• Hee =D

    Ik heb mijn oude verhaal (Bitte Spring Nicht) weer online gezet, een paar dingen aangepast, (in de ik-vorm gezet) enzoo.
    Maar die was eerst al best veel gemaakt, dus ik wil vragen of jullie mijn andere ook willen maken (A)??

    My holiday in Japan, my worst/best holiday ever?
    Miyavi-story
    Een meisje gaat op vakantie in Japan, en ontmoet daar haar idool. Ze heeft zo het idee dat het haar beste vakantie ooit gaat worden. Maar is dat wel zo?

    A ghost and me, I don't believe it..
    Meisje + Geest - story
    Miaka heeft nooit geloofd in het bovennatuurlijke. Ook niet als ze zich plots voelt aangetrokken door een verlaten huis waarvan men zegt dat het spookt. Ze besluit toch maar een kijkje te nemen, en ontmoet daar een geest. Zal ze toch in het bovennatuurlijke gaan geloven? Of zal ze denken dat het allemaal een droom was?

    Searching for your love..
    Nog niet bekend wie, als je een reactie achterlaat (op het verhaal) met wie je wil, zal ik naar de meeste stemmen kijken =)
    Tanisha wil antwoorden, antwoorden op de vragen aan hém. Maar dan zal ze hem eerst moeten gaan zoeken..

    En.. lijkt het je leuk?? Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie ze zouden maken ^^

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    2e is leuk ^^ xx


    Life is hard and then we die

    My holiday in Japan, my worst/best holiday ever?

    daar moet je cker mee doorgaan^^!!


    I solemny swear i am up to no good