• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2014 - 21:35 ]


    16 - 09 - '17

    Ok, The 100 is voor later, we gaan op familiebezoek bij tante en nonkel (oom)


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik heb elke week bijna een nieuwe pf (cat)

    Maar jij neemt tenminste elke keer een leuke profielfoto.
    Je hebt van die tutjes die zich in allerlei rare hoeken fotograferen waarop het soms lijkt alsof ze iemand anders als profielfoto hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Maar jij neemt tenminste elke keer een leuke profielfoto.
    Je hebt van die tutjes die zich in allerlei rare hoeken fotograferen waarop het soms lijkt alsof ze iemand anders als profielfoto hebben.


    Oh dank je (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh dank je (bloos)

    Bij jou had ik trouwens ook niet door dat je vrij vaak in de maand een nieuwe hebt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Bij jou had ik trouwens ook niet door dat je vrij vaak in de maand een nieuwe hebt.


    Hahah mooi, dan doe ik het goed :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ziggler schreef:
    Ok, The 100 is voor later, we gaan op familiebezoek bij tante en nonkel (oom)


    Have uhm, fun?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben toch wel blij dat ik niet met mijn vriend en schoongezin mee ben gegaan naar Brabant, want daar ligt nu sneeuw.
    Dat wordt leuk voor mijn vriend om vanuit Vught naar Overasselt te reizen met het openbaar vervoer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hey guys,
    Ik kon heel de kerst niet op q komen vanwege familie verplichtingen maar ik hoop dat jullie allemaal een geweldige kerst hebben gehad!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geweldig! Ik heb twintig euro besteedt aan een spel dat niet werkt. Alhoewel ik nu wel een omleiding heb gevonden die me zonder extra kosten, maar wel met veel moeite, het spel kan laten spelen.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Geweldig! Ik heb twintig euro besteedt aan een spel dat niet werkt. Alhoewel ik nu wel een omleiding heb gevonden die me zonder extra kosten, maar wel met veel moeite, het spel kan laten spelen.


    Welk spel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Welk spel?


    The Sims Medieval. Ik kocht hem op Steam en daar doet hij het dus niet. Dan moet ik de code die ik daar gekocht heb, registreren op de site van de Sims in het algemeen en vervolgens het spel opnieuw downloaden via Origin o.o


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn game uit gespeeld en wauw... nog zoveel ander eindes te gaan maar this was so emotional, damn... ik ben helemaal in de war.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frosty schreef:
    (...)

    The Sims Medieval. Ik kocht hem op Steam en daar doet hij het dus niet. Dan moet ik de code die ik daar gekocht heb, registreren op de site van de Sims in het algemeen en vervolgens het spel opnieuw downloaden via Origin o.o

    Ik was geloof ik een tientje kwijt voor de game met een cd door een aanbieding.
    Overigens ben ik niet zo dol op games die je kunt spelen door middel van een code.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Frosty schreef:
    (...)

    The Sims Medieval. Ik kocht hem op Steam en daar doet hij het dus niet. Dan moet ik de code die ik daar gekocht heb, registreren op de site van de Sims in het algemeen en vervolgens het spel opnieuw downloaden via Origin o.o


    Sims is ook origineel EA en Origin heeft alleen EA games, steam is meer van de andere soort en Origin richt zich meer op die 'uitgeverij'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the hell!
    Ik registreerde mijn Sims Medieval code en nu zegt 'ie ineens dat ik de Sims 3 heb. Ik wil godverdomme mijn geld terug!


    26 - 02 - '16