• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.


    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 21:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 dec 2014 - 19:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ghastly schreef:
    Hallo Sam! Je mag me wel Noire noemen (:

    Ehm, goede voornemens? Zelfde als iedereen denk ik.


    Ik heb het nog niet gezegd, maar ik vind je naam echt speciaal (:


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Tamara Hoe komt het zo? :( Ik zou als ik jou was dan maar eens heel stevig m'n stijltang knuffelen en de rest vergeten ^^ Nou ja, mijn jaar was ook wel okay. Niks spectaculairs, niet mezelf overwonnen, maar op zijn minst beter dan 2013, dus ja, ik ben wel tevreden.
    (ik wilde je eigenlijk alvast feliciteren, maar volgens sommigen brengt dat ongeluk, dus wees bij deze gefeliciteerd of niet)

    @Sylvie en @Gail bedankt! En Gail, wat voor stage precies? (je zal het vast hebben uitgelegd, maar sukkel dat ik ben, heb ik daar overheen gelezen)

    @Ghastly beetje laat, maar hallo! Sam is de naam, en welkom hier en zo!


    Ik kan niet fatsoenlijk meer zitten door mijn rug dus ik wiggle maar wat in het rond. Ik heb hem al heel lang geknuffeld. Ik ga mijn haar gewoon stijlen zo omdat ik wil fangirlen.
    Dan ben ik blij dat het beter is dan 2013 ^^. Let's make 2015 herinnerbaar en enorm cool c:

    (Dankje voor je halve felicitatie ;p)


    wat was dit ookalweer

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik ook.

    Heeft iemand goede voornemens voor het nieuwe jaar?


    Allemaal?

    - Mijn tummy kwijtraken
    - Bewegen
    - Minder perv zijn
    - Vrienden hebben
    - Minder eten
    - Een keer mijn best leren doen voor school :'d
    - Gitaarles nemen


    wat was dit ookalweer

    RayLaVie schreef:
    @Noire dacht ik al, maar ik heb de nare gewoonte om per ongeluk iedereen bij username aan te spreken. Sorry en bedankt voor het opmerken.

    @Gail veel plezier alvast ^^ Ik kan me er eerlijk gezegd niks bij voorstellen, omdat ik me niet in dat soort stages/beroepen verdiept heb, maar ik neem aan dat het voor jou een leuke ervaring zal worden, toch? ^^

    Hhaha, ik hoop het. Ik ben nogal awkward wat met mensen omgaan betrefd xD


    -

    aaah zoveel waar ik op moet reageren o.O Ik hoop dat ik nergens overheen lees..

    @Sylvie nou ja, heb er tot nu toe niet veel vertrouwen in, maar ik zal het ooit wel leren. En jij ook veel succes ey. Een rijbewijs halen, daar wil ik echt nog niet aan denken.. xD

    @Tamara awww ik heb nu echt een heel zielig beeld erbij in mijn hoofd :( nou veel sterkte ermee dan, en ik hoop dat die stijltang een beetje helpt.

    @Gail Ah dat komt wel goed. Ik ben zelf echt een persoon dat eeuwig gefaald heeft op sociaal gebied, maar zelfs ik heb een stage overleefd ^^


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Wil iemand mijn zieke idee keuren voor een story?


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    aaah zoveel waar ik op moet reageren o.O Ik hoop dat ik nergens overheen lees..

    @Sylvie nou ja, heb er tot nu toe niet veel vertrouwen in, maar ik zal het ooit wel leren. En jij ook veel succes ey. Een rijbewijs halen, daar wil ik echt nog niet aan denken.. xD

    @Tamara awww ik heb nu echt een heel zielig beeld erbij in mijn hoofd :( nou veel sterkte ermee dan, en ik hoop dat die stijltang een beetje helpt.

    @Gail Ah dat komt wel goed. Ik ben zelf echt een persoon dat eeuwig gefaald heeft op sociaal gebied, maar zelfs ik heb een stage overleefd ^^


    Ik ben werkelijk te lui om die hele theorie te leren, daarom heb ik het nog altijd niet. Ik heb leren altijd al gehaat, ik liet mijn boeken tijdens de examens ook altijd tot de laatste moment liggen. But guess what, I survived school xp

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 22:19 ]


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik heb het nog niet gezegd, maar ik vind je naam echt speciaal (:


    Dank je! Dat is altijd leuk om te horen.


    Face to face with madness

    RayLaVie schreef:
    @Gail Ah dat komt wel goed. Ik ben zelf echt een persoon dat eeuwig gefaald heeft op sociaal gebied, maar zelfs ik heb een stage overleefd ^^

    Hhahaha aawh!
    Wel, als jij het kan, dan kan ik het zeker ook. ;O


    -

    Ik doe niet aan voornemens. Ik hou mer toch niet aan.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    Ik doe niet aan voornemens. Ik hou mer toch niet aan.


    I'm your little ray of pitch black.

    @Sylvie o.O voor mij is leren echt heilig. Theorie is bijna een soort godsdienst voor me geworden, maar ik snap zo goed dat andere mensen er totaal niet van houden :') tenslotte is het praktijkgedeelte hetgeen waar het echt om gaat.

    @Gail Dat zou ik denken ja. Ik duik al weg in een hoekje om weg te kwijnen als ik een oude bekende in het echt aan moet spreken. Laat staan een vreemde. Zie mij dan maar voor een klas kinderen staan om les te geven xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie o.O voor mij is leren echt heilig. Theorie is bijna een soort godsdienst voor me geworden, maar ik snap zo goed dat andere mensen er totaal niet van houden :') tenslotte is het praktijkgedeelte hetgeen waar het echt om gaat.

    @Gail Dat zou ik denken ja. Ik duik al weg in een hoekje om weg te kwijnen als ik een oude bekende in het echt aan moet spreken. Laat staan een vreemde. Zie mij dan maar voor een klas kinderen staan om les te geven xD

    HAHA aaawh, dat suuucks pas! Ja, kan je beter nooit doen xp.
    Ik wordt altijd zo nerveus als ik voor de klas moet staan. Dus ik kan beter nooit advocaat worden.


    -

    Ziggler schreef:
    Wil iemand mijn zieke idee keuren voor een story?


    16 - 09 - '17

    @Gail Maaaaarr, ik kwam erachter dat voor de klas staan echt leuk is ^^ tekenles en engelsles heb ik gegeven, en dat was echt erg leuk achteraf! Ik weet zeker dat het bij jou achteraf ook enorm meevalt. Als je nagaat hoe erg ik ertegenop zag, dan kan het bij jou bijna alleen maar beter uitpakken - denk ik.

    @Sylvie oh sorry, kom maar op met dat idee, ik wil er wel even naar kijken.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.