• WELKOM EVERYBODY


    Spam Topic No 5!


    Inwoners van ons gezellige RPG spam eilandje:
    MetUpAtMidnight ~ Leonie >> De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    ComingToTheTree ~ Ilona >> De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    WhereITold ~ Laura >> De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    NecklessOfHope ~ Romee >> De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    TheHangingTree ~ Henk Jente >> De toekomstige president van Amerika •
    AreYouAreYou ~ Marjolein >> De tostieverslaafde fangirl •
    Catesbeianus ~ Floor >> De gestoorde gek die inspiratieloos en vaag is •
    Burnley ~ Xantha >> De over geobsedeerde fan die maar door ratelt over van alles en nog wat •
    Ephrya ~ Sha're >> De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•


    - Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    - Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    - Karel is onze duivel, maar onthoud: zelfs de duivel was ooit een engel. Dus hoe afgrijselijk eng kippen ook zijn, heb respect voor Karel. De duivel is eng.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    - Exclusieve club voor Spammers Only:(:(


    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree

    Waiting List:
    • Deep In The Meadow
    Geclaimde Usernames:
    • DeepInTheMeadow ~ Ilona
    • TheSunWillRise ~ Marjolein
    • KarelDeKip ~ Romee
    • HiddenFarAway ~ Jente
    • SoftGreenPillow / CloakOfLeaves ~ Leonie


    Dit topic bevat de toekomstige sterren van de toekomstige hitshow: 'Spammers & Co Dealwithit (cool) Show.
    We are going to be famous! Yeeyh!


    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:51 ]

    Wel of geen Karel?


    She was always looking for more..

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    15 :') Maar ik heb het iets van 2 of 3 keer gedronken

    Ooooh maakt mij niet uit hoor weet je hoevaak ik Jills heb gestolen van mn moeder xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)


    Nope. Morgen zijn we vrij :Y)
    Met dank aan hets uperevenement genaamd Martinus Midnight Run waar ik me zegmaar al twee maanden op verheug met vrienden enzo, zeker aangezien we tot een uur of drie daarna mogen zwemmen, en waar ik nu van m'n ouders niet heen mag doordat ik ziek was! Grrr. Haat aan ouders.


    Mag je nog steeds niet? Dat is echt sneu.


    She was always looking for more..

    Ephrya schreef:
    Waarom is iedereen morgen vrij :'(

    I know how you feel ;( ik ben morgen wel vijfde uit dankzij de Christmas Break (;
    GUYSSS HET IS BIJNA CHRISTMAS EN BIJNA VAKANTIE WOEHOEEEEE NU KUNNEN WE SPAMAANVALLEN HEBBEN YEAAAH


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ooooh maakt mij niet uit hoor weet je hoevaak ik Jills heb gestolen van mn moeder xd


    Hahaha, maar ik zorg er ook voor dat ik alleen maar een beetje aangeschoten ben, dat is namelijk vet grappig :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    @Leo dat is zo kut ;(


    “A queen will always turn pain into power.”

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Hahaha, maar ik zorg er ook voor dat ik alleen maar een beetje aangeschoten ben, dat is namelijk vet grappig :')

    Hahahaha, een vriendin van mij gaf een bday party, ze werd 15 en mocht van haar moeder Jills 0.0 kopen, heeft ze stiekem voor de helft gewone Jills gekocht :Y) was echt grappig. Maar van Jills word je amper aangeschoten, maar wel idd een beetje dat is zo grappig (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    I know how you feel ;( ik ben morgen wel vijfde uit dankzij de Christmas Break (;
    GUYSSS HET IS BIJNA CHRISTMAS EN BIJNA VAKANTIE WOEHOEEEEE NU KUNNEN WE SPAMAANVALLEN HEBBEN YEAAAH


    YEEEEYH, DAN BEN IK OVERDAG NIET MEER ALLEEN!!!!!!


    She was always looking for more..

    Me is home alone want mn ouders & siblings zijn naar Kerstviering op internaat, maarjaa ik ben ziek duss


    “A queen will always turn pain into power.”

    CHRISTMASSS. dat van de MMR is inderdaad nogal kit. Zeker omdat je ook verkleed mag komen en allemaal prijzen kan winnen. En ook een paintball arragement kan winnen );


    take me back to the basics and the simple life

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Hahahaha, een vriendin van mij gaf een bday party, ze werd 15 en mocht van haar moeder Jills 0.0 kopen, heeft ze stiekem voor de helft gewone Jills gekocht :Y) was echt grappig. Maar van Jills word je amper aangeschoten, maar wel idd een beetje dat is zo grappig (:


    Haha, dat is zo makkelijk. Je wisselt de flesjes in het kartonnetje gewoon om :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Haha, dat is zo makkelijk. Je wisselt de flesjes in het kartonnetje gewoon om :')

    Idd, en toen had ze ervoor gezorgd dat alle 0.0 flesjes vooraan stonden bij het uitstellen en toen ging der ma weg en toen hadden we erg veel fun (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    WhereITold schreef:
    (...)

    YEEEEYH, DAN BEN IK OVERDAG NIET MEER ALLEEN!!!!!!


    YEAAAAAAH
    I REALLY REALLY REALLY REAAAAAAALLYYYYYY LOV CHRISTMAS


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Idd, en toen had ze ervoor gezorgd dat alle 0.0 flesjes vooraan stonden bij het uitstellen en toen ging der ma weg en toen hadden we erg veel fun (:


    Precies, gewoon een beetje sneaky doen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ComingToTheTree schreef:
    (...)

    YEAAAAAAH
    I REALLY REALLY REALLY REAAAAAAALLYYYYYY LOV CHRISTMAS


    ME TO! YEEEEYH. I LOVE IT!


    She was always looking for more..

    Ephrya schreef:
    Waarom is iedereen morgen vrij :'(


    Ik niet hoor


    be gay do crimes