• Welcome

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Inwoners van ons gezellige RPG spam eilandje:
    • MetUpAtMidnight ~ Leonie >> De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    • ComingToTheTree ~ Ilona >> De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    • WhereITold ~ Laura >> De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    • NecklessOfHope ~ Romee >> De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    • TheHangingTree ~ Henk Jente >> De toekomstige president van Amerika •
    • AreYouAreYou ~ Marjolein >> De tostieverslaafde fangirl •
    • Catesbeianus ~ Floor >> De gestoorde gek die inspiratieloos en vaag is •
    • Burnley ~ Xantha >> De over geobsedeerde fan die maar door ratelt over van alles en nog wat •
    • Ephrya ~ Sha're >> De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    • Bamboe ~ Joop Julia >> De pinguïn, bamboe, panda verslaafde die Satan aanbidt•
    •
    Vergilius ~ Larry Smut Aurora >> De
    Droge


    - Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    - Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    - Karel is onze duivel, maar onthoud: zelfs de duivel was ooit een engel. Dus hoe afgrijselijk eng kippen ook zijn, heb respect voor Karel. De duivel is eng.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    - Exclusieve club voor Spammers Only:(:(
    - In onze herinnering staat voor altijd TomRiddle oftewel Tamara, de sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is. Zij is helaas niet meer acief, maar we zullen haar nooit vergeten.


    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree

    Waiting List:
    • Deep In The Meadow
    Geclaimde Usernames:
    • DeepInTheMeadow ~ Ilona
    • TheSunWillRise ~ Marjolein
    • KarelDeKip ~ Romee
    • HiddenFarAway ~ Jente
    • SoftGreenPillow / CloakOfLeaves ~ Leonie


    Obliged Ships:
    You are obliged to ship the following ships:
    • Roomijs •
    • Nixan •
    • Maxilena
    • Jummy •
    • Lewily •
    • Christarel •


    Dit topic bevat de toekomstige sterren van de toekomstige hitshow: 'Spammers & Co Dealwithit (cool) Show.
    We are going to be famous! Yeeyh!


    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 12:39 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb inspiratie om te schrijven. EINDELIJK! :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, guys. Ik heb dus ideeën voor verhalen, maar hoe klinkt dit:

    Eliane, dochter uit een zeer rijke familie, besluit haar eigen vleugels uit te strekken en op zoek te gaan naar een manier om haar leven te leiden zonder de welvaart en constante ondersteuning van haar ouders, waarvan ze betwijfelt of die op eerlijke manier verkregen is.
    Ze gaat werken in een bejaardentehuis, waar ze de ouderen bezig houdt en met ze praat. Daar hoort ze niet alleen de meest ontroerende verhalen, maar wordt ze door middel van de verhalen en een jongen uit een geheel ander milieu komt, geconfronteerd met haar privileges en haar eenzijdige mening over de wereld.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Oké, guys. Ik heb dus ideeën voor verhalen, maar hoe klinkt dit:

    Eliane, dochter uit een zeer rijke familie, besluit haar eigen vleugels uit te strekken en op zoek te gaan naar een manier om haar leven te leiden zonder de welvaart en constante ondersteuning van haar ouders, waarvan ze betwijfelt of die op eerlijke manier verkregen is.
    Ze gaat werken in een bejaardentehuis, waar ze de ouderen bezig houdt en met ze praat. Daar hoort ze niet alleen de meest ontroerende verhalen, maar wordt ze door middel van de verhalen en een jongen uit een geheel ander milieu komt, geconfronteerd met haar privileges en haar eenzijdige mening over de wereld.


    Sounds good tho (':
    Lawl ik heb nu een idee gebaseerd op #Nixan


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Sounds good tho (':
    Lawl ik heb nu een idee gebaseerd op #Nixan


    Vertel!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Oké, guys. Ik heb dus ideeën voor verhalen, maar hoe klinkt dit:

    Eliane, dochter uit een zeer rijke familie, besluit haar eigen vleugels uit te strekken en op zoek te gaan naar een manier om haar leven te leiden zonder de welvaart en constante ondersteuning van haar ouders, waarvan ze betwijfelt of die op eerlijke manier verkregen is.
    Ze gaat werken in een bejaardentehuis, waar ze de ouderen bezig houdt en met ze praat. Daar hoort ze niet alleen de meest ontroerende verhalen, maar wordt ze door middel van de verhalen en een jongen uit een geheel ander milieu komt, geconfronteerd met haar privileges en haar eenzijdige mening over de wereld.


    Leukk


    take me back to the basics and the simple life

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Vertel!


    Ehehehehe
    Het is vooral op m'n eigen leven gebaseerd, tot aan het stuk van Nicky. Waarschijnlijk zal het dan heel anders gaan dan in m'n eigen leventje x)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Ehehehehe
    Het is vooral op m'n eigen leven gebaseerd, tot aan het stuk van Nicky. Waarschijnlijk zal het dan heel anders gaan dan in m'n eigen leventje x)


    Aawh, da's cute :3

    Hmm.. Wie is een goede FC voor Eli?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Aawh, da's cute :3

    Hmm.. Wie is een goede FC voor Eli?


    idk. Heb je al een haarkleur in je hoofd voor d'r?


    take me back to the basics and the simple life

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Aawh, da's cute :3

    Hmm.. Wie is een goede FC voor Eli?


    WILLA HOLLAND. EMMILY KINNEY. SCARLETT JOHANSSON. Al is Scarlett denk ik te oud

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 16:49 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hmm... Willa Holland is wel goed c: Maar ik zag laatst al een topic met haar als FC en ik ben graag hipster :') Maar Emily is ook wel leuk


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Hmm... Willa Holland is wel goed c: Maar ik zag laatst al een topic met haar als FC en ik ben graag hipster :') Maar Emily is ook wel leuk


    Yay


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    NecklessOfHope schreef:
    Hmm... Willa Holland is wel goed c: Maar ik zag laatst al een topic met haar als FC en ik ben graag hipster :') Maar Emily is ook wel leuk


    Of je gaat voor Chloe Mortez :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Of je gaat voor Chloe Mortez :Y)


    Oehh,, die is nog beter c: Zij heeft een wat badasser gezicht


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Oehh,, die is nog beter c: Zij heeft een wat baadster gezicht


    Bam. En tegelijkertijd ziet ze er zo facking lief en onschuldig en knap uit.


    take me back to the basics and the simple life

    Bruh ik verveel me en ik heb zin om te rpg'en Iemand zin in een ORPG?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."