Hallo iedereen!
Voor school moet ik en mijn groepje een onderzoek doen naar het consumentengedrag, en specifiek op een product. Hierbij moeten we een enquête afleggen voor onze doelgroep. Onze doelgroep zijn adolescenten, ouderen, (welvarende) gezinnen. Dat betekend dus iedereen boven de 19 +. Graag willen we hiervoor een groot aantal mensen hebben die onze enquête kunnen invullen! Onderaan staat de link naar de enquëte. Vraag gerust of je moeder,vader, opa, oma, grote broer of zus en/of tante enz. om deze enquête in te vullen! (Meerdere keren een enquête invullen op dezelfde computer is dus geen probleem!) Hoe meer hoe beter! (Overigens is de enquête volkomen anoniem!) Je zou mij en mijn groepje heel erg veel helpen!! Graag ontvang ik dus jou hulp! Hopelijk vul jij, en/of een van je familieleden en/of vrienden onze enquête in! Jullie zouden ons daarmee veel plezier mee doen!
Als laatste wens ik iedereen fijne fesstdagen toe, en (weer) op een gelukkig jaar!
Groetjes namens mij en mijn groepje!
Link naar de enquête: http://www.survio.com/survey/d/P7E7R0R9N7R7R5E8E
[ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 22:33 ]
Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.