• Hello! Ik wil een tumblr-blog maken om mijn foto's van Pim op te zetten. Nu wil ik echter een awesome banner om de aandacht van mensen te trekken, maar ik ben niet zo ontzettend goed in photoshop :c

    Zou iemand zo lief willen zijn om er een voor mij te maken?

    Afbeeldingen:


    Eisen: Ik zou graag zien dat Pim uit iedere foto wordt geknipt en dat alle uitgeknipte katten op een nieuwe achtergrond komen waar met leuke letters de titel op komt te staan.
    Beloning: 4 credits
    Deadline: Zo snel mogelijk.
    Formaat: 1000 x 200

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 13:19 ]


    26 - 02 - '16


    De foto is aanklikbaar voor een groter beeld.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 17:05 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Awwh nu wordt het nog moeilijk om te kiezen ook D:


    26 - 02 - '16

    Bamboe schreef:


    De foto is aanklikbaar voor een groter beeld.


    Hij doet het ineens niet meer :c
    (Ik kan hem dus niet meer zien, helaas)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:19 ]


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Hij doet het ineens niet meer :c
    (Ik kan hem dus niet meer zien, helaas)


    Huh? Dat is raar. Ik wel gewoon nog namelijk o.O
    Ik zal het morgen wel met een ander programma uploaden. Kijken of tinypic werkt en anders tumblr ofzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Frosty schreef:
    (...)

    Hij doet het ineens niet meer :c
    (Ik kan hem dus niet meer zien, helaas)
    Hij doet het hier wel, en ik vind die het leukste!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik kan 'm nu wel weer zien. Ik vind 'm erg leuk (:

    Alleen zie ik dat bij zeg maar de tweede kat van links er een rare deuk zit aan de linkerkant. Misschien ben ik ook wel een beetje een mierenneuker, maar het valt best wel op. Verder vind ik 'm erg mooi!


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Ik kan 'm nu wel weer zien. Ik vind 'm erg leuk (:

    Alleen zie ik dat bij zeg maar de tweede kat van links er een rare deuk zit aan de linkerkant. Misschien ben ik ook wel een beetje een mierenneuker, maar het valt best wel op. Verder vind ik 'm erg mooi!
    Hmm, je hebt gelijk! Voor de rest is 'ie prachtig!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 16:19 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Frosty schreef:
    Ik kan 'm nu wel weer zien. Ik vind 'm erg leuk (:

    Alleen zie ik dat bij zeg maar de tweede kat van links er een rare deuk zit aan de linkerkant. Misschien ben ik ook wel een beetje een mierenneuker, maar het valt best wel op. Verder vind ik 'm erg mooi!


    Moet ik dat nog op een of andere manier zien aan te passen? (Weet niet of dat lukt xd)
    Of hoeft dat niet? c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    (...)

    Moet ik dat nog op een of andere manier zien aan te passen? (Weet niet of dat lukt xd)
    Of hoeft dat niet? c:


    Als het lukt, graag (:


    26 - 02 - '16

    Tja ik had voor de lol ook nog wat geprobeerd, ws heb je m ook nie meer nodig maar ja


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Tja ik had voor de lol ook nog wat geprobeerd, ws heb je m ook nie meer nodig maar ja



    Ik vind 'm leuk :3


    Trouwens het is niet dat jullie niks meer in mogen dienen, hoor. Ik heb tumblr ook nog niet onder de knie, dus als ik de header nog niet direct heb is het niet zo'n grote ramp (;


    26 - 02 - '16



    Beter krijg ik hem niet want dan ziet het er nog raarder uit xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:



    Beter krijg ik hem niet want dan ziet het er nog raarder uit xp


    Ah, dat is beter. Dankjewel :3


    26 - 02 - '16