• hey, ik zou niet weten waarmee ik het beste video's kan bewerken op mijn mac, dus ik wilde vragen of hier iemand nog een progamma weet, ik ben nog niet zo goed in het bewerken van video's dus een niet al te ingewikkeld progamma zou fijn zijn.

    Alvast bedankt!


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    iMovie, super goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    iMovie, super goed.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Avarosa schreef:
    iMovie, super goed.


    Bedankt, ik zal gaan kijken of ik hem kan downloaden ^^


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Avarosa schreef:
    iMovie, super goed.


    Ja, die gebruik ik ook. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    (...)

    Ja, die gebruik ik ook. (:


    Klopt het dat hij geld kost, want dan gaat het waarschijnlijk niet lukken (ouders...)


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Ookami schreef:
    (...)

    Klopt het dat hij geld kost, want dan gaat het waarschijnlijk niet lukken (ouders...)


    Hij zou er al op moeten staan als je een Mac hebt ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Hij zou er al op moeten staan als je een Mac hebt ^^


    hij staat er geloof ik ook op, maar er staat gepauzeerd bij


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Hmm als je op Finder klikt en dan op programma's. Als hij daar tussen staat, heb je hem al. Als hij niet wilt openen, even met de rechtermuisknop erop klikken en op openen drukken. Als het goed is doet hij het dan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oin schreef:
    Hmm als je op Finder klikt en dan op programma's. Als hij daar tussen staat, heb je hem al. Als hij niet wilt openen, even met de rechtermuisknop erop klikken en op openen drukken. Als het goed is doet hij het dan.


    Nope, hij doet het niet.


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Ookami schreef:
    (...)

    Nope, hij doet het niet.


    Onderin in die balk, staat daar ee stipje onder het logo van imovie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet niet of een mac hetzelfde kan als op een ipad, maar dit gebruik ik in ieder geval op mijn ipad:

    IMovie, Pinnacle, videoshop, video downloader, video filters en lego movie (voor stop-motion)


    I solemly swear that I am up to no good

    Oin schreef:
    (...)

    Onderin in die balk, staat daar ee stipje onder het logo van imovie?


    Nee, ik zie geen stipje


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Ookami schreef:
    (...)

    Nee, ik zie geen stipje


    Hmm dan is hij dus nog niet geopend. Wat als je er met de rechtermuisknop(Twee vingers dus) op klikt. Komt er dan in dat uitschuifmenu als onderste knop Open of Sluit te staan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oin schreef:
    (...)

    Hmm dan is hij dus nog niet geopend. Wat als je er met de rechtermuisknop(Twee vingers dus) op klikt. Komt er dan in dat uitschuifmenu als onderste knop Open of Sluit te staan?


    dan staat er dat ik moet inloggen, ik denk dat ik het al begrijp, ik ga kijken of ie' nu wel werkt. bedankt!


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Ookami schreef:
    (...)

    dan staat er dat ik moet inloggen, ik denk dat ik het al begrijp, ik ga kijken of ie' nu wel werkt. bedankt!


    Is goed^^ Als je hulp nodig hebt met het besturen van het programma mag je me altijd een pb sturen(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!