• Doei yourself.


    Spam Topic Numero 6!


    Inwoners van ons gezellige RPG spam eilandje:
    • MetUpAtMidnight ~ Leonie >> De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    • ComingToTheTree ~ Ilona >> De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    • WhereITold ~ Laura >> De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    • NecklessOfHope ~ Romee >> De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    • TheHangingTree ~ Henk Jente >> De toekomstige president van Amerika •
    • AreYouAreYou ~ Marjolein >> De tostieverslaafde fangirl •
    • Catesbeianus ~ Floor >> De gestoorde gek die inspiratieloos en vaag is •
    • Burnley ~ Xantha >> De over geobsedeerde fan die maar door ratelt over van alles en nog wat •
    • Ephrya ~ Sha're >> De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•


    - Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    - Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    - Karel is onze duivel, maar onthoud: zelfs de duivel was ooit een engel. Dus hoe afgrijselijk eng kippen ook zijn, heb respect voor Karel. De duivel is eng.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    - Exclusieve club voor Spammers Only:(:(



    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree


    Waiting List:

    • Deep In The Meadow
    Geclaimde Usernames:
    • DeepInTheMeadow ~ Ilona
    • TheSunWillRise ~ Marjolein
    • KarelDeKip ~ Romee
    • HiddenFarAway ~ Jente
    • SoftGreenPillow / CloakOfLeaves ~ Leonie



    Dit topic bevat de toekomstige sterren van de toekomstige hitshow: 'Spammers & Co Dealwithit (cool) Show.
    We are going to be famous! Yeeyh!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 17:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik kan die friend wel spelen ja :3 Maar dan moet ik weten wat er al over hem bekend is en shit


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    WhereITold schreef:
    O ja, de les. Ik besluit nu dat de les heel snel moet beginnen.


    Ja, want dan komt er chaos en lol :')

    HOUD JULLIE SPAMMERIGHEID IN, I"LL BE RIGHT BACK BITCHES


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ephrya schreef:
    Ik kan die friend wel spelen ja :3 Maar dan moet ik weten wat er al over hem bekend is en shit


    Eventjes wachten, dan stuur ik de posts waarin hij voorkomtt


    “A queen will always turn pain into power.”

    Is goed!

    Word maar voorbereid op mij guys


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Ja, want dan komt er chaos en lol :')

    HOUD JULLIE SPAMMERIGHEID IN, I"LL BE RIGHT BACK BITCHES


    WE HOUDEN ONS NIET IN. #DEALWITHIT


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Ik maak de brief open; hij is van een vriend van mij. Hij zit op Durmstrang, en ik ken hem door vakantie. Dat was jaren geleden, en sindsdien hebben we vaak afgesproken in de vakantie en schrijven we nog vaak.
    Maxxie, staat er in de brief.
    Hoe gaat 't? Eerste week op school een beetje overleefd?
    Moet je luisteren. Ik wordt misschien weer geschorst -alleen maar een toilet opgeblazen maar oké- maar dat is dan de 9e keer in mijn schooltijd. Ze denken eraan om me over te plaatsen. Naar Oxford.
    Maakt mij niet zo uit, dan zie ik jou weer wat vaker ;D en het is toch minder streng op Oxford.
    Maar dat ligt allemaal nog lang niet vast. Zo een gassie -een braaf lief nerdje- wil graag overgeplaatst worden naar Oxford, omdat Durmstrang niet genoeg uitdaging biedt ofzo. En die mensen op Oxford willen maar één iemand aannemen, en ze hebben hem wss veel liever...
    Maar goed, ik ga weer. Zie je, Maxxie
    Brad.


    Zodra ik klaar ben met lezen van de brief, begin ik te grijnzen. Het zou leuk zijn als Brad ook op Oxford zou komen.
    Om me heen staat iedereen zo een beetje op.
    'Kunnen we gelijk onze gemiste slaapuren in halen bij History of Magic,' zegt Lily. Dat zou lekker zijn.
    'Wie weet. Ik hoop alleen dat Morrison het niet merkt,' zegt June.
    Ik ga naast Silena lopen. 'Raad eens? Brad komt misschien naar Oxford.'
    Silena kent hem ook, aangezien Brad een keer op verassingsbezoek was, toen Silena bij mij thuis was.

    Silena Zoë Paetrix
    "Kunnen we gelijk onze gemiste slaapuren in halen bij Histor of Magic." Zegt Lily. "Wie weet, ik hoop alleen dat Morrison het niet merkt." Reageert June. Ik grijns Slapen is heerlijk maar nu ik eenmaal wakker ben, ben ik ook echt wakker. Als we richting het lokaal lopen komt Max naast me lopen. "Raad eens? Brad komt misschien naar Oxford." Ik grijns. "Nice." Ondanks dat Brad net als ons een raspranker is heb ik niet zo veel met hem. Hij probeert zich veel te 'cool' voor te doen en heeft een mega groot ego. Toch glimlach ik, hij is een vriend van Max, en dus ook van mij. Ondanks dat ik hem niet echt mag. Voor me zie ik June en Tommy een beetje praten maar ik luister niet echt naar hun gesprek. In het lokaal aangekomen zie ik dat we de eersten zijn. De tafels staan zo, dat er drie mensen aan een tafel kunnen zitten. Ik zie dat June achterin plaats neemt en ga snel naast haar zitten, op de middelste stoel, rechts van June. De stoel naast me houd ik vrij voor Lily en ik zet mijn tas op de grond. Mijn boeken leg ik op tafel, evenals mijn wand.


    {Max is mijn personage, Silena is Leonie's. Ze hebben een relatie}


    “A queen will always turn pain into power.”

    Je kan ook de nerd zijn over wie Brad het heeft^^ Maar misschien dat Leo die nog gaat spelen...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Omijngod, zo'n nonchalant grappentype dat zichzelf in de problemen werkt. Ik doe mee, al heb ik amper verstand van harry Potter en ga ik dus een doppie uithangen qua spreuken en zooi


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Omijngod, zo'n nonchalant grappentype dat zichzelf in de problemen werkt. Ik doe mee, al heb ik amper verstand van harry Potter en ga ik dus een doppie uithangen qua spreuken en zooi


    Floor has the same problem, maar zij doet ook mee. Komt goed. Maar je moet wel eff wachten tot Rowena terug uit de dood opstaat. Anders kan je je niet eens inschrijven denk ik xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    Is goed. Ik kan anders wel doen dat hij een van de docenten bombons had gegeven en dat hij daardoor geschorst en overgeplaatst is. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Is goed. Ik kan anders wel doen dat hij een van de docenten bombons had gegeven en dat hij daardoor geschorst en overgeplaatst is. (:

    Jup. En dat hij een beetje meer grown-up is met minder ego, want dan mag Silena m ten minste wel (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Is goed ^ Ik zal zo anders alvast eventueel lijstje invullen


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Is goed ^ Ik zal zo anders alvast eventueel lijstje invullen

    Volgens mij is er een tweede rollentopic... wacht eventjesss


    “A queen will always turn pain into power.”

    Klik (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Waarom is Roww nog steeds niet online geweest?
    Echt huilen dit )':


    be gay do crimes