In te vullen lijstje
x Titel, en moet die erop staan?
Worship The Devil- Graag ook eentje zonder titel
x Moet je username erop staan? Nope
x Eventueel je eigen naam +moet die erop? Nee
x Eventuele andere tekstjes voor erop (niet te lang)? Nee, hihi
x Samenvatting (onder een spoiler)?
''You thought I was gone, and that I went straight to hell.
We know that if I’m going then you’re coming as well."
It only took her a while and she discovered
that if you worship the devil, you indeed, go straight to hell.
Jim Moriarty is een van de grootste schurken in Engeland, rivaal van velen en zo bijvoorbeeld ook van de grote Sherlock Holmes.
In zijn geval is het geven om iemand een last die moeilijk te dragen i in het circuit waar hij zich in bevind.
Dan begint hij vreemd genoeg om een doodnormale onschuldige jonge vrouw te geven en ze raakt al snel betrokken in het gevaar van zijn werk. Even later blijkt ze helemaal niet zo onschuldig te zijn en heeft Moriarty er een nieuwe rivaal bij. Het word een kat en muis spel.
Wat info over de hoofdpersoon: Ze is een excrimineel, heeft haar verleden afgesloten. Ze raakt gehecht aan een vreemde die ze continu opniew zit in een luxe bar. Op een avond beland zij bij hem thuis en leert zij zijn ware aard kennen. Ze is verliefd op Moriarty geworden en haar verleden komt steeds iets meer bovendrijven.
x Eventuele plaatjes (onder een spoiler)?
x Nog andere plaatjes +Wat zoek je? Hij is een crimineel, misschien iets zoals computer hack cijfertjes? ik heb werkelijk geen idee.
x Bij personen: welke eventuele face claims gebruik je? Jennifer Lawrence, Andrew Scott
Jim Moriarty BBC = Jim moriarty / Jennifer Lawrence als de vrouw
x Eventuele voorkeur voor lettertype? Nee niet bepaald
x Horizontale of verticale cover? Verticaal
x Sfeer? Donker, bliktrekkend, mysterieus
x Genre(s)? Misdaad en romantiek
x Eventuele extra's?
Jim Moriarty is nou niet bepaald een knappe man, ik stel voor dat je een foto kiest waar hij er het best op staat, haha.
x Eventuele deadline? ASAP ofcourse hihi
x Eventuele voorkeur voor kleur, zwart-wit, sepia? Geen sepie, voorderest maakt het niet uit, ligt eraan wat beter uitkomt.
Did you miss me?