@Kyle Ja! JP is terug;D maar hoe moet ik jou nou afkorten? Hmmm
@HarleyQuin
Thanks! Ik denk niet dat ik hem snel weer verander, want dit is ook echt mijn eigen favoriet^^
@Herzschmerz
Hahahaha nu herken ik mezelf ook weer. Ik had mezelf ergens gequote om antwoord te geven op mijn eigen vraag:') dat faalde best wel, hahaha^^
JamesPotter schreef:
@HarleyQuin
Thanks! Ik denk niet dat ik hem snel weer verander, want dit is ook echt mijn eigen favoriet^^
@Herzschmerz
Hahahaha nu herken ik mezelf ook weer. Ik had mezelf ergens gequote om antwoord te geven op mijn eigen vraag:') dat faalde best wel, hahaha^^
Ik zag je net in het FR topic alweer als JamesPotter en om eerlijk te zijn had ik niet eens door dat het iets anders had moeten zijn, haha. Maar welkom terug, Prongs. ^^
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
@Roos
Sssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik al de hele dag aan het aftellen ben om hem te veranderen!:') en nope, ik ga hem de komende tijd sowieso niet meer veranderen^^
JamesPotter schreef:
@HarleyQuin
@Herzschmerz
JEEEJ!!!
Zo ben jje echt makkelijker te herkennen
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."
JamesPotter schreef:
@Roos
Sssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik al de hele dag aan het aftellen ben om hem te veranderen!:') en nope, ik ga hem de komende tijd sowieso niet meer veranderen^^
@ Inge
Hahaha nee, het is ook zo vertrouwd gewoon^^ het zou hetzelfde zijn als jij je naam zou veranderen voor twee weken en daarna jezelf weer Square gaat noemen. Ik zou het nieteens opmerken dat je weer Square zou heten, hahaha.
JamesPotter schreef:
@HarleyQuin
@Herzschmerz Hahahaha nu herken ik mezelf ook weer. Ik had mezelf ergens gequote om antwoord te geven op mijn eigen vraag:') dat faalde best wel, hahaha^^
HAHAHAHA, dat herken ik wel. HAHAHA. Fail, wel lollig!!
Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.