x Titel, en moet die erop staan? Nemesis (Ja deze moet er op staan)
x Moet je username erop staan? xEloquence (Misschien in het klein, als het er goed bij past.)
x Eventueel je eigen naam +moet die erop? Nee
x Eventuele andere tekstjes voor erop (niet te lang)? MIsschien "That behind this soft exterior lies a warrior" of "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places" (Kun je zelf een beetje mee spelen)
x Samenvatting (onder een spoiler)?
Het is een Divergent verhaal, over Tobias zijn initation.
Wanneer Demi Lynn zestien jaar word, heeft zij de keuze om van factie te wisselen. Iets waar ze eigenlijk nog helemaal niet klaar voor is. Wanneer ze voor Dauntless kiest heeft ze niet door dat ze zich op glad ijs bevind. Met gevaar voor eigen leven en met levenslange vrienden komt ze door Initation. Dauntless veranderd haar als persoon, zowel innerlijk als uiterlijk.
Nemesis is een griekse meedogenloze godin van de gerechtigde wraak. Ze was de beschermvrouwe van de gladiatoren. Dit slaat op de hoofdpersoon Demi.
x Eventuele plaatjes (onder een spoiler)?
Foto:
Klik
Foto:
Klik
Foto:
Klik
Foto:
Klik
Foto:
Klik
Foto:
Klik
Voor Demi zat ik te denken aan de actrice Mila Kunis, dus je kunt aardig spelen met foto's. Ze kiest voor Dauntless, dus het is veel actie. Maar als je een aantal mooie foto's van haar vind mag je die gebruiken
x Nog andere plaatjes +Wat zoek je?
Klik (Misschien de achtergrond van de stad? Het moet er bij passen hoor! haha
)
Ook vind ik de sfeer van de cover "Senario's" die jij hebt gemaakt erg mooi.
x Bij personen: welke eventuele face claims gebruik je?
Demi - Mila Kunis
x Eventuele voorkeur voor lettertype? Nee hoor
x Horizontale of verticale cover? Verticale cover.
x Sfeer?Omdat het zich merendeels in Dauntless afspeelt is het erg veel actie en verder in het verhaal zul je dat ook tegen komen, dus misschien met een donker tintje, mysterieus. Dauntless heeft natuurlijk een gele vlam als symbool, maar die hoef je niet persé te verwerken. Ik vind met blauwe tinten ook wel erg mooi zoals jou cover "Seven devils"
x Genre(s)? Actie, fanfictie, drama, romantiek.
x Eventuele extra's? Nee hoor
x Eventuele deadline? Ik heb niet echt haast, ik ben namelijk nog vooruit aan het schrijven met het verhaal die ik binnenkort wil starten.
x Eventuele voorkeur voor kleur, zwart-wit, sepia? Zwartwit, maar er mag ook kleur door bewerkt worden.
[ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 0:41 ]
"Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"