Vul in.
| Moet jouw username erop?
Nee, hoeft niet per se.
| Titel van het verhaal en moet die erop?
"Stille Gedachten", en ja graag. Ik vind een cursief lettertype er wel mooi bij passen.
| Samenvatting van het verhaal:
Jarenlang is Eden het lachertje geweest van vele pesterijen, waar ze meerdere malen te schande werd gezet. Hierdoor zette ze zich haar middelbare schooltijd als einzelgänger door, omdat ze niet eens als buitenstaander gezien werd. Het waren donkere dagen voor de tiener, niet enkel de fysieke pijn werd op een gegeven punt teveel, maar tevens de mentale.
Hedendaags voelt ze zich eindelijk gelukkig; Eden heeft een beroep als beginnende, succesvolle kunstenares, ze heeft een liefdevolle familie en bovenop dat heeft ze eveneens de man van haar dromen ontmoet. Het leven kan er niet beter voor haar uitzien! Echter zijn er een aantal dingen die ze niet van haar man – Elijah – weet, geheimen die hij ten alle kosten voor zich probeert te houden. Want als de jonge vrouw erachter komt, zal ze er dan mee kunnen leven wie haar verloofde daadwerkelijk is? Of worden de littekens van vroeger opengehaald en wordt hun relatie op de proef gesteld?
| Eventuele plaatjes:
Kijk hier eveneens maar of je een van de twee doet. Het maakt me niet uit welke van deze twee je uiteindelijk neemt ^^
| Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond:
Het liefste die van het verdrinken, maar ik laat je er geheel vrij in verder.
| Horizontaal of verticaal
Wat het beste voor jou is.
| Sfeer
Mystiek, sprookjesachtig.
| Extra
Als quote wil ik graag: "So dark, so deep, the secrets that you keep..."
| Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
Yea, pls.
[ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 15:13 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.