• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2014 - 21:35 ]


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Whoops, waarom zijn er nu ook drie Erieka's op Q met drie verschillende schrijfwijzes?:W

    @Leah
    Jup, ik kreeg gewoon geen andere keus.
    Maar het account is er weer af.


    Hoe belachelijk. Dat mogen ze denk ik gewoon niet doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    By the way, Jarne, voor ik me morgen dood schrik: Heb je een Vlaams of een Nederlands accent? ^^


    Vlaams. Maar gebruik wel Nederlandse woordjes.:3


    Queer zijn is gewoon alles

    Numenor schreef:
    (...)

    Hoe belachelijk. Dat mogen ze denk ik gewoon niet doen.


    ^ Dit


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Op Facebook zouden ze beter zoiets zetten dat je foto's vaststaan en niemand zelfs nog maar de url er van kan kopiëren. Maar ze profiteren van het geld dat binnen komt.


    Het probleem is dat FB het zelf niet zo nauw neemt met de privacy.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Vlaams. Maar gebruik wel Nederlandse woordjes.:3


    Antwerps? Of een ander accent?
    Ik ben nieuwsgierig, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziggler schreef:
    (...)

    ^ Dit


    En dat is de reden dat ik over dat onderwerp heel bot kan worden.

    Dus sorry Erieka, vat het vooral niet persoonlijk op.(flower)

    Dat merk je morgen Leah!(:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 23:02 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Het probleem is dat FB het zelf niet zo nauw neemt met de privacy.


    Klopt, maar op zich zijn ze slim he, ze laten alles aan de mensen zelf over, het is trouwens aan jezelf om je privacy te behouden. Als er meisje zijn die zo graag een halfnaakte foto op Facebook wil zetten is dat maar voor jezelf he. Facebook verplicht je niet om heel je leven op Facebook te gooien, daar kiest de gebruiker zelf voor. Maar aan de andere kant mag Facebook ook echt wel meer om zijn gebruiker geven..


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Klopt, maar op zich zijn ze slim he, ze laten alles aan de mensen zelf over, het is trouwens aan jezelf om je privacy te behouden. Als er meisje zijn die zo graag een halfnaakte foto op Facebook wil zetten is dat maar voor jezelf he. Facebook verplicht je niet om heel je leven op Facebook te gooien, daar kiest de gebruiker zelf voor. Maar aan de andere kant mag Facebook ook echt wel meer om zijn gebruiker geven..


    Maar die denken alleen maar aan de gebruiker zijn portemonnee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar die denken alleen maar aan de gebruiker zijn portemonnee.


    Klopt ook, maar goed. Ze vermelden alles in de gebruiksvoorwaarden die wij zonder te lezen maar gewoon accepteren, dus tja. Onze eigen schuld op zich ook.


    16 - 09 - '17

    Ik heh wel fb, maar van mij mogen ze alles gebruiken. Wat hebben ze er tenslotte aan?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ziggler schreef:
    (...)

    Klopt ook, maar goed. Ze vermelden alles in de gebruiksvoorwaarden die wij zonder te lezen maar gewoon accepteren, dus tja. Onze eigen schuld op zich ook.


    Zelfs dan zouden ze nu wel mogen doorhebben dat ze alles beter zouden moeten uitleggen. De eindverantwoordelijkheid ligt bij Facebook zelf.
    Zij moeten zien dat gebruikers er problemen mee hebben en dan moeten ze de gebruiker tegen zichzelf beschermen.


    Queer zijn is gewoon alles

    En je moet ook eens vergelijken:

    Voorwaarden quizlet.nl:
    Quizlet
    Privacy

    Voorwaarden Facebook:
    Facebook
    Privacy

    Quizlet is veel duidelijker dan Facebook.
    Dus niet moeilijk dat jongeren dat niet gaan lezen. Dat is een heel boek bij FB.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 23:15 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben blij dat ik nooit mijn hele leven op fb heb gezet en hooguit 3x per jaar wat postte. Hoef ik niet bang te zijn dat mijn foto's gebruikt worden. Al heb ik natuurlijk wel hier en daar foto;s. En ugh, ik haaatte t altijd al als mensen foto;s van mij zonder mijn toestemming op fb zette. Kutjes


    -

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zelfs dan zouden ze nu wel mogen doorhebben dat ze alles beter zouden moeten uitleggen. De eindverantwoordelijkheid ligt bij Facebook zelf.
    Zij moeten zien dat gebruikers er problemen mee hebben en dan moeten ze de gebruiker tegen zichzelf beschermen.


    Dat klopt ook wel.

    @Gail, vroeger was ik daar best streng op als mensen foto's van mij samen met hun online zetten. Heel leuk dat zij die foto's willen delen, maar ik stond er op en kon het niet accepteren dat die online kwamen. Achteraf kreeg ik zelf Facebook en zo, dus toen maakte ik me er minder druk om. Maar ik snap het allemaal wel hoor. Vroeger was ik er best erg in, ik wilde ook nooit foto's online zetten en zo. Ik heb heel vaak gewoon oude foto's als profielfoto, omdat ik amper een foto upload.


    16 - 09 - '17

    Ja van mij staan er alleen tekeningen op


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.