• Gheghe, weetje wat het is,
    Ik praatte laatst met een oud klasgenoot van me die noemt me dus studie, niet dat ik ermee zit ofzo, hij kreeg en stomp en zei het toen niet weer maar vinden jullie nou oko niet, alleen maar omdat ik VWO doe ben ik een studie, ik kan gewoon makkelijk leren dat hoeft niet te betekenen dat ik een studie ben toch? Dat vind ik zo raar

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oeeh dan ben ik ook een studie!! x'D


    AAP

    Oke wij saampjes studie, doet lenzen uit zet bril op short broek op tot kin en doet twee hoge staarten in.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gheghe ik doe HAVO/VWO dus ik ook een studie :P

    Mee too ofzo?
    Ik die HV 2e klas, en haal bijna alleen onvoldoendes :X:X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dat kan echt niet hoor,.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oke wij saampjes studie, doet lenzen uit zet bril op short broek op tot kin en doet twee hoge staarten in.
    je moet ook nog van die weirde schoenen met hele opgetrokken sokken!! (nerd)


    AAP

    (...)
    Mee too ofzo?
    Ik die HV 2e klas, en haal bijna alleen onvoldoendes :X:X


    o_o ik heb onvoldoende voor wiskunde n_n en frans xP en krijg onvoldoende voor wiskunde oprapportje xP fos


    We can only learn to love by loving.

    ik doe havo, maar ik wil fakking graag vwo doen. en ik kan het ook wel, alleen ik ben te lui (a, maar mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vwo wil doen. alsof ik net 60 pillen xtc heb genomen. ik ben toch niet raar hé ?
    xx

    (...)

    o_o ik heb onvoldoende voor wiskunde n_n en frans xP en krijg onvoldoende voor wiskunde oprapportje xP fos

    Ik sta voor 4 vakken [/de talen] onvoldoende. Wisknudde een 6.1 [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ooh gott volgens mij ben ik dan een doetje xD omg doetje wat een naam xD
    nee maari k doe TL xD ene nja ik heb allemaal 5e volgens mij :X dat komt door de examen week alleen ik heb daar zon angst voor ¬¬ dus ik kreeg bij bijna iedere toets een blackout ¬¬
    slim hea... :Y)


    A Noble was Born in Chaos

    bij ons is het ; stuudje,Nerd,weirdo,idioot of smurf.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ook studie zijn. XD maar dat woord niet gebruiken XD gewoon 'nerd' of 'nert'. dat laatste niet op zn engels of wat dan ook uitgesproken XD
    en ik heb een 1.5 voor frans XD oh wacht; dat is niet grappig!


    it's cool to know nothing.

    Bij mij kijkt mijn klas mij ook met O.O-hoofd aan. Kinda ennoying. En ik doe slechts VMBO. Retards.


    blame the bully.