetleblade schreef:
    Haha, ik zie het alweer, ik maak geen kans....


    Je maakt covers op een hele andere manier dan de rest en eigenlijk vind ik hem erg mooi en speciaal, iets anders dan wat iedereen heeft. Je bent beter dan je denkt!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je maakt covers op een hele andere manier dan de rest en eigenlijk vind ik hem erg mooi en speciaal, iets anders dan wat iedereen heeft. Je bent beter dan je denkt!


    Dankjeweel, dat is echt fijn om te horen. Ik heb alleen geen photoshop (macbook met zeer beperkte opslag) dus doe ik alles op online programmaatjes, dat maakt het natuurlijk moeilijker en vaak ook minder mooi dan photoshop creaties


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Dankjeweel, dat is echt fijn om te horen. Ik heb alleen geen photoshop (macbook met zeer beperkte opslag) dus doe ik alles op online programmaatjes, dat maakt het natuurlijk moeilijker en vaak ook minder mooi dan photoshop creaties


    Echt? o.o Dat had ik niet verwacht! Ik kan zoiets echt niet met online programma's, haha. Ik vind het maar knap.


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook wel iets proberen, maar dat word denk ik idd later vandaag of morgen.


    Credendo Vides

    Ik ga ook nog even een cover maken ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Alvast bedankt, iedereen! ;3


    Your make-up is terrible

    Ik heb een poging gedaan, maar het is niet echt wat geworden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered