• Ja, want dit staat er dan:

    Verkeerd bestandstype! (/home/rutger/curlimages/2014/01/oowqjthhcqsmlzdu.jpg)


    Iemand zei dit tegen mij en ik dacht; dat probeer ik uit! Maar er staat, zoals diegene al zei, een error iets.
    http://www.quizlet.nl/lijstjes/process.php

    Dat hoort toch niet zo? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Scandal schreef:
    Hmm, dan zal er waarschijnlijk weer ergens een code in een script veranderd zijn. Volgens mij kan je nu niet meer doen dan lijstjes maken zonder foto's.
    We zullen het wederom doorgeven aan Rutger, maar hij heeft dit precies al eens 2x opgelost. Dan heeft hij misschien achter de schermen aan iets gewerkt en dan per ongeluk dat mee veranderd.
    Ah, okay. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    (...)Ah, okay. (:

    Ik heb het ook met meerdere linken geprobeerd. En ook met het op te slaan. Werkte niet.
    Maar blijkbaar werken andere afbeeldingen ook niet. Ik heb het ook met een Q-afbeelding geprobeerd.
    Dus vandaar momenteel mijn conclusie dat je op dit moment even alleen lijstjes zonder foto's kan maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb het ook met meerdere linken geprobeerd. En ook met het op te slaan. Werkte niet.
    Maar blijkbaar werken andere afbeeldingen ook niet. Ik heb het ook met een Q-afbeelding geprobeerd.
    Dus vandaar momenteel mijn conclusie dat je op dit moment even alleen lijstjes zonder foto's kan maken.
    Lag het dus niet aan mij, haha.
    Dan weet ik dat ook weer. ^^
    Bedankt voor het testen en uitleggen!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben iemand :Y)


    You dare to gaze upon me?

    Lacrimarum schreef:
    (...)Lag het dus niet aan mij, haha.
    Dan weet ik dat ook weer. ^^
    Bedankt voor het testen en uitleggen!

    Het is doorgegeven aan Rutger. Maar ik weet niet wanneer hij tijd heeft om dat bericht te zien of wanneer hij tijd heeft om ernaar te kijken. =


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is doorgegeven aan Rutger. Maar ik weet niet wanneer hij tijd heeft om dat bericht te zien of wanneer hij tijd heeft om ernaar te kijken. =D
    Bedankt!
    Dat zullen we vanzelf wel merken, I guess. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik zie het al. Het heeft met de datum te maken.

    Er staat dat de foto in map 2014/01/ moet komen ipv 2015/01/ (blijkbaar vindt de computer dat het al week 1 is). Normaal is het geen probleem dat de foto's de laatste dagen van het jaar in de eerste map van het jaar worden gezet, maar aangezien het om een nieuw systeem gaat is er geen map met foto's uit week 1 van dit jaar.

    Als het goed is zou morgen weer vanzelf moeten werken. En volgend jaar zou het probleem niet moeten spelen omdat week 1 van 2015 dan wel bestaat.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik zie het al. Het heeft met de datum te maken.

    Er staat dat de foto in map 2014/01/ moet komen ipv 2015/01/ (blijkbaar vindt de computer dat het al week 1 is). Normaal is het geen probleem dat de foto's de laatste dagen van het jaar in de eerste map van het jaar worden gezet, maar aangezien het om een nieuw systeem gaat is er geen map met foto's uit week 1 van dit jaar.

    Als het goed is zou morgen weer vanzelf moeten werken. En volgend jaar zou het probleem niet moeten spelen omdat week 1 van 2015 dan wel bestaat.
    Ah, vandaar!
    Bedankt voor het mededelen!

    Moddies, wie dit ziet, er mag een slotje op! (':

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 15:52 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."