Hey, ik ben desperate voor een cover omdat ik geweldig idee heb voor een story maar mijn bewerkingsprogramma niet doet wat ik zeg. Wil je er eentje voor me maken? Als je het druk hebt begrijp ik dat volledig, maar het heeft geen haast of zo. Ik moet mijn idee toch nog uitwerken
| Moet jouw username erop? Nee
| Titel van het verhaal en moet die erop? Dauwdruppels, maar dat is niet de officiële titel dus het hoeft er niet op
| Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
2245, 30 jaar na het uitbreken van de apocalyps.
Abbey Catala is één van de weinige overlevenden. In haar wereld bestaan enkel nog de sporen van destructie. De groep waarbij ze is opgegroeid zijn allemaal vermoord door bandieten, en nu moet de tiener in haar eentje een bar leven leiden. Ze geeft de moed echter niet op, en al helemaal niet als ze een andere eenzame overlever tegen komt, Daniël. Samen met andere mensen besluiten ze weer een beschaving op te bouwen op het eiland waar ze allemaal terecht zijn gekomen, Cleveland.
| Eventuele plaatjes (in een spoiler)
-Achtergrond.-
-Deze foto moet erin een soort van 'ingefade' worden, een beetje zoals op de cover in de openingspost
-
| Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
Zie plaatjes
| Horizontaal of verticaal
Wat jou het best uitkomt
| Sfeer
Post-Apocalyptisch, denk ik Nouja, gewoon de sfeer van verwoesting, maar ook van nieuwe hoop
| Extra
/
| Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
Ja
[ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 8:19 ]
I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner