• Hooi :C

    Zoals vele van jullie wel weten, had ik vandaag mijn rij-examen. Daarvoor had ik eerst eventjes een rijles, zodat we alles nog even door konden nemen. Ik was heel nerveus, en ben in 2 dagen tijd dan ook 1.6kg afgevallen. Is het tenminste wel goed voor de lijn, lol.

    Maar goed, de rijles ging helemaal goed. En ik begon toch zelfverzekerder te worden. Ik weet heus wel dat ik kan rijden, maar was toch onzeker. Dus tijdens de rijles werd mijn zelfvertrouwen weer opgekrikt, en mijn instructeur zei ook dat ik gewoon zou gaan slagen.

    Totdat ik mijn examinator ontmoette.
    Ik kon meteen al wel merken dat er geen klik was. Het was een hele strenge vrouw, ook echt met haar blonde haar in een knot en een hoekig brilletje op. Er kon geen lachje vanaf en ze was heel streng.
    'Kom op, het is maar een vrouw. Laat je niet kisten.' dacht ik in mijzelf. In het begin ging het rijden dan ook gewoon normaal. Het was echter zo dat bij de tussentijdse toets, ik gezakt was voor de bijzondere verrichtingen. Dit had ik destijds ook al verwacht, omdat mijn toenmalige rij school het gewoon geregeld had terwijl ik nog niet goed rijden kon.
    Afijn, ik moest een hellingproef gaan doen. Eerst had ik de stopopdracht gedaan, en die ging geloof ik wel goed. Maar bij de hellingproef kreeg ik een totale blackout en barstte ik in tranen uit. Alle zenuwen kwamen eruit. En geloof me, dat waren er veel.

    Ik probeerde me weer te herpakken maar het mocht niet baten. Op sommige stukken reedt ik vlekkeloos, en dan gingen mijn gedachtes weer op hol en maakte ik fouten. Er was geen touw aan vast te knopen.

    Al met al ben ik dan ook gezakt. Mijn instructeur zei ook al dat hij me niet meer herkende sindsdat ik in de stress schoot. Zo heb ik inderdaad bij hem nog nooit achter het stuur gezeten. Ik had ook niet verwacht dat ik zo zou gaan hyperen..
    Dus het volgende examen wordt een faalangst examen. Hópelijk gaat dat wel goed.

    x.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 17:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O no, wat stom :C. Zenuwen zijn het laatste waar je op zitten te wachten tijdens een rij-examen, en een chagrijnige examinator helpt natuurlijk ook niet. Heel stom, want deze dingen hebben vanzelfsprekend niets met je rijvaardigheden te maken. Gelukkig weten ze bij een staatsexamen als het goed is hoe ze met nervositeit moeten omgaan. Dat rijbewijs komt er wel. Als het je iets beter laat voelen: mijn moeder heeft wel negen keer haar rij-examen gedaan en was eens zo zenuwachtig dat ze haar naam niet meer wist :p.


    i put the fun in funeral

    @Cherona en Tamara
    Thanks, was best balen idd haha.

    @Evi
    Dankjewel. (:

    @Chloë
    Naja misschien moet ik het eerst gewoon een ander keertje uitproberen dat ik veel stress heb. Dan weet ik wat voor werking het op me heeft. Want iedereen is natuurlijk anders.
    Ik wil namelijk niet dat zo'n middeltje ervoor kan zorgen dat ik mijn volgende examen ook zak, hahah. x)
    But thank you! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Chloë
    Naja misschien moet ik het eerst gewoon een ander keertje uitproberen dat ik veel stress heb. Dan weet ik wat voor werking het op me heeft. Want iedereen is natuurlijk anders.
    Ik wil namelijk niet dat zo'n middeltje ervoor kan zorgen dat ik mijn volgende examen ook zak, hahah. x)
    But thank you! c:


    Heel begrijpelijk hoor, is misschien ook een goed idee, want als het dan werkt stelt het je misschien extra gerust op weg naar je examen! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Overkill schreef:
    O no, wat stom :C. Zenuwen zijn het laatste waar je op zitten te wachten tijdens een rij-examen, en een chagrijnige examinator helpt natuurlijk ook niet. Heel stom, want deze dingen hebben vanzelfsprekend niets met je rijvaardigheden te maken. Gelukkig weten ze bij een staatsexamen als het goed is hoe ze met nervositeit moeten omgaan. Dat rijbewijs komt er wel. Als het je iets beter laat voelen: mijn moeder heeft wel negen keer haar rij-examen gedaan en was eens zo zenuwachtig dat ze haar naam niet meer wist :p.


    Oh wow, 9 keer! Ik hoop niet dat dat mij overkomt. x) hahaha
    Maar dan was je moeder best heel nerveus. Gelukkig heeft ze haar rijbewijs toch gehaald, uiteindelijk is dat inderdaad toch wel waar het om gaat. ^^

    Het was inderdaad ook niet erg prettig dat het niet klikte met de examinator. Hopelijk krijg ik haar niet ook weer de volgende keer. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iedereen rijdt een paar niveaus lager op zijn examen en een rottige examinator maakt het er niet beter op. Ik hoop dat de volgende beter gaat!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sempre schreef:
    (...)

    Heel begrijpelijk hoor, is misschien ook een goed idee, want als het dan werkt stelt het je misschien extra gerust op weg naar je examen! (:


    Jaaa, precies! (:



    SolidSnake schreef:
    Iedereen rijdt een paar niveaus lager op zijn examen en een rottige examinator maakt het er niet beter op. Ik hoop dat de volgende beter gaat!


    Juah inderdaad. Het was allemaal niet zo lekker.
    Thanks, ik hoop ook dat het beter zal gaan! (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 18:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, wat jammer dat je gezakt ben. Succes voor de volgende keer, het lukt je vast wel!


    16 - 09 - '17

    Ambrose schreef:
    Oh gadver, dat ze zulke mensen anderen kunnen laten leiden. Logisch dat het allemaal even teveel werd, dat heeft grotendeels met de persoon die naast je zit te maken.

    Exactly. Jij zegt wat ik denk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohw dat is echt balen. Gelukkig krijg je een nieuwe en hopelijk een fijnere kans. Je hebt je best gedaan daar mag je ook trots op zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw, dat is wel echt super vervelend! Hopelijk heb je de volgende keer een beter examinator en gaat het beter. Ik weet wel dat je het kunt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Echt vervelend Yolanda. Het komt de volgende keer vast wel goed!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.