Cashmere 'Chassy' Lauren O'Delane
"We don't have to fight, fighting is less important as thinking for freedom."
Na de laatste tel rende ik blindelings op de Hoorn af. Ik sprintte zo hard mogelijk, waarbij de tranen in mijn ogen prikten. Waarom bestonden die stomme Spelen?
Toen ik aankwam, stopte ik even en nam uiteindelijk snel een rugzak en pijl en boog mee, waarop ik weer naar het water rende - die zich om de hele Hoorn ringde.
Ik sprong er met een waarschijnlijk vreemde duik in en kwam proestend weer vanonder het water vandaan. Eerst spartelde ik hektisch, voordat ik zo rustig mogelijk verder zwom - gezien ik ieder moment dood zou kunnen zijn.
Aan de kant aangekomen, keek ik snel achter me en haalde een hand door mijn kletsnatte haren. Ik trilde wat door het water, maar probeerde zo snel mogelijk door te lopen - alhoewel het gewicht van de natte kleding best zwaar was geworden.
Toen de grote bomen zich nog enkele meters vandaan bevonden, verdween ik er uiteindelijk in. Het was donker en een beetje benauwd, maar goed genoeg voor een pauze.
Ik liep nog een stukje verder en liet me afgepeigerd op de grond vallen. Ik probeerde zo rustig mogelijk te ademen, maar het er was teveel spanning hier.
Zouden er al mensen dood zijn? Ik beet op m'n onderlip en staarde voor me uit. Het was stil, maar dat zou vast dor het bos komen.
Een zuchtje verliet mijn lippen, voordat ik een kijke in de rugzak nam. Touw, een flesje water en gedroogd fruit. Tevreden stopte ik de spullen terug, wetende tenminste een paar dagen hier te overleven.
Zou ik de arena kunnen overleven? Nerveus beet ik op mijn lip, omdat het een feit is dat ik zwakker ben als anderen.
[ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:16 ]
"Satan's friendship reaches to the prison door."