• Special unit four
    Based on Beyond: Two souls. Je hoeft het spel niet te kennen

    In unit four, Amerika, zitten mensen die in de buitenwereld niet kunnen leven, deze mensen leveren een gevaar voor de buitenwereld en moeten op de basis blijven. Geen van hen kan familie, vrienden, kennissen meer zien. Ze worden onder toezicht gehouden en moeten deelnemen aan tests die laten zien hoe ze zich ontwikkelen. Nu vraag je je natuurlijk af wát voor mensen er in unit four zitten. Er zitten daar mensen met een bepaalde kracht, allen zijn tweelingen maar hun broer of zus is nooit levend geboren geweest, en deze tweelingen zitten via een entiteit[ziel] aan hen vast. Alleen de personen zelf zien hun entiteit en kan hem laten doen wat die persoon zelf wil. Onderzoekers zijn al jaren bezig met het onderzoeken van entiteiten en willen deze de wereld in brengen zodat niemand een overleden persoon meer hoeft te missen. Toch is het een gevaar en de mensen in unit four weten dat de onderzoekers dit willen doen, ze willen de onderzoekers stoppen, maar dat gaat moeilijker dan ze denken. Er zijn genoeg voorzorgsmaatregelen om de mensen en hun entiteiten tegen te houden, maar lukt het ook daadwerkelijk?


    Personages:
    De speciale: (max 4)
    • Jonty • jongen •
    • Ungoliant • jongen •
    • Ephrya • meisje •
    • Denys • meisje •

    De onderzoekers:(max 4)
    •
    •
    •
    •

    Invullijst:
    • Rol •
    • Naam •
    • Leeftijd • Minimale leeftijd is 8 jaar voor de speciale mensen. Minimale leeftijd onderzoekers is vanaf 25 jaar.
    • Uiterlijk + foto •
    • Innerlijk •
    • Naam entiteit •
    • Extra's •


    Regels
    • Iedereen kent elkaar al
    • Geen perfecte personages
    • Als er veel vraag naar is kan ik altijd nog rollen toevoegen
    • Houd jongens en meiden, mannen en vrouwen gelijk
    • Maximaal 1 personage
    • Alleen meedoen als je het zeker weet
    • OOC tussen haakjes of in praattopic
    • Wees vriendelijk tegen elkaar
    • Speel gevarieerd, ga ook eens naar andere toe

    Omgeving:
    Onderzoeksruimte • In deze ruimte worden alle onderzoeken gedaan naar de hersenactiviteit en de entiteiten.
    Gangen • Vrijwel elke gang is identiek en het is makkelijk te verdwalen, gelukkig hangen overal bordjes die aangeven waar je heen moet.
    Gang naar eigen kamers • Aan deze gang grenzen de kamers van de speciale vast.
    Kamers • Dit is om je een idee te geven van de kamers. Het is zo dat iedere cliënt zijn kamer in mag richten daar eigen keuze. De slaapkamer grenst aan deze kamer vast.
    Eetzaal • In de eetzaal komt iedereen twee keer per dag samen. Via een buffet kan het eten gepakt worden. Het avondeten moeten ze zelf verzorgen in hun appartement (vanaf hun 18e).
    Tuinen • De tuinen zijn voor in de pauzes zodat de cliënten frisse lucht kunnen halen. Er zit een groot hek omheen, zo kunnen ze niet weg van het terrein.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ephrya schreef:
    Als het echt nodig is wil ik wel een tweede personage trouwens hoor :'3


    Maximaal 1 personage, sorry Sha're!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, die regel heb ik over het hoofd gezien whoops :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mag ik een speciale jongen reserveren? Ik wil weer gaan proberen te rpg'en en 200 woorden lijkt me prima haalbaar. Plus beyond: two souls is geweldig ^.^

    Ungoliant schreef:
    Mag ik een speciale jongen reserveren? Ik wil weer gaan proberen te rpg'en en 200 woorden lijkt me prima haalbaar. Plus beyond: two souls is geweldig ^.^


    Oh sorry, je staat er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    • Rol •
    Speciale
    • Naam •
    Cailen 'Cai' Myra Gallacher, ze wordt door iedereen het liefst Cai genoemd, omdat ze haar naam haat. Ze stelt zich ook altijd voor als Cai.
    • Leeftijd •
    18, 23 september
    • Uiterlijk + foto •
    Addison Timlin
    • Innerlijk •
    • Naam entiteit •
    Leslee, ze is de rebelse variant van Cai. Aangezien Cai al niet een van de braafste is, is Les voor sommige mensen onhandelbaar. Cai en Les hebben wel een goede band samen.
    • Extra's •

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 18:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jack O'Connell

    • Rol
          Speciale
    • Naam
          Micah Dane
    • Leeftijd
          Zestien
    • Uiterlijk + foto
    • Innerlijk
    • Naam entiteit
          Ace      Ace is Micah's beste vriend. Hoewel Ace af en toe enorm koppig kan zijn, heeft Micah hem nog nooit weg gewenst.
    • Extra's

    De rest komt uiteraard later!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 16:56 ]

    Ik wil best wel een onderzoeker...
    maar ik begrijp niet helemaal de motieven van hen enzovoorts? tis mij nog niet helemaal duidelijk...


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Ik schrijf me toch uit hier, ik heb totaal geen inspiratie om tot een goede rol te komen :c


    That is a perfect copy of reality.