• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.


    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 21:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 dec 2014 - 19:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    RayLaVie schreef:
    @Jarne ik heb al genoeg gepland staan in de eerste week aan huiswerk. Daarnaast heb ik ook nog eens aan een heleboel mensen een tekening beloofd en die heb ik nog steeds niet af.

    En ja, vet leuk xD maar pas op, want dit personage is niet zo vriendelijk als de vorige :3


    Good luck!D':

    Oei!


    Queer zijn is gewoon alles

    @Sylvie oh vroeg ik me gewoon af, aangezien het nog steeds in de beginpost staat en ik er zelf al een tijd niet meer aan had gedacht.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ah


    16 - 09 - '17

    Kan iemand me helpen met het kiezen van een titel? Ik heb er twee, maar kan echt niet kiezen...

    Samenvatting van het verhaal als dat helpt
    Meisje wordt ontvoerd en dan geholpen, maar omdat ze dingen verpest loopt ze weg, de helper laat haar gaan. Als ze achterna gezeten wordt door een groep jongeren daagt de helper weer op in de kerk waar ze om hulp gaat vragen.
    Titels met hun betekenis



    16 - 09 - '17

    Ik vind Serendipity een beter passende titel, al is de ander ook mooi. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brego schreef:
    Ik vind Serendipity een beter passende titel, al is de ander ook mooi. (:


    Thanks


    16 - 09 - '17

    Huh? Wait, is er nu een nieuw lid bij? 0.0


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Huh? Wait, is er nu een nieuw lid bij? 0.0


    Wauw... toch al even


    16 - 09 - '17

    Song of the night moet veranderd worden. De huidige staat al sinds kerst. :O


    -

    Ziggler schreef:
    (...)

    Wauw... toch al even


    Whoops :'S dat heb ik dan gemist. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Happy New Year Everyone!
    Een beetje laat, maar ach :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Brego schreef:
    Ik vind Serendipity een beter passende titel, al is de ander ook mooi. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    TAMARA! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)


    Thanks


    16 - 09 - '17

    Hellow peoples, Yongster (Qingsel) heeft mij voorgesteld aan dit topic, dus vanaf nu ga ik jullie lastigvallen. Loeka is the name. c: