• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18 •


    Song of the night: Thinking Out Loud by Ed Sheeran.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 22 december.
    - Yong met I'm Not the Only One - Sam Smith
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kiliel schreef:
    (...)
    Dan klopt het toch, omdat het bij mij er zo uitziet.
    Ik ben zo'n persoon die alle tekst mooi gecentreerd wil hebben, dus je profiel is niet echt mijn smaak.
    Maar het is jouw profiel en als jij er tevreden mee bent, laat het dan vooral zo.


    Hmn dat kan, ieder zijn eigen mening (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik raak echt geïrriteerd van YouTube. De video die ik kijk heeft af en toe last van vastlopend beeld, maar het geluid loopt wel door.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jup


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, heeft iemand hier nog een leuke levensovertuiging die hij/zij kwijt moet toevallig?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Hmm, heeft iemand hier nog een leuke levensovertuiging die hij/zij kwijt moet toevallig?


    Zo interessant ben ik niet vandaag. Jij?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @Rani nou, ik zou nooit durven stellen dat ik interessant ben, maar om even een gespreksonderwerp te hebben - want ik verveel me dood -; tot nu toe is er nog niemand geweest die het met me eens was over het volgende: Elk moraal is evenwaardig, zelfs al is de desbetreffende persoon ervan overtuigd dat moorden goed is (bijvoorbeeld), en mag ook tot uitvoering gebracht worden in een omgeving waar een overtuigende meerderheid dat moraal deelt of er anders geen last van heeft. Dus bijvoorbeeld incest tussen broer en zus zou ik moreel toestaan.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Hi.

    Ik erger me echt dood aan dat spammersclub-topic.

    Hoe gaat het met iedereen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    RayLaVie schreef:
    @Rani nou, ik zou nooit durven stellen dat ik interessant ben, maar om even een gespreksonderwerp te hebben - want ik verveel me dood -; tot nu toe is er nog niemand geweest die het met me eens was over het volgende: Elk moraal is evenwaardig, zelfs al is de desbetreffende persoon ervan overtuigd dat moorden goed is (bijvoorbeeld), en mag ook tot uitvoering gebracht worden in een omgeving waar een overtuigende meerderheid dat moraal deelt of er anders geen last van heeft. Dus bijvoorbeeld incest tussen broer en zus zou ik moreel toestaan.

    Incest met wederzijdse toestemming en waarbij beide personen van dezelfde generatie zijn (bijv. tussen broer en zus wel maar niet tussen vader en dochter), vind ik nog oké, maar je kunt nooit echt zeker weten dat het allemaal vrijwillig is en de kans op ziektes bij nakomelingen is veel groter. Maar mij zie je nooit een relatie met mijn zusje of met mijn neef krijgen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    Hi.

    Ik erger me echt dood aan dat spammersclub-topic.

    Hoe gaat het met iedereen?


    Jij niet alleen. Ik ook. Was er heel even in, maar nee. Toch niet. Heeft lief gezegd niet echt 'niveau'. Het is een mislukte fake versie van The Nightclub.

    GOED! Al ben ik fucking zenuwachtig, morgen heb ik generale repetitie en overmorgen optreden. Ugh, ben bang dat ik mijn tekst vergeet.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je bent niet de enige die zich aan dat topic ergert, Lotta.
    Erieka had er al een melding over gedaan. Misschien helpt het als wij er ook meldingen over doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    Je bent niet de enige die zich aan dat topic ergert, Lotta.
    Erieka had er al een melding over gedaan. Misschien helpt het als wij er ook meldingen over doen.


    Met wat als reden dan?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    RayLaVie schreef:
    @Rani nou, ik zou nooit durven stellen dat ik interessant ben, maar om even een gespreksonderwerp te hebben - want ik verveel me dood -; tot nu toe is er nog niemand geweest die het met me eens was over het volgende: Elk moraal is evenwaardig, zelfs al is de desbetreffende persoon ervan overtuigd dat moorden goed is (bijvoorbeeld), en mag ook tot uitvoering gebracht worden in een omgeving waar een overtuigende meerderheid dat moraal deelt of er anders geen last van heeft. Dus bijvoorbeeld incest tussen broer en zus zou ik moreel toestaan.


    Dus als ik het begrijp, vind jij incest niet zo vreemd. Ik vind zelf dat je niet echt kan kiezen op wie je verliefd word, maar ik ga niet zeggen dat ik geen problemen heb met incest. Ik zou het nog steeds raar vinden, maar ik denk wel dat ik uiteindelijk over heen zou kunnen zetten (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ieuw, gewoon ieuw. Je gaat toch geen relatie met je broer, zus, neef of nicht nemen. No, just no. That's not okay.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vergilius schreef:
    (...)

    Met wat als reden dan?

    Dat ze proberen het topic de hele tijd bovenaan de offtopic lijst te willen laten staan.
    Verder gebruiken ze hoofdletters in de topictitels waar ze niet horen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja dat topic vind ik ook niet positief. Zolang ik niet in de index van het off-topic kijk, heb ik er geen last van (:


    '' Type Sangster if you can see this. "