• Ja! Voor de gene die het niet was opgevallen, ik had mijn naam veranderd naar Oin. Twee weken later en mijn beroemde username is weer terug.

Oin > JamesPotter

Ps. Vrolijk kerstfeest!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ah, weer herkenning!

Vrolijke kerst!

16 - 09 - '17

Herzschmerz schreef:
    (...)HAHAHAHA, dat herken ik wel. HAHAHA. Fail, wel lollig!!

Hahahah ja;') ik heb dat bericht maar snel verwijderd, lol:')

JamesPotter schreef:
    (...)

Hahaha inderdaad^^ al was mijn pf hetzelfr

True maar ik twijfelde de hele tijd.....

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

JamesPotter schreef:
    (...)

Hahahah ja;') ik heb dat bericht maar snel verwijderd, lol:')
    Goed zo!
    Ach, gelukkig hield je de icon!
    Btw, Merry Christmas and a Happy Newyear!

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

JamesPotter schreef:
    @ Inge
    Hahaha nee, het is ook zo vertrouwd gewoon^^ het zou hetzelfde zijn als jij je naam zou veranderen voor twee weken en daarna jezelf weer Square gaat noemen. Ik zou het nieteens opmerken dat je weer Square zou heten, hahaha.

@Yolanda
    IK MISTE HEM OOK LOL HAHAHA

Ja, haha, dat geloof ik wel. Eigenlijk zou ik een keer mijn naam én profielfoto compleet moeten veranderen, dan herkent niemand me nog. :Y)
    Ik vind deze naam toch eigenlijk ook wel leuker dan Oin, dus ik ben blij dat hij terug is. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Yayy. (krul)

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Square schreef:
    (...)

Ja, haha, dat geloof ik wel. Eigenlijk zou ik een keer mijn naam én profielfoto compleet moeten veranderen, dan herkent niemand me nog. :Y)
    Ik vind deze naam toch eigenlijk ook wel leuker dan Oin, dus ik ben blij dat hij terug is. (:

NEE! INGE! NEE!
    Het was al vreselijk raar toen je plots een kale Square profielfoto hebt. Laat staan een compleet andere! D:

Op je naam veranderen zeg ik overigens niets. How about ''Circle''? >;D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Square schreef:
    (...)

No no no, don't:') dan herken ik je echt niet meer en dan zie ik mezelf er voor aan om je te feliciteren met je beta-heid. Lol

XY390 schreef:

Ik probeerde een leuke James gif uit de films te zoeken, mar het enige wat ik vond was een pestende James( terwijl hij zoveel meer was!), een kussende James (dat heeft niet zo veel met dit topic te maken) en een dooie James(maar die post ik niet, lol. Ik post nooit zoiets)

Evans approves (Y)

Happy Birthday my Potter!

Gibbs schreef:
    (...)

NEE! INGE! NEE!
    Het was al vreselijk raar toen je plots een kale Square profielfoto hebt. Laat staan een compleet andere! D:

Op je naam veranderen zeg ik overigens niets. How about ''Circle''? >;D

Haha, dan past die ene pyjama eindelijk echt bij me. :Y)
    Maar nee, dat gaat niet. Ik zou mijn hele identiteit kwijtraken als ik opeens een ander figuur werd. Ik kan de vierkanten niet verraden.

JamesPotter schreef:
    (...)

No no no, don't:') dan herken ik je echt niet meer en dan zie ik mezelf er voor aan om je te feliciteren met je beta-heid. Lol

Dat zou mooi zijn. :'D Maar geen zorgen, ik denk niet dat ik het ooit echt zal doen. Ik zou mezelf niet meer herkennen. :p

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

@Inge
    Precies! Doe je pyjama eer aan!
    Of anders Ruit. Dat is een neefje van de Square. :Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Starlord schreef:
    Evans approves (Y)

Ofcourse she does ;p (joehoe)

Oh. Jij was Oin...
    Hehe :X

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]