• Heyy iedereen! Ik zoek een mooie, pakkende titel voor mijn Fantasy- verhaal. In de spoiler staat het verhaal ongeveer, maar er kunnen nog een heleboel dingen veranderen. Zelf dacht ik aan De Ogen van een Dode of Scherven.

    Bij het eenzame meisje Vyra Purpose is een nieuwe jongen, Cleave, op school gekomen. Alle meisjes vinden hem leuk, maar de jongens en Vyra vinden hem maar niks. Niet dat Claeve al die aandacht leuk vindt. Hij doet er alles voor de menigte van zich af te schudden, maar dat lukt hem niet. Vyra vertrouwt hem niet. En al helemaal niet als hij haar blijkt te zoeken om zijn, Magische, wereld te redden.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 15:02 ]


    obsessive rage

    Wil je een Engelse of Nederlandse titel"

    Engels:

    The Wanted

    Nederlands:

    Gezocht


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Wil je een Engelse of Nederlandse titel"

    Engels:

    The Wanted

    Nederlands:

    Gezocht


    Die Nederlandse titel klinkt denk ik het beste, anders denken mensen misschien dat ik het over het bandje heb. dankjewel, ik kijk nog even verder, maar het klinkt al wel goed :)


    obsessive rage

    The Savior (de Redder)
    I don't want to be a hero (Ik wil geen held zijn)


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    The Savior (de Redder)
    I don't want to be a hero (Ik wil geen held zijn)


    Die tweede is vooral leuk :)


    obsessive rage

    Je kan ook kijken wat de betekenis van de naam Vyra is. Zo kom.je soms.ook op gafe ideeën!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Je kan ook kijken wat de betekenis van de naam Vyra is. Zo kom.je soms.ook op gafe ideeën!


    Dankjewel! Ik denk dat ik wel iets kan vinden dan :)


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik denk dat ik wel iets kan vinden dan :)


    Grah gedaan! En Succes! hoop dat het je lukt! ik herken de titel struggles wel xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.