• Ik heb twee goede ideeën voor een nieuwe story, maar ik weet niet in welke van de twee ik zou verder moeten gaan. Ik zou graag even wat advies willen, over welk van de twee verhalen het best is en waar ik het meest mee kan doen. Ik heb nog geen titels of zo!

    Verhaal 1

    Avonturenverhaal / fantasie: Het verhaal speelt zich af in een fictieve wereld waarin meerdere verschillende rassen samenleven. Daaronder horen ook mensen. De twee belangrijkste zijn mensen en naga (half mens en half slang). Beide leven in een apart land, maar er is hevige oorlog tussen de twee. Rahana is een huurmoordenaar en gaat achter naga aan voor hun huid. Ze wordt door een groep naga gevangen genomen (zij weten niet wat ze doet).


    Verhaal 2
    Realistisch misdaad: Het verhaal draait rond een jonge man (nog geen naam), die redelijk sociaal en normaal lijkt te zijn. In realiteit is hij een seriemoordenaar en probeert hij dit verborgen te houden voor zijn omgeving en voor de politie. Het verhaal volgt zowel hem als de agent die hem probeert te stoppen. De standpunten wisselen steeds af.


    What would Emma do?

    Sowieso verhaal 2. Ik heb nog nooit zo'n verhaal gelezen namelijk.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Sowieso verhaal 2. Ik heb nog nooit zo'n verhaal gelezen namelijk.[/quote]


    take me back to the basics and the simple life

    Verhaal één --- omdat die veel origineler is. Verhaal twee doet me denken aan de Kraamhulp aangezien daar ook het standpunt telkens wisselt tussen een psychopaat en de agente die de psychopate wilt stoppen.

    Verhaal twee. c;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Beetje extra info over verhaal 2:

    Hij werkt in een boekenwinkel en raakte als kind gefascineerd door moordverhalen, die hij nu naspeelt. Ik ga alleen nog eens opzoeken of ik hiervoor echt bekende boeken mag gebruiken of er zelf moet verzinnen :)


    What would Emma do?