• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18 •


    Song of the night: Thinking Out Loud by Ed Sheeran.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 22 december.
    - Yong met I'm Not the Only One - Sam Smith
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Sam, je kan een stelling aanvragen voor de Stelling van de Week en dan zal er misschien wel een topic worden gemaakt waarin je die discussie verder kunt voeren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar je kunt het ook niet verbieden, ik kan er ook niet zo makkelijk mee om maar daarom volg ik het niet.


    Je snapt het niet. Bij sommige mensen ligt dit onderwerp zwaar en ik ga er geen tekeningen bij maken.


    16 - 09 - '17

    GrumpyCat > Frosty (er stond nog een oude username van mij in de beginpost)


    26 - 02 - '16

    Ziggler schreef:
    (...)

    Je snapt het niet. Bij sommige mensen ligt dit onderwerp zwaar en ik ga er geen tekeningen bij maken.


    En daarom mogen anderen er niet over praten? Af en toe een zwaar onderwerp moet kunnen in een topic als dit. Als we dat gaan verbieden en zeggen dat alles happy moet zijn zou het veel minder interessant zijn. Oké dat dat niet te vaak moet, maar af en toe kan geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 21:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    ongeacht het onderwerp, een stelling opbrengen in een praatgroep zou toch geen probleem moeten zijn?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    AAAAAND STOP
    Laat het even gezellig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    (...)

    En daarom mogen anderen er niet over praten? Af en toe een zwaar onderwerp moet kunnen in een topic als dit. Als we dat gaan verbieden en zeggen dat alles happy moet zijn zou het veel minder interessant zijn. Oké dat dat niet te vaak moet, maar af en toe kan geen kwaad.


    Goed, doen jullie maar. Ik kom wel terug wanneer het onderwerp van de baan is, laat me maar iets weten.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Goed, doen jullie maar. Ik kom wel terug wanneer het onderwerp van de baan is, laat me maar iets weten.


    Ik deed ook niet mee hoor.:p
    Maar ik wilde gewoon zeggen dat het geen probleem mag zijn dat er over zulke dingen wordt gepraat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat gaan jullie morgen/rest van de vakantie nog doen? Hebben julie plannen? Of gaan jullie naar een meeting? ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat trekken jullie aan met de feestdagen? Iets speciaals of gewoon jullie standaard kleding?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil mijn vakantie het liefst zo leeg mogelijk houden, zodat ik zo veel mogelijk kan bijkomen. Helaas heb ik niets speciaals om aan te doen :c


    26 - 02 - '16

    @Vergilius bleh, ik moet nog een stuk of 5 tekeningen maken voor andere mensen deze vakantie T.T en heb ineens helemaal niet meer die motivatie


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik denk dat een aantal mensen, niet zozeer alleen in dit topic, het zo zwaar vinden omdat het (zo denk ik het) in hun buurt is geweest. Ik vind dat daar ook wel aan gedacht moet worden. Ik was al klaar na die ene post van mij, maar omdat er weer gereageerd werd ging ik weer reageren en dat is mijn fout ook geweest. Zullen we afspreken deze discussies in GB/PB's door te voeren? Dan hebben mensen waar het zwaar ligt er geen zicht op en kunnen jullie discussiëren zoveel jullie willen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga lekker veel eten tijdens de feestdagen en hopen op gezellige tijden in dit huis. En heel veel eten... :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    JasperJordan schreef:
    Ik denk dat een aantal mensen, niet zozeer alleen in dit topic, het zo zwaar vinden omdat het (zo denk ik het) in hun buurt is geweest. Ik vind dat daar ook wel aan gedacht moet worden. Ik was al klaar na die ene post van mij, maar omdat er weer gereageerd werd ging ik weer reageren en dat is mijn fout ook geweest. Zullen we afspreken deze discussies in GB/PB's door te voeren? Dan hebben mensen waar het zwaar ligt er geen zicht op en kunnen jullie discussiëren zoveel jullie willen.


    Dat lijkt me een goed idee (:


    '' Type Sangster if you can see this. "