• Men zegt dat advies, goed advies alleen komt van je vrienden, je ouders, familie. Van alle mensen die jou kennen, en weten wat jij doormaakt.

    Maar men vergeet, dat om goed advies te geven, om écht hulp te bieden, het soms belangrijker is de persoon in questie niet te kennen. Men vergeet dat om goed advies te geven, je jezelf moet concentreren op de problemen van die persoon, en niet de persoon zelf.

    Waarom vertellen we onze problemen aan mensen die wij niet kennen? Omdat wij weten dat zij ons niet beoordelen, omdat zij ons niet kennen. Omdat zij enkel willen helpen.

    Dit topic is voor ieder hier, die een onbekend iemand, van een site, een fandom of twitter ooit advies heeft gegeven, en daarmee die persoon heeft geholpen..
    Dit verdienen jullie!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dat is een lief idee. Er zitten een hoop mensen hier op Q die altijd hun best doen mensen te helpen en ze verdienen daar inderdaad wel een bedankje voor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is een lief idee. Er zitten een hoop mensen hier op Q die altijd hun best doen mensen te helpen en ze verdienen daar inderdaad wel een bedankje voor. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zit zelfs op een site om zulke mensen te helpen. Wel lief van je Leah!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awwh, dat is echt lief <3


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Dat is een lief idee. Er zitten een hoop mensen hier op Q die altijd hun best doen mensen te helpen en ze verdienen daar inderdaad wel een bedankje voor. ^^


    (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    naah wat lief van je


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rekkles schreef:
    Ik zit zelfs op een site om zulke mensen te helpen. Wel lief van je Leah!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit vind ik echt een lief idee! <4


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Indeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heel lief topic.

    Ik wil graag iedereen bedanken die mij ooit heeft geholpen toen ik er door heen zat. Ik zelf had niemand om mee te praten in het echt. Op internet had ik die mensen gelukkig wel en zij hebben mij echt door een moeilijke tijd heen gesleept terwijl ik van de meeste niet eens de naam weet. Bedankt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat lief. Ik ben er mee eens dat de mensen hier die anderen verder helpen een dikke pluim verdienen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Zoals iedereen al zegt: echt een lief topic!
    En je hebt ook gelijk. Mensen die jou niet kennen kunnen net zo goed er voor jou zijn en je advies geven als mensen die je wel kennen. Dat heb ik zelf ook maar vaak genoeg ervaren in mijn leven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat schattig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.