• Hoi iedereen :3
    Ik wil jullie allemaal alvast een fijne jaarwisseling toewensen, met veel oliebollen, appelflappen, appelbeignets, appelbollen, ander oud & nieuw eten, gezelligheid en mooi vuurwerk (oh, en kijk uit bij het afsteken ervan, sorry, maar dat moest gewoon even (A). )
    Ook wil ik iedereen een GOUDEN 2015 toewensen, een jaar waarin al jullie dromen uit mogen komen en er meer vrolijkheid dan tegenslagen zal zijn. Veel geluk, vreugde en gezondheid toegewenst voor in het nieuwe jaar ^...^

    x Vincie



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dankjewel! En hetzelfde natuurlijk! ^.^

    Die tekening is echt geweldig overigens, maar waar heeft Gianluca zijn hand nou? o.o


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dankjewel, voor jou hetzelfde!


    16 - 09 - '17

    Dankjewel! Voor jou hetzelfde + ook namens Pim een gelukkig nieuwjaar gewenst (:


    26 - 02 - '16

    Jij ook Vincie!
    Ik hoop dat je een Leojaar krijgt met nog meer Leo :Y)


    wat was dit ookalweer

    HAPPY NEWYEAAAR!
    EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mystogan schreef:
    Dankjewel! En hetzelfde natuurlijk! ^.^

    Die tekening is echt geweldig overigens, maar waar heeft Gianluca zijn hand nou? o.o


    Dankjeee!

    En hoe bedoel je waar hij zijn hand heeft? :') Links of rechts? (in zijn rechterhand heeft ie een sterretje, maar ik kan die dingen niet tekenen :'))


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Insouciant schreef:
    Dankjewel! Voor jou hetzelfde + ook namens Pim een gelukkig nieuwjaar gewenst (:



    Oh, die foto is echt geweldig haha. Wens Pim ook maar een gelukkig nieuwjaar ^...^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gelukkig nieuwjaar :)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute