• Hallo iedereen!

    Ik heb een paar ideetjes voor een fanfiction. Dit wil ik liever met een co-writer schrijven. Hier wat info over mijzelf, moest je geïnteresseerd zijn, vul deze lijst dan zo goed mogelijk in. Aan de hand hiervan kan ik een keuze maken.
    Ideeën heb ik al, maar dat zullen we onderling bespreken.

    Naam: Qing
    Leeftijd: Veertien
    Schrijversperspectief: Voor mij maakt het niet uit, al heb ik een voorkeur voor de vertellende ik. Al vind ik de auctoriale hij-verteller ook goed. De personele-hij verteller vind ik niet zo leuk.
    Voorkeur van tijd: Het liefst schrijf ik in verleden tijd, al kan ik me gerust aanpassen moest je tegenwoordige tijd willen.
    Actief schrijven: Rond de twee tot drie keer per week. Dit kan variëren van week tot week.
    Ervaring: Gezien mijn jonge leeftijd zou je denken dat ik niet erg veel ervaring heb, maar dan zit je niet op Quizlet. Al van jongs af aan schreef ik verhalen en die passie heb ik tot heden nog behouden. Ik ben nog in mijn ontwikkeling van mijn vaste stijl, maar oefening baart kunst. Zelf heb ik al deelgenomen aan allerlei wedstrijden hier en buiten Quizlet, als oefening voor de ontwikkeling van mijn stijl.
    Overige: Ik kan best een mannelijke rol op mij nemen, dit is voor mij geen probleem. Het liefste schrijf ik zelf geen 16+, aangezien ik zelf die leeftijd nog niet bereikt heb. Ik heb er wel geen probleem mee als er verwijzingen inkomen of als jij 16+ stukken schrijft, dit als dit netjes kan. Ik ben niet preuts, maar het moet geen seksverhaal worden.
    Voorbeeld schrijfstijl: De wind blies de veel te grote capuchon van zijn kortgeknipte hoofd, verzuchtend zette hij zijn kap weer recht en beende verder over de verlaten straat. Het Belgische weer was vreselijk, 's zomers regende het te vaak en 's winters was er nooit sneeuw, of met geluk wat natte drap. In de wisselperiode kon het wat verschillen en op dit ogenblik was het niet iets om van de daken voor te springen. De wind rukte zo hard op dat zelf dikke Berta van om de hoek dit weertje niet kon trotseren. De vraag restte zich alleen waarom hij door dit vreselijke weer dwaalde. Was het omdat hij voor de zoveelste keer in de clinch lag met zijn vrouw en hij op zoek was naar een verzoeningsgeschenk? Of wilde hij gewoon rustig een sigaretje roken om de hoek? Misschien moeten we het antwoord op de vraag niet zo simpel houden. Misschien gaat het wel dieper dan dat alleen. Of is het gewoon een onschuldig uitstapje?

    Ik ben op zoek naar:
    Iemand die alle boeken gelezen heeft, of toch de hoofdgedachte kent. Voor de fanfictie zelf wil ik het graag buiten de bestaande personages houden. Verder heb ik voorkeuren voor iemand die goed is in grammatica en spelling, zelf ben ik niet perfect, maar we kunnen elkaars teksten nalezen.
    Het zou ook handig zijn moest je openstaan voor contacten via social media zoals Facebook, WhatsApp, Skype, e.d.
    Voorkeuren voor leeftijden heb ik niet. Ik sta open voor zoveel mogelijk mensen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 21:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die boeken zijn echt geweldig! Ik zou graag willen, maar ik zit zelf nu in de blok dus ik kan nog een verhaal er niet echt bij nemen jammer genoeg ... :/


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil je best helpen alleen heb ik de boeken niet allemaal gelezen...
    Ik weet wel ongeveer waar het over gaat en ben van plan om ze te gaan lezen.
    En aangezien het nu vakantie is... ^^
    Naam: BadDreams_
    Leeftijd: Veertien
    Schrijversperspectief: Het liefst in de ik-vorm
    Voorkeur van tijd: Ik heb geen voorkeur
    Actief schrijven: Ongeveer vier keer per week (hangt ook af van school, als ik veel toetsen heb, minder vaak)
    Ervaring: Ik schreef vroeger al kleine verhaaltjes XD en ben dat blijven doen maar behalve op Q heb ik het nog nooit laten zien aan iemand...
    Overige: Ik schrijf het liefst vanuit een vrouwelijke rol maar ik kan ook best soms een mannelijke rol schrijven
    Voorbeeld schrijfstijl:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 14:03 ]


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Idk Qingsel. Je was toch al begonnen? Heb je al verhaallijn?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind de boeken allemaal geweldig, heb ze ook allemaal al drie keer gelezen.. :X
    Ik schrijf zelf niet erg actief, dat komt denk ik doordat ik nu in 4VWO zit en dus niet veel tijd en ruimte heb om nog aan mijn verhalen te schrijven.
    Toch zou ik wel willen helpen.

    Naam: Marly
    Leeftijd: 13
    Schrijversperspectief: Ik-persoon
    Voorkeur van tijd: Maakt me niet echt uit
    Actief schrijven: Niet echt dus :x
    Overige:
    1. Ik lees en schrijf geen 16+.
    2. Ik schrijf het liefst vanuit een vrouwelijk personage, al kan mannelijk ook wel.
    3. Ik schrijf alleen wanneer ik zin heb om te schrijven, wat dus op random momenten is. Dat kan zorgen voor onregelmatig posten.
    Voorbeeld schrijfstijl: Dreamed Spells~ Harry Potter, Twilight and One Direction

    IK WIL MEEDOEN YONG OMG


    ...

    Zou ik een waarschuwing mogen als je begint?

    Naam: Sven aka narcissus
    Leeftijd: Vijftien jaar
    Schrijversperspectief: Het liefst schrijf ik aan de hand van een vertellend ik.
    Actief schrijven: Het liefst in het weekend, maar af en toe ook door de week als het rustig is op school.
    Ervaring: Ik verslind alle soorten boeken, dus ik heb wel ervaring met verhalen en verhaallijnen. Zelf schrijf ik pas ongeveer twee jaar.
    Overige: Het geslacht van mijn persoon maakt mij niet zoveel uit, maar het liefst vrouwelijk. Lichte romance is prima, maar geen overdreven seks.
    Voorbeeld schrijfstijl:

    Donkere schaduwen trekken als groeiend onkruid over de naaldbomen om me heen. Langzamerhand verdwijnt het laatste restje van de warme bruine kleur van boombast en maakt het plaats voor een nietszeggend zwart. Ik laat me voorzichtig met mijn rug tegen de wand van een kleine berg zakken die me het grootste gedeelte van het uitzicht ontneemt. De onregelmatige structuur van de bergwand prikt pijnlijk in mijn rug. Ik probeer te verzitten om mijn rug wat rust te gunnen, maar de structuur wordt op geen enkele plaats gladder. ‘Je bent ten minste veilig,’ fluister ik hardop tegen mezelf, ‘dat is het belangrijkste.’ Mijn gevoelloze en vooral koude ledematen zijn het hier niet mee eens.
    Ik kijk strak vooruit, naar mijn nieuwe schuilplaats. Het laatste restje zonlicht doet het stromende water van de rivier schitteren als een zilveren lint. Zo nu en dan klinkt er een plons en is er voor een kort moment de schubachtige vin van een vis te zien. Mijn neus prikkelt van de koude lucht. De geur van rokend hout is nog lichtjes in de lucht aanwezig, maar zo zwak dat de vertrouwde geur van natte aarde en stromend water overheersend is. De smalle rivier ruikt zo anders dan thuis, maar tegelijkertijd zo vertrouwd. Ik krijg een brok in mijn keel.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 16:41 ]


    ...

    Mulleroni schreef:
    Idk Qingsel. Je was toch al begonnen? Heb je al verhaallijn?


    Ja, haha. Maar toen besefte ik dat ik een maatje moest hebben. Ik ... Alleeen ... Mmh. Lijkt me sterk. Al ga ik wel voor SotY. Ben benieuwd of ik de 50k haal.

    @Cherilyn: ja, ik zal je waarschuwen. (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 17:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb besloten Sven aka narcissus te kiezen. Om verschillende redenen. Hij springt er een beetje uit, de manier van het invullen van de lijst, de schrijfstijl en formulatie.
    Hij heeft ook genoeg tijd en ik heb al nader kennis gemaakt. Onze ideetjes al uitgewisseld en tot de conclusie gekomen dat de samenwerking zeker zal lukken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laat je me iets weten als het online komt ? Ik ben zeer benieuwd.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Laat je me iets weten als het online komt ? Ik ben zeer benieuwd.


    Okay. ^^. We zijn eigenlijk al redelijk ver, als ik mezelf nu een schop onder m'n kont geef en het eerste hoofdstuk schrijf, dan zijn we vertrokken. Als ik eenmaal begin dan is het oké, gewoon de eerste stap.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys