• Of eigenlijk, twee pakketjes. Ik heb het geweldige kleurboek gewonnen en daarbij een pak stiften hier, dus ik vond het wel zo leuk om er een topic over te maken. ;3 Deze kwamen alleen niet samen, ze vonden het nodig om het apart te verpakken, haha. Het pak stiften is enorm, dus moesten ze ook een enorme doos hebben! Waarom ze het kleurboek er niet bij hebben gestopt is me een raadsel... Ze werden dus apart verstuurd.
    Ik hoorde de postbode al behoorlijk bij brievenbus rommelen, maar toen ik daar aankwam, lagen er enkel twee kerstkaarten! Blijkbaar paste het pakje dus niet door de brievenbus en vond de postbode het niet nodig om even aan te kloppen, die was ook al weg toen ik bij de deur was. Maar net kwam de buurvrouw langs, ze hadden hem gewoon aan haar gegeven. Een behoorlijke tijd daarna kwam de pakjesman ineens langs! Met een enorme bol.com doos en daar zette ik toch wel even een vraagteken bij, want ik had niet verwacht dat daar stiften in zouden zitten, haha. (en hij bracht mijn nieuwe telefoonhoesje! Dubbele blijdschap voor mij) Maar goed, nu heb ik alles bij elkaar!



    Nu zijn er wel een paar mensen die opgemerkt hebben dat mijn zusje ook een kleurboek had en ze er dol op was, maar mijn kat er schaamteloos overheen geplast heeft. Veel kleuren op verschillende pagina's zijn door elkaar gelopen en ze was er echt heel erg verdrietig om. Nu heb ik besloten om dit kleurboek aan haar te geven, zodat ze weer kan kleuren. ;3 Ze was echt ontzettend verrast toen ze thuis kwam en zit al helemaal te kwijlen over alle kleuren die er in dat pakket stiften zitten!



    Dus ik wil Quizlet, Rutger en de crew heel erg bedanken!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 16:59 ]


    Your make-up is terrible

    Wat leuk! En superlief dat je zusje het gekregen mee. Hopelijk heeft ze er veel plezier van, maar dat zit wel snor geloof ik. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow, zoveel stiften! 8D Inderdaad heel lief van jou om het aan je zusje te geven! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, wat lief dat je het aan je zusje hebt gegeven ^^ Heel veel plezier voor je zusje ermee (:
    En dat zijn echt veel stiften ja O.O

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 14:37 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awh lief van je. (heart2)


    -