• Wie heeft dat wel eens gedaan. ? (nerd)
    Als je wil, vertel ze dan ^^

    Ik wel, pas nog. Maar die vertel ik liever nie T_T. Maar keb wel pas mer groepje Waterballon tegen de ruiten gegooit xD En belletje getrokken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ikke, duhh (A)
    Daarvoor ben ik gemaakt x'D

    Ikke, duhh (A)
    Daarvoor ben ik gemaakt x'D
    Tell Me ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb vroeger toen ik nog in de wijk woonde en mn vriende ook, trok ik alleen me jongens op, en ook nog een ander meisje, en ik en de jongens ginge aan de bareel van het treinspoor hange en als die naar omhoog ging hinge we eraan xP iedereen liet zich vallen en ik nog ni en ik ging hoger, ik durfde mij nimeer te late valle ma heb het toch gedaan xP
    gelukkig had ik geen pijn x]
    en nog veeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeeeeer dingen xP


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb vroeger toen ik nog in de wijk woonde en mn vriende ook, trok ik alleen me jongens op, en ook nog een ander meisje, en ik en de jongens ginge aan de bareel van het treinspoor hange en als die naar omhoog ging hinge we eraan xP iedereen liet zich vallen en ik nog ni en ik ging hoger, ik durfde mij nimeer te late valle ma heb het toch gedaan xP
    gelukkig had ik geen pijn x]
    en nog veeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeeeeer dingen xP
    xD


    I live for the applause, you will die for it.

    joints.
    hasj.
    3 uur snachts het huis uitsluipe.
    een krot van een huis binne geslope terwijl er duidelijk op stond TER STRENGSTE VERBODE TE BETREDE!
    ergens in een grot mogte nerges aan kome,ikke overal aan kome zegt die madam;als je erges aan komt groeit het nooit meer [oeps.]
    en ik kan verder blijve gaan ;D

    joints.
    hasj.
    3 uur snachts het huis uitsluipe.
    een krot van een huis binne geslope terwijl er duidelijk op stond TER STRENGSTE VERBODE TE BETREDE!
    ergens in een grot mogte nerges aan kome,ikke overal aan kome zegt die madam;als je erges aan komt groeit het nooit meer [oeps.]
    en ik kan verder blijve gaan ;D
    Lachee xD


    I live for the applause, you will die for it.

    mensen bellen via de telecom bij de ingang van mijn flat met heel veel vrienden. We waren met z'n 8en en drukten dan gewoon wat huisnummers in en dan was er een jongen en die vertelden dan shit tegen die mensen. En op het laatst renden we steeds weg als iemand opnam. Maar toen kwamen we erachter dat iemand een scherm op zijn telecom had zodat hij ons via de camera kon zien. Wilde hij bijna de politie bellen.
    Dat was wel zielig want we waren 13 t/m 4 jaar oud x'D

    mensen bellen via de telecom bij de ingang van mijn flat met heel veel vrienden. We waren met z'n 8en en drukten dan gewoon wat huisnummers in en dan was er een jongen en die vertelden dan shit tegen die mensen. En op het laatst renden we steeds weg als iemand opnam. Maar toen kwamen we erachter dat iemand een scherm op zijn telecom had zodat hij ons via de camera kon zien. Wilde hij bijna de politie bellen.
    Dat was wel zielig want we waren 13 t/m 4 jaar oud x'D
    x'd 4 jaar? o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) x'd 4 jaar? o.o
    jah, mijn broertje deed ook mee en die was vier. Ik was acht en volgensmij was er ook een meisje die net vier was ='D

    Belletje leuren 31 keer bijdezelfde [2X gedaan] dat was komisch. Dat mens de hele tijd achter de gordijnen staan om ons te laten schrikken xD. Maar bij de voordeur staan deed ze dan weer niet O.o
    ' Als juliie dat nog een keer doen,k bellen ik de politie!' [met russisch accent xD]

    & in flat BIJ DE BELLEN xD. doen alsof je een kind van 6 bent dat z'n mama kwijt is x]


    Sweet dreams will come true.

    eitjes op ramen gooien [a]..
    belletje trekken mensen op straat vragen voor 50 cent LOL

    Ik doe niks anders in mijn tijd. (Á')

    Mijn broertjes, neefjes en nichtjes hebben ooit tijdens een feestje een drankje gemaakt van water, tandpasta en nog van zo'n dingen en die zijn dat dan gaan verkopen op straat.. Toen mijn tante en zo erachter kwamen moesten ze al het geld gaan terugbrengen xD

    Ik haal bijna altijd streken uit (A)