• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2014 - 21:35 ]


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Er zijn twee kanalen waar alle afleveringen van Gent te zien zijn.(:

    De enige Belgische televisiekanalen die wij thuis ontvangen zijn Eén, Canvas en Ketnet, dus het zal moeilijk worden om ze te kijken via de tv.
    Zelfs Samson & Gert kan ik niet via de website van Ketnet kijken, omdat ik niet in België woon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Frosty schreef:
    Gewoon het idee dat iemand mijn foto's van Pim of Pom jat... Vreselijk ):


    Dat gebeurd overal, maar daar moet je nu echt niet mee in zitten hoor. Er kan op zich niks gebeuren, aangezien zo'n dingen strafbaar zijn. Daarbij zijn je foto's heel normaal, je hebt geen halfnaakte foto's en zo, dus daar hoef je je al geen zorgen om te maken. Iedereen die Facebook en die shit heeft - heeft het zitten hoor. We denken er op dat moment niet bij na.


    16 - 09 - '17

    Frosty schreef:
    Dankjewel voor het inwrijven. Voel me er echt naar van.


    Dat komt omdat ik bijna dagelijks naar mijn oren gegooid krijg dat ik op FB moet gaan. En vooral het feit dat mijn leerkracht me er toe heeft verplicht.
    Dan krijg je het gevoel van leedvermaak als mensen er spijt van krijgen. Maar ik bedoel het niet zo hoor Erica. Dat was meer in een reflex.
    Het blijft verstandig om het nu te stoppen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kiliel schreef:
    (...)
    De enige Belgische televisiekanalen die wij thuis ontvangen zijn Eén, Canvas en Ketnet, dus het zal moeilijk worden om ze te kijken via de tv.
    Zelfs Samson & Gert kan ik niet via de website van Ketnet kijken, omdat ik niet in België woon.


    Zo heel leuk waren de afleveringen van Samson & Gert niet echt. Van Leemhuyzen (of hoe je het ook weer schrijft) deed echt belachelijk overdreven, je ziet duidelijk dat hij uit die rol gegroeid is.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:57 ]


    16 - 09 - '17

    @Erieka Je kan hooguit copyright in je foto's zetten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    De enige Belgische televisiekanalen die wij thuis ontvangen zijn Eén, Canvas en Ketnet, dus het zal moeilijk worden om ze te kijken via de tv.
    Zelfs Samson & Gert kan ik niet via de website van Ketnet kijken, omdat ik niet in België woon.


    Op YouTube, niet op TV. Die serie is gestopt in 2008. (:
    Volgens mij bedoelde Jarne trouwens gewoon dat ze beter op dat moment het had beseft ipv nu - die bedenking heb ik me trouwens ook al gemaakt voor mezelf en facebook. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mehehehe, valt nog mee dat je geen officiële modPB stuurt.:'D

    Excuses aanvaard!

    HAHA, zo erg ben ik nog niet :W


    -

    Ziggler schreef:
    (...)

    Dat gebeurd overal, maar daar moet je nu echt niet mee in zitten hoor. Er kan op zich niks gebeuren, aangezien zo'n dingen strafbaar zijn. Daarbij zijn je foto's heel normaal, je hebt geen halfnaakte foto's en zo, dus daar hoef je je al geen zorgen om te maken. Iedereen die Facebook en die shit heeft - heeft het zitten hoor. We denken er op dat moment niet bij na.


    Oh well.. Ik hoop gewoon dat het niet zal gebeuren.


    26 - 02 - '16

    Kiliel schreef:
    (...)
    De enige Belgische televisiekanalen die wij thuis ontvangen zijn Eén, Canvas en Ketnet, dus het zal moeilijk worden om ze te kijken via de tv.
    Zelfs Samson & Gert kan ik niet via de website van Ketnet kijken, omdat ik niet in België woon.


    Maar Flikken is afgelopen en die twee kanalen zijn via YouTube.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLsqZiG6XlMCjkiY31igAECKR4n-ksWnRl
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLy5rcNpbQclYs5fwELE--O0yRsaDIT6CO


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat komt omdat ik bijna dagelijks naar mijn oren gegooid krijg dat ik op FB moet gaan. En vooral het feit dat mijn leerkracht me er toe heeft verplicht.
    Dan krijg je het gevoel van leedvermaak als mensen er spijt van krijgen. Maar ik bedoel het niet zo hoor Erica. Dat was meer in een reflex.
    Het blijft verstandig om het nu te stoppen.


    Het is Erieka, niet Erica.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat komt omdat ik bijna dagelijks naar mijn oren gegooid krijg dat ik op FB moet gaan. En vooral het feit dat mijn leerkracht me er toe heeft verplicht.
    Dan krijg je het gevoel van leedvermaak als mensen er spijt van krijgen. Maar ik bedoel het niet zo hoor Erica. Dat was meer in een reflex.
    Het blijft verstandig om het nu te stoppen.


    Heb je het uiteindelijk dan toch gedaan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frosty schreef:
    (...)

    Oh well.. Ik hoop gewoon dat het niet zal gebeuren.


    Op Facebook zouden ze beter zoiets zetten dat je foto's vaststaan en niemand zelfs nog maar de url er van kan kopiëren. Maar ze profiteren van het geld dat binnen komt.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar Flikken is afgelopen en die twee kanalen zijn via YouTube.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLsqZiG6XlMCjkiY31igAECKR4n-ksWnRl
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLy5rcNpbQclYs5fwELE--O0yRsaDIT6CO

    Ooooh. Het kwartje was nog niet gevallen.
    Sorry voor de miscommunicatie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ziggler schreef:
    (...)

    Het is Erieka, niet Erica.


    Whoops, waarom zijn er nu ook drie Erieka's op Q met drie verschillende schrijfwijzes?:W

    @Leah
    Jup, ik kreeg gewoon geen andere keus.
    Maar het account is er weer af.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 23:00 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    By the way, Jarne, voor ik me morgen dood schrik: Heb je een Vlaams of een Nederlands accent? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried