• Het is 2068. Alles is toekomstig geworden; de wapens, de gebouwen, de voertuigen… Wel is er één groot probleem. Er werden rare, psychologische experimenten gedaan waardoor er mutanten zijn ontstaan. Die mutanten hebben maar één doel; alle mensen uitmoorden. De mensen die nog over zijn gebleven, moeten zien te overleven met de wapens en het voedsel dat ze nog hebben. De wegen zijn afgesloten en de wegen die nog open zijn, zijn levensgevaarlijk en bomvol met mutanten. Ook zijn sommige gebouwen gevuld met mutanten die alles proberen kapot te maken.
          De mensen die nog leven, zijn normaal met zijn tweeën, op zoek naar anderen. Iedereen probeert zijn eigen ding of dingen te doen, want overleven is het belangrijkste. Lijken of mutanten ontwijken is ook geen optie.
          Toch zijn de mensen niet alleen. Er zijn vier anderen die al dood zijn gegaan, maar om een bijzondere reden “gereïncarneerd” zijn. Degenen die nog leven, weten niet wie ze zijn of wat ze komen doen. Ze zien er nog steeds normaal uit, leven op de normale, alledaagse dingen. Maar ze kunnen niet nog een keer sterven. Hun doel is om de mensen die nog leven te beschermen en daarbij ook geheim te houden dat ze eigenlijk al dood waren. Ze gaan pas weg als ze degene die ze willen beschermen, genoeg beschermd hebben. Maar ze weten niet wanneer dat zal zijn… en óf dat wel zal zijn.


    | Rollen.

    | Overlevenden. VOL
          Louise Hazel Hallington, Hajime
          Skyler Jordan Mouthen, JudithSuzann
          Carfelia Maeve Azarov, Sangster
          Arlene 'Arly' Parker, Squib
          Dylan Harrington, NecklessOfHope
          Timo Petterson, Orochi
          Christian Gregory Franklin, NoStranger
          Kyle Gamble, Constellation

    | “Engelen”. VOL
          Charlotte Julie Chavaille, Hajime
          Claude Emillia Keats-Fortescue, Squib
          Kay Samuel Williams, Keynes
          Jayden 'Jay' Talon Avenesco, ComingToTheTree


    | Invullijst.
    De woorden erna weghalen bij het invullen.
    | Rol | Overlevende of “engel”?
    | Naam |
    | Leeftijd | Overlevenden tussen 15 en 25, “engelen” tussen 15 en 19.
    | Geslacht |
    | Nationaliteit |
    | Uiterlijk | Uitgebreid met foto.
    | Innerlijk | Uitgebreid.
    | Familie | What is er met ze gebeurd? Had hij/zij zussen, of broers? Wat was zijn/haar band met zijn/haar familie?
    | Dood | Deze is alleen voor de “engelen”! Hoe is hij/zij dood gegaan?
    | Extra |


    | Indeling.
    Skyler - Dylan - Kay
    Louise - Kyle - Claude
    Timo - Christian - Charlotte
    Carfelia - Arly - Jayden


    | Regels.
    | De huisregels van Quizlet.
    | Geen ruzies.
    | Niet meedoen als je geen tijd hebt.
    | Minimum van 150 woorden.
    | Twee personages per user.
    | Goede grammatica en spelling is altijd fijn.
    | Als je binnen een week niet hebt gereageerd, wordt je personage, eventueel personages verwijderd.
    | Reserveringen blijven 48 uur staan.
    | 16+ is toegestaan, al zal je daar niet veel tijd voor hebben.
    | Relaties worden besloten in het praattopic, worden vanzelf opgebouwd in de RPG of je praat onderling met degene waar je een relatie mee wil.
    | Engelen en overlevenden mogen een relatie, maar natuurlijk de engelen mogen ook een relatie met elkaar en ook de overlevenden mogen een relatie met elkaar.
    | Minderjarigen en meerderjarigen mogen samen ook een relatie. Er is een mutanten apocalyps, een leeftijdsverschil is het laatste waar ze aan denken, lijkt me.
    | Alleen ik maak de topics.
    | Naamsveranderingen doorgeven.


    | Praattopic
    | Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 16:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Okaay^^
    Ro? Henk? *wenkbrauwwiebel*


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hajime schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen.
    Ik wil graag, sinds iedereen met zijn tweeën is, weten met wie jij graag wilt. Ik wil één tweetal van allebei jongens, één tweetal van allebei meisjes en twee tweetallen van een jongen en een meisje. Ik zou Louise graag bij een jongen willen hebben. En de engelen moeten natuurlijk ook nog ingedeeld worden bij de vier groepjes.


    Ik snap het niet echt. Moeten de engelen bijvoorbeeld bij dat tweetal van jongens (bijvoorbeeld), zodat ze in totaal met zijn drieën zijn?

    Hajime schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen.
    Ik wil graag, sinds iedereen met zijn tweeën is, weten met wie jij graag wilt. Ik wil één tweetal van allebei jongens, één tweetal van allebei meisjes en twee tweetallen van een jongen en een meisje. Ik zou Louise graag bij een jongen willen hebben. En de engelen moeten natuurlijk ook nog ingedeeld worden bij de vier groepjes.


    Misschien kan Louise bij Kyle? Hij is nog niet af, maar je zal wel zien wat voor persoon hij is.
    Bovendien vind ik het wel fijn om eens met iemand nieuw te schrijven.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Keynes schreef:
    (...)

    Ik snap het niet echt. Moeten de engelen bijvoorbeeld bij dat tweetal van jongens (bijvoorbeeld), zodat ze in totaal met zijn drieën zijn?


    Ja, elk groepje moet uiteindelijk met zijn drieën zijn. De overlevenden weten natuurlijk niet dat het engelen zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Constellation schreef:
    (...)

    Misschien kan Louise bij Kyle? Hij is nog niet af, maar je zal wel zien wat voor persoon hij is.
    Bovendien vind ik het wel fijn om eens met iemand nieuw te schrijven.


    Is goed!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    Dit is een vraag voor iedereen.
    Ik wil graag, sinds iedereen met zijn tweeën is, weten met wie jij graag wilt. Ik wil één tweetal van allebei jongens, één tweetal van allebei meisjes en twee tweetallen van een jongen en een meisje. Ik zou Louise graag bij een jongen willen hebben. En de engelen moeten natuurlijk ook nog ingedeeld worden bij de vier groepjes.


    Mij maakt het niet uit waar Claude bijhoort.


    Remember to be ridiculous.

    Guys ik heb wel een probleem.

    Straks moet ik van mijn vader naar mijn moeder (ze zijn gescheiden) en daar kan (mag) ik niet op de PC. Dus ik zal vanaf daar alles via mijn mobiel moeten doen en dat gaat heel heel traag gaan. Dus ik zal waarschijnlijk niet heel erg veel schrijven.


    Geloof niet alles wat je denkt

    ComingToTheTree schreef:
    Okaay^^
    Ro? Henk? *wenkbrauwwiebel*



    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)


    ^^


    “A queen will always turn pain into power.”



    | Rol •
          Overlevende

    | Naam •
          Carfelia Maeve Azarov

    | Leeftijd •
          Achttien

    | Geslacht •
          Vrouw

    | Nationaliteit •
          Russisch.

    | Uiterlijk •
          Carfelia heeft een uiterlijk die er wel mee door kan gaan als een twintigjarige, maar ze is pas achttien jaar oud. Dat ze wat ouder wordt ingeschat door mensen vindt ze niet erg, integendeel zelfs - ze vindt het best fijn. Carfelia heeft lange roodbruine haren die tot over haar borsten komen. Haar ogen zijn een lichte tint van groen, maar toch kunnen ze in een bepaald licht lijken als bruin. Haar bouw is niet atletisch, maar eerder tenger. Ze is dan wel niet slungelig en een conditie heeft ze wel - alhoewel die niet bepaald goed is, maar ze ziet er eerder breekbaar uit. Haar lengte is zo rond de 1.65, wat haar niet één van de langsten maakt, maar ze is wel blij met haar lengte.
          Veel variatie in kleding heeft ze niet bepaald, zeker nu haar enige set van kleren haar leren jasje, een simpele shirt, een paar skinny jeans die ooit heel waren, maar nu zitten er vele scheuren in en haar Doc. Martens. Car heeft wel altijd een lichte glimlach rond haar lippen, door de hoop die nog een klein beetje in haar stroomt.

    | Innerlijk •
          Car is iemand die haast nooit emotie laat zien en alleen maar een glimlachje laat zien bij haar dierbaren. Ze zal nooit haar emoties tonen als ze aan het vechten is, maar dan ook echt nooit. Ze zal je waarschijnlijk een sarcastische glimlach laten zien, maar meer niet echt. Car is niet bepaald bang om haar mond open te trekken voor een belediging of iets anders, zeven van de tien keer reageert ze sarcastisch als je iets tegen haar vraagt. Ze is het tegenovergestelde van een braaf kind die alles doet wat haar gevraagd word, ze zal nog bevelen van je opvolgen tenzij je een belangrijk persoon bent.
          Iedereen heeft hun zwaktes en zo is Car alleen maar een emotieloos persoon omdat ze niet wilt dat mensen haar zien als een zwak persoon. Ze wilt haast niet leven met de pijn in haar hart door haar hele familie die is overleden. Car wilt gewoon niet dat ze haar zien als zwak en dat was de meest voornamelijke rede dat ze haar emoties uit had gezet voor iedereen, zelf had ze er geen problemen mee.
          Erg slim is Car niet bepaald, maar omdat ze van kleins af aan al in de wereld zat met de problemen, kan ze prima strategieën en tactieken maken voor een verdediging of aanval tegen mutanten. Daarvoor moet ze wel in een rustige ruimte zitten zonder iemand, want anders kan ze zich moeilijk concentreren. In tegenstelling als ze in een gevecht is, dan kan ze zich beter concentreren dan als ze een plan moet maken. Snelheid kan ze redelijk hebben, maar op een gegeven moment zal ze hijgend op de grond vallen door haar conditie, lenig is ze wel een klein beetje.

    | Familie •
          † Alexander Ivan Azarov • 47
          † Scarlett Amelé Deveraux-Azarov • 45
          Blake Claire Azarov • 22 • MIA

          Car weet niet hoe haar ouders precies dood zijn gegaan, ze was aan het wachten op haar ouders die voedsel voor hun dochters gingen halen. Ze was samen met haar zus in een verlaten pakhuis, maar ze zijn nooit terug gekomen. Later heeft ze hun lichamen gevonden en ook geborgen. Car heeft geen idee waar haar zus is gegaan, ze had haar verlaten toen ze sliep en nooit meer terug gekomen. Diep weet ze dat waarschijnlijk is gedood door de mutanten, maar ze geeft de moed niet op in haar zus.

    | Extra •
          Ze spreekt vloeiend Russisch en Engels.


    Is Car goed? c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    | Rol •
          Overlevende

    | Naam •
          Carfelia Maeve Azarov

    | Leeftijd •
          Achttien

    | Geslacht •
          Vrouw

    | Nationaliteit •
          Russisch.

    | Uiterlijk •
          Carfelia heeft een uiterlijk die er wel mee door kan gaan als een twintigjarige, maar ze is pas achttien jaar oud. Dat ze wat ouder wordt ingeschat door mensen vindt ze niet erg, integendeel zelfs - ze vindt het best fijn. Carfelia heeft lange roodbruine haren die tot over haar borsten komen. Haar ogen zijn een lichte tint van groen, maar toch kunnen ze in een bepaald licht lijken als bruin. Haar bouw is niet atletisch, maar eerder tenger. Ze is dan wel niet slungelig en een conditie heeft ze wel - alhoewel die niet bepaald goed is, maar ze ziet er eerder breekbaar uit. Haar lengte is zo rond de 1.65, wat haar niet één van de langsten maakt, maar ze is wel blij met haar lengte.
          Veel variatie in kleding heeft ze niet bepaald, zeker nu haar enige set van kleren haar leren jasje, een simpele shirt, een paar skinny jeans die ooit heel waren, maar nu zitten er vele scheuren in en haar Doc. Martens. Car heeft wel altijd een lichte glimlach rond haar lippen, door de hoop die nog een klein beetje in haar stroomt.

    | Innerlijk •
          Car is iemand die haast nooit emotie laat zien en alleen maar een glimlachje laat zien bij haar dierbaren. Ze zal nooit haar emoties tonen als ze aan het vechten is, maar dan ook echt nooit. Ze zal je waarschijnlijk een sarcastische glimlach laten zien, maar meer niet echt. Car is niet bepaald bang om haar mond open te trekken voor een belediging of iets anders, zeven van de tien keer reageert ze sarcastisch als je iets tegen haar vraagt. Ze is het tegenovergestelde van een braaf kind die alles doet wat haar gevraagd word, ze zal nog bevelen van je opvolgen tenzij je een belangrijk persoon bent.
          Iedereen heeft hun zwaktes en zo is Car alleen maar een emotieloos persoon omdat ze niet wilt dat mensen haar zien als een zwak persoon. Ze wilt haast niet leven met de pijn in haar hart door haar hele familie die is overleden. Car wilt gewoon niet dat ze haar zien als zwak en dat was de meest voornamelijke rede dat ze haar emoties uit had gezet voor iedereen, zelf had ze er geen problemen mee.
          Erg slim is Car niet bepaald, maar omdat ze van kleins af aan al in de wereld zat met de problemen, kan ze prima strategieën en tactieken maken voor een verdediging of aanval tegen mutanten. Daarvoor moet ze wel in een rustige ruimte zitten zonder iemand, want anders kan ze zich moeilijk concentreren. In tegenstelling als ze in een gevecht is, dan kan ze zich beter concentreren dan als ze een plan moet maken. Snelheid kan ze redelijk hebben, maar op een gegeven moment zal ze hijgend op de grond vallen door haar conditie, lenig is ze wel een klein beetje.

    | Familie •
          † Alexander Ivan Azarov • 47
          † Scarlett Amelé Deveraux-Azarov • 45
          Blake Claire Azarov • 22 • MIA

          Car weet niet hoe haar ouders precies dood zijn gegaan, ze was aan het wachten op haar ouders die voedsel voor hun dochters gingen halen. Ze was samen met haar zus in een verlaten pakhuis, maar ze zijn nooit terug gekomen. Later heeft ze hun lichamen gevonden en ook geborgen. Car heeft geen idee waar haar zus is gegaan, ze had haar verlaten toen ze sliep en nooit meer terug gekomen. Diep weet ze dat waarschijnlijk is gedood door de mutanten, maar ze geeft de moed niet op in haar zus.

    | Extra •
          Ze spreekt vloeiend Russisch en Engels.


    Is Car goed? c:


    Jup, helemaal perfect! Ik zal morgen de foto van haar in de beginpost veranderen, want ik zit nu op mijn laptop.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NoStranger schreef:
    Christian Gregory Franklin





    | Rol |
          Overlever
    | Naam |
          Christian Gregory Franklin
    | Leeftijd |
          16
    | Geslacht |
          Man
    | Nationaliteit |
          Engels
    | Uiterlijk |
          Christian heeft een lang en gespierd lichaam. Vroeger trainde hij altijd om er zo uit te zien, maar sinds de mutanten er zijn moet hij er niet heel veel meer voor doen omdat hij vaak moet vechten voor zijn leven. Door zijn lange lichaam steekt hij vaak boven iedereen uit, maar daar is hij gewend aan geraakt en nu gebruikt hij het in zijn voordeel.
    Zijn bruine haar zat vroeger altijd perfect in model, maar sinds de mutanten laat hij het maar zoals het is. Wel knipt hij het altijd zodat het niet te lang wordt, maar nog steeds is het langer dan dat het vroeger was. Zelf vindt hij het irritant als het voor zijn ogen hangt en dat is ook de reden dat hij het vaak afknipt.
    Qua kleding droeg Christin vroeger vaak luxe kleding en deed hij heel erg zijn best om de mode bij te houden en mooie kleding aan te doen, maar sinds de mutanten maakt dat hem allemaal niks meer uit en draagt hij gewoon maar wat. Alle luxe kleding is allang kapot en nu draagt hij het liefst comfortabele kleding.
    | Innerlijk | Uitgebreid.
          Vroeger kon je Christian beschrijven als een typische rijkeluiszoon. Hij kreeg alles wat zijn hartje begeerde en regels boeide hem helemaal niks. Zijn ouders besteedden bijna geen aandacht aan hem en daarom gaven ze hem veel te grote cadeaus om zich niet schuldig te voelen. Om toch hun aandacht te trekken deed Christian de meest rare dingen en kwam hij vaak in de problemen. In de buurt stond hij bekend als probleemmagneet en de meeste mensen negeerden hem en liepen met een grote boog om hem heen.
    Toen de mutanten echter kwamen veranderde zijn leven totaal. Hij focuste zich meteen op overleven en alle andere dingen liet hij achter. Het was heel erg wennen aangezien hij opeens helemaal geen luxe meer had en het moest doen met de dingen die hij om zich heen vond. Nu is hij er al wel aan gewend en leeft hij gewoon zoals hij leeft. Hij heeft er goede hoop in dat het leven weer beter wordt, maar weet wel al zeker dat hij niet meer de jongen wordt die hij hiervoor was. Hij heeft er enorm veel spijt van en wil alles heel graag terugnemen, maar dat kan hij niet.
    Hoewel het in deze tijd schaars is, heeft Christian nog altijd humor. Hij houdt van grappen maken en die bestaan dan meestal uit sarcastische opmerkingen die hij over zichzelf maakt. Humor over anderen vindt hij niet zo geweldig en hij vindt dat hijzelf een geweldig doelwit is.
    | Familie |
          Zijn vader was één van de bazen van de experimenten en was daar ook rijk van geworden. Meteen nadat de experimenten waren uitgevoerd is hij door mensen ten dood veroordeeld. Christian had nooit een goede band met hem omdat zijn vader hem een vervelende probleemmagneet vond. Hij gaf Christian wel een heleboel cadeaus, maar dat kwam vooral door zijn vrouw.
    Die hield namelijk wel veel van Christian en was ervan overtuigd dat hij zoon nooit die dingen gedaan kon hebben. Toen haar man overleden was, kon ze het niet meer aan en stortte ze ineen. Christian probeerde haar te helpen maar ze bleef altijd verdrietig. Op een dag is ze vermoord door en mutant.
    | Extra |
          /


    Mijn rol is af.
    Iemand partner?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)


    Mijn rol is af.
    Iemand partner?


    Bij Skyler kan nog een jongen, maar je kunt ook met een andere jongen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het maakt mij niet zo zeer of mijn partner een jongen of een meisje is ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mij maakt het niet uit of het een jongen of meisje is.


    Spoiler alert: you will save yourself