• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Volgende registratieperiode
    Van 14:30 uur op 15 december tot 14:30 uur op 16 december (Nederlandse/Belgische tijd)

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:

    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Klang | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Gibbs | DiNozzo | Arcane
    Bat | Novoselic | Arcane
    Jethro | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Seto | Lazulis | Shadow
    Jonty | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Aureolus | Aureolus | Shadow
    Fabrizio | CheeseCupcake | Lightning
    Gaudino | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Vergilius | Vergilius | Lightning
    JamesPotter | JamesPotter | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Sharknado | Dadle | Water
    Mystogan | Plue | Water
    Kanda Ruskow | Water
    Kilicious | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Gardenzio | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Oakenshield | Elladan | Ice
    Adara | Mercedene | Ice
    Ungoliant | Marthali | Ice
    Feline | Erieka | Plague
    Sterben | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Gally | Lumineer | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Niphredil | Antithese | Light
    Purrrfect | Biersack | Nature



    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15- || -16- || -17- || -18- || -18- || -19-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 14:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Start ik eindelijk mijn hatchery, reageert er iemand op terwijl ik nog niet klaar ben met hem opbouwen. Er stond zelfs in mijn titel dat ik nog niet klaar was! Waarom reageer je dan?! D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wiarda schreef:
    Jips grote, dramatisch verkondigde winterschoonmaak!

    Want alles ziet er officiëler uit als je dat /center ding gebruikt. :Y) Ik heb een heleboel draken in mijn lair die een nieuw huisje zoeken, waar ze lekker warm kunnen zitten voor de winter. Daarom zijn ze niet bepaald duur, want ik vind het belangrijker dat ze werkelijk ergens terecht komen waar ze niet geëxalt worden dan dat ik er winst op maak. (:

    GRATIS DRAKEN:




    Spiral Female, White Basic/Lavender Shimmer/Grey Basic
    Over vier dagen RTB
    Level 3





    Mirror Female, Obsidian Basic/Mulberry Shimmer/Platinum Basic
    Over vijf dagen RTB
    Level 3


    DRAKEN VOOR 5K:




    Wildclaw Male, Shadow Tiger/Brown Shimmer/Orange Underbelly
    Over acht dagen RTB





    Wildclaw Female, Maize Tiger/Red Freckle/Pink Basic
    Over acht dagen RTB





    Mirror Male, Chocolate Speckle/Soil Current/Ivory Underbelly
    Over vijf dagen RTB
    Level 3





    Guardian Male, Midnight Basic/Chocolate Basic/Lemon Basic
    Nu RTB
    First Generation, Unnamed


    DRAKEN VOOR 10K:




    Tundra Female, White Iridescent/White Shimmer/White Underbelly
    Over negen dagen RTB


    DRAKEN VOOR 20K:




    Tundra Female, White Crystal/Rust Shimmer/Red Underbelly
    Over veertien dagen RTB


    Nog een bump, maar nu zijn alle draken compleet gratis (behalve de onderste hatchling, maar ja, dat blijft toch een crystal x)) WANT HET IS KERST. Merry Christmas allemaal! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nog een bump, maar nu zijn alle draken compleet gratis (behalve de onderste hatchling, maar ja, dat blijft toch een crystal x)) WANT HET IS KERST. Merry Christmas allemaal! ^^

    Welke je niet kwijt raakt wil ik wel hebben. Maar alleen als anderen ze niet willen.

    Golem workshop vecht echt lekker hahaha. Alleen minder dat ik daar, wanneer ik eindelijk die schatkisten heb, dood ga. Ugh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    Hij is eindelijk open mensen! Mijn hatchery! Plaatje is aanklikbaar :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb de prijzen bij de familiars weggehaald, je mag nu zelf bepalen wat je ervoor wilt betalen (maar ze zijn niet gratis, want sommige zijn nog best wel veel waard...) Ik had nog meer battle stones, maar ik klikte net per ongeluk op 'sell' ipv 'to vault' -_-

    Apparel

    - Bloodscale Chest Guard
    - Leather Arm Wraps
    - Earthsong Haori


    Familiars
    - Centaur Archer
    - Wintermane Bowman
    - Amaranth Moth
    - Strangler
    - Dark-Tufted Sparrowmouse
    - Charcoal Spangyroo
    - Renegade Aviar
    - Dodo
    - Chimera
    - Longneck Magi
    - Jadecarved Decoy
    - Psywurm


    Battle Stones
    Earth:
    - Boulder Bolt
    - Boulder Bolt
    - Earthen Acuity Fragment
    - Fossilize

    Wind:
    - Gust Slash
    - Zephyr Acuity Fragment
    - Zephyr Acuity Fragment

    Light:
    - Bright Bolt
    - Bright Bolt

    Nature:
    - Envenom
    - Jungle Slash
    - Jungle Slash
    - Jungle Slash

    Fire:
    - Blazing Slash
    - Blazing Slash

    Shadow:
    - Dark Might Fragment
    - Dark Might Fragment

    Arcane:
    - Magical Acuity Fragment
    - Magical Acuity Fragment

    Ice:
    - Frozen Acuity Fragment
    - Frozen Might Fragment

    Water:
    - Drown

    Lightning
    - Thunder Slash

    Meerdere flights:
    - Obsidian Hybrid Fragment (Earth, Plague, Shadow, Fire)
    - Obsidian Hybrid Fragment (Earth, Plague, Shadow, Fire)
    - Shale Hybrid Fragment (Water, Nature, Light, Wind)
    - Shale Hybrid Fragment (Water, Nature, Light, Wind)
    - Shale Hybrid Fragment (Water, Nature, Light, Wind)

    Non-flight items:
    - Concentration
    - Concentration
    - Clobber
    - Haste
    - Haste
    - Reflect
    - Regeneration
    - Scholar


    Skins

    - Chimera (imperial female, laagste prijs is 19500, dus voor jullie 14625)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Param pam pam pammm, ik heb weer een egg :D Maar deze houd ik zelf denk ik :D (die van gisteren verkocht ik om ambush te kopen, maar dat heb ik nu dusja)

    Ik heb zo'n gevoel dat chests openen op mijn laptop meer geluk brengt dan op mijn mobiel haha, want daar krijg ik continue bullshit, maar dat gaat ook veel sneller, hier moet ik steeds reloaden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yoda schreef:



    Hij is eindelijk open mensen! Mijn hatchery! Plaatje is aanklikbaar :Y)

    Woot, de pairs die je doet zijn zo mooi en de nakomelingen lijken me echt cool.

    OH

    MIJN

    GOD

    MIJN NOCTURNE IS ZO MOOI HE

    Meet Gianluca




    Blue/stonewash/steel

    Wauw.

    Wat een beauty. En dan die gele ogen (van Light) erbij. Ik smelt oké (mijn lievelingskleuren zijn blauw en geel, en een klein beetje rood, maar blauw en geel het meeste dusja)


    Ik zit ff te bedenken hoe ik hem goed kan genen haha en hoe ik überhaupt aan de gems/treasure ga komen om hem te genen

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 18:26 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yoda schreef:



    Hij is eindelijk open mensen! Mijn hatchery! Plaatje is aanklikbaar :Y)


    Zo vet! En ik vind het echt leuk dat je Sylas nog zo gebruikt. Veel succes met de verkoop (:

    Wat denken jullie dat hem beter staat? Ik ga hem sowieso een cryface maken, want dat staat gewoon mooi (en levert veel op, maar is ook heel duur haha), maar welke van de volgende drie?



    smoke


    underbelly


    circuit

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 18:36 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een potentiele mate voor Gianluca gaat minstens 400.000 treasure kosten (ik zag een hele mooie blue/blue/violet cryface basic wildclaw female die echt bij hem past want dan kan ik de tert ook nog zelf genen zonder dat het veel kost, maar die is dus al zo duur) of ik moet haar zelf nog gaan genen, en dan precies dezelfde kleuren zoeken als die Gianluca heeft.

    Welke breed heeft de meeste kans op nocturne?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga Kilgarrah, de draak die ik van Margot heb gekregen, waarschijnlijk iridescent/shimmer/spines geven. Zowel crystal als facet staat hem echt afschuwelijk, dus ja, dan maar irishim. Nu sparen.. ha ha.. ha ha.

    Nou, als iemand toevallig een blue/stonewash/steel female breed, houd mij in gedachte haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Een potentiele mate voor Gianluca gaat minstens 400.000 treasure kosten (ik zag een hele mooie blue/blue/violet cryface basic wildclaw female die echt bij hem past want dan kan ik de tert ook nog zelf genen zonder dat het veel kost, maar die is dus al zo duur) of ik moet haar zelf nog gaan genen, en dan precies dezelfde kleuren zoeken als die Gianluca heeft.

    Welke breed heeft de meeste kans op nocturne?


    Volgens mij zei iemand laatst dat een nocturne met imperial 50/50 kans heeft. Maar ik weet het niet zeker.