• TOPICO 15 (yeah)



    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...

    Inwoners van ons gezellige RPG spam eilandje:
    • MetUpAtMidnight ~ Leonie >> De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    • ComingToTheTree ~ Ilona >> De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    • WhereITold ~ Laura >> De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    • NecklessOfHope ~ Romee >> De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    • TheHangingTree ~ Henk Jente >> De toekomstige president van Amerika •
    • AreYouAreYou ~ Marjolein >> De tostieverslaafde fangirl •
    • Catesbeianus ~ Floor >> De gestoorde gek die inspiratieloos en vaag is •
    • Burnley ~ Xantha >> De over geobsedeerde fan die maar door ratelt over van alles en nog wat •
    • Ephrya ~ Sha're >> De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten •
    • Bamboe ~ Joop Julia >> De pinguïn, bamboe, panda verslaafde die Satan aanbidt•


    - Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    - Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    - Karel is onze duivel, maar onthoud: zelfs de duivel was ooit een engel. Dus hoe afgrijselijk eng kippen ook zijn, heb respect voor Karel. De duivel is eng.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    - Exclusieve club voor Spammers Only:(:(
    - In onze herinnering staat voor altijd TomRiddle oftewel Tamara, de sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is. Zij is helaas niet meer acief, maar we zullen haar nooit vergeten.



    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree


    Waiting List:

    • Deep In The Meadow
    Geclaimde Usernames:
    • DeepInTheMeadow ~ Ilona
    • TheSunWillRise ~ Marjolein
    • KarelDeKip ~ Romee
    • HiddenFarAway ~ Jente
    • SoftGreenPillow / CloakOfLeaves ~ Leonie



    Obliged Ships:
    You are obliged to ship the following ships:
    • Roomijs •
    • Nixan •
    • Maxilena •
    • Jummy •
    • Lewily •
    • Christarel •



    Dit topic bevat de toekomstige sterren van de toekomstige hitshow: 'Spammers & Co Dealwithit (cool) Show.
    We are going to be famous! Yeeyh!



    Vage (O)RPG

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:12 ]


    take me back to the basics and the simple life

    NecklessOfHope schreef:
    (...)


    UMG, ILLUMINATI #PERFECTFIT



    Jij lijkt trouwens best wel erg op die vriendin van mij haha


    -

    HAHAAHA HENK
    NU GA IK DAT OOK DOEN (puh)


    “A queen will always turn pain into power.”

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Jij lijkt trouwens best wel erg op die vriendin van mij haha


    Well, I hella hope that's a compliment c:

    (Stiekem ben ik haar #illuminati #perfectfit)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:36 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ComingToTheTree schreef:
    HAHAAHA HENK
    NU GA IK DAT OOK DOEN (puh)


    Ik maakte haar echt helemaal gek want dat deed ik ongeveer een uur lang..


    -

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Well, I hella hope that's a compliment c:



    Ja, het is een compliment (:


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Ik maakte haar echt helemaal gek want dat deed ik ongeveer een uur lang..

    Misschien dacht je alleen maar dat je haar gek maakt. Misschien wilde ze dat je dacht dat je haar gek maakte terwijl dat helemaal niet zo was. Of misschien maakte ze jou wel gek en denk je daardoor nu dat je haar gek maakte terwijl zij jou eigenlijk gek maakte zonder dat jij het door had...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Henk, je bent geniaal.


    She was always looking for more..

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Misschien dacht je alleen maar dat je haar gek maakt. Misschien wilde ze dat je dacht dat je haar gek maakte terwijl dat helemaal niet zo was. Of misschien maakte ze jou wel gek en denk je daardoor nu dat je haar gek maakte terwijl zij jou eigenlijk gek maakte zonder dat jij het door had...


    Misschien willen ze wel dat we elkaar hiermee gek maken, zodat we erachter zouden komen dat zij bestaan en dan kunnen ze ons echt onderwerpen als slaven. Of misschien zijn ze er al wel, maar maken wij hen gek door hun bestaan te negeren en is de enige manier om invloed uit te voeren door in je hoofd te kruipen en ideeën te planten, die lijken alsof ze van jou komen. Omg. #illuminati #perfectfit
    (Ik heb officieel besloten een van de ouderen in mijn verhaal een man te maken die ook de hele tijd hierover praat c:)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    WhereITold schreef:
    Henk, je bent geniaal.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vroeger dacht ik altijd dat iedereen eigenlijk in een soort complot zat tegen mij. Dat mijn ouders niet mijn ouders zijn maar zich voordoen als mijn ouders en dat de wereld misschien wel heel anders is dan hij lijkt. Dat er bijvoorbeeld allemaal ruimteschepen en marsmannetjes zijn, maar dat iedereen die verborgen probeert te houden voor mij. Dat geloofde ik vroeger echt, but het zou waar kunnen zijn.


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    Vroeger dacht ik altijd dat iedereen eigenlijk in een soort complot zat tegen mij. Dat mijn ouders niet mijn ouders zijn maar zich voordoen als mijn ouders en dat de wereld misschien wel heel anders is dan hij lijkt. Dat er bijvoorbeeld allemaal ruimteschepen en marsmannetjes zijn, maar dat iedereen die verborgen probeert te houden voor mij. Dat geloofde ik vroeger echt, but het zou waar kunnen zijn.


    Haha, omg :')

    YAAY, ik heb het eerste hoofdstuk van mon verhaal geschreven


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Misschien willen ze wel dat we elkaar hiermee gek maken, zodat we erachter zouden komen dat zij bestaan en dan kunnen ze ons echt onderwerpen als slaven. Of misschien zijn ze er al wel, maar maken wij hen gek door hun bestaan te negeren en is de enige manier om invloed uit te voeren door in je hoofd te kruipen en ideeën te planten, die lijken alsof ze van jou komen. Omg. #illuminati #perfectfit
    (Ik heb officieel besloten een van de ouderen in mijn verhaal een man te maken die ook de hele tijd hierover praat c:)



    Misschien besta jij alleen in de illusies van onze hersenen. Zijn wij er zo heilig van overtuigd dat jij bestaat waardoor je voor ons ook echt bent gaan bestaan. Misschien is je stem niets anders dan een echo van jouw stem van honderden jaren geleden, misschien ben je al heel lang dood. Misschien heb je wel je eigen wereld om je heen bedacht omdat je zo ernstig getraumatiseerd bent.


    -

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Haha, omg :')

    YAAY, ik heb het eerste hoofdstuk van mon verhaal geschreven



    Wat waar ik lezen?


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Misschien besta jij alleen in de illusies van onze hersenen. Zijn wij er zo heilig van overtuigd dat jij bestaat waardoor je voor ons ook echt bent gaan bestaan. Misschien is je stem niets anders dan een echo van jouw stem van honderden jaren geleden, misschien ben je al heel lang dood. Misschien heb je wel je eigen wereld om je heen bedacht omdat je zo ernstig getraumatiseerd bent.


    Misschien bestaat de aarde die wij kennen niet. Misschien leven wij allemaal in de droom van een of andere alien en zit hij in een coma, dus duurt de droom heel lang. Misschien zijn wij gewoon allemaal imaginaire mensen en hebben we zelfs nooit bestaan. Alleen maar in het onderbewustzijn.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Wat waar ik lezen?


    Not yet.. c: Aber ik kan het je wel pb'en? Dan kan je zeggen hoe hard het faalt


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman