• Ja, want dit staat er dan:

    Verkeerd bestandstype! (/home/rutger/curlimages/2014/01/oowqjthhcqsmlzdu.jpg)


    Iemand zei dit tegen mij en ik dacht; dat probeer ik uit! Maar er staat, zoals diegene al zei, een error iets.
    http://www.quizlet.nl/lijstjes/process.php

    Dat hoort toch niet zo? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    dat is inderdaad vreemd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    dat is inderdaad vreemd
    Inderdaad, ik hoop dat er snel iets aan word gedaan!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wanneer komt dat er te staan? Als je een plaatje invoegt? Want dat heb ik ook al gehad, dan zal je een andere link moeten zoeken.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Wanneer komt dat er te staan? Als je een plaatje invoegt? Want dat heb ik ook al gehad, dan zal je een andere link moeten zoeken.
    Al gedaan, werkt ook niet.
    Hmm, misschien kan ik uploaden en kijken of 'ie dan wel werkt. (':

    Edit: Dan werkt 'ie nog niet. )':

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 16:57 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bij welke bewerking gaat het precies niet?
    Wil je eens een screenshot doen voor je op 'verzenden' of wat er ook staat, doet?

    Want ik heb net in snelteintempo een lijstje gemaakt en dat werkte gewoon.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij welke bewerking gaat het precies niet?
    Wil je eens een screenshot doen voor je op 'verzenden' of wat er ook staat, doet?

    Want ik heb net in snelteintempo een lijstje gemaakt en dat werkte gewoon.
    Ik weet niet hoe je een screenshot maakt op deze pc. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    (...)Ik weet niet hoe je een screenshot maakt op deze pc. (':

    Windows? Op je toetstenbord staat dat knopje (printscreen) en dan kan je met ctrl-v het plakken in paint.
    Mac? cmd+shift+3 en dan staat het op je bureaublad. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Windows? Op je toetstenbord staat dat knopje (printscreen) en dan kan je met ctrl-v het plakken in paint.
    Mac? cmd+shift+3 en dan staat het op je bureaublad. =)
    Tralalala, ik heb geen flauw idee hoe Paint werkt of hoe dat moet, volgende probleem. (':
    Oh, dat 'tralalala' klonk weird, whoopsy. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    (...)Tralalala, ik heb geen flauw idee hoe Paint werkt of hoe dat moet, volgende probleem. (':
    Oh, dat 'tralalala' klonk weird, whoopsy. (:

    Ik heb zelf geen paint, want dat heb je niet op een mac. =P
    Dus daar kan ik je niet doorheen loodsen. =P

    Maar normaal bij start en dan zoeken Paint, zeker? En dan het starten en dan gewoon meteen ctrl+v en dan opslaan als jpeg. En dan uploaden. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb zelf geen paint, want dat heb je niet op een mac. =P
    Dus daar kan ik je niet doorheen loodsen. =P

    Maar normaal bij start en dan zoeken Paint, zeker? En dan het starten en dan gewoon meteen ctrl+v en dan opslaan als jpeg. En dan uploaden. :Y)
    Ik zla is kijken. (':

    Ik had even wat geprobeerd, dus let maar niet teveel op de tekst. (':
    Je kan op de plaatjes klikken!
    Voor:




    Na:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:15 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Je link naar je afbeelding klopt niet.
    Na de .jpg mag niets meer komen.
    Ahja, dat is toch met andere afbeeldingen. Dus ik zou het eens zonder dat ?1 proberen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Je link naar je afbeelding klopt niet.
    Na de .jpg mag niets meer komen.
    Ahja, dat is toch met andere afbeeldingen. Dus ik zou het eens zonder dat ?1 proberen.
    Dan doet 'ie het nog niet....


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dan denk ik dat het aan de link zelf ligt.
    Kan ook te maken hebben met de http en dan de punten erna.
    Wil je de foto eens hier posten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dan denk ik dat het aan de link zelf ligt.
    Kan ook te maken hebben met de http en dan de punten erna.
    Wil je de foto eens hier posten?


    Ik probeer de hele tijd linken uit, via Tumblr deed 'ie het niet, Pinterest ook niet en Imgur ook niet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:28 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hmm, dan zal er waarschijnlijk weer ergens een code in een script veranderd zijn. Volgens mij kan je nu niet meer doen dan lijstjes maken zonder foto's.
    We zullen het wederom doorgeven aan Rutger, maar hij heeft dit precies al eens 2x opgelost. Dan heeft hij misschien achter de schermen aan iets gewerkt en dan per ongeluk dat mee veranderd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury