Ik ben op dit moment even te enthousiast. Sommige weten het misschien al, maar ik had enorm veel moeite met werk vinden. Ik dacht sowieso dat er niks meer van zou komen dit jaar, wat blijkt? Misschien wel. Ik keek een uur geleden op mijn mobiel en zag twee gemiste oproepen van een nummer dat ik niet kende. Ik luisterde naar mijn voicemail, was het iemand voor werk, ik heb die persoon dus meteen terug gebeld. Die vrouw was heel enthousiast en ik mag morgen op gesprek gaan. Ik moet eerst een test doen, dan een gesprek en dan zijn er blijkbaar nog kleine dingetjes. Als dat positief uitdraait, moet ik nog eens terug komen om alles in orde te maken en zo. Daarna krijg ik dan een opleiding en kans om vast werk te krijgen. Ik hoop dat het positief zal zijn, want eerlijk gezegd lijkt dit werk me ontzettend leuk en lijkt er een last van mijn schouders te vallen. Ik had werkelijk nooit verwacht dat iemand mij zou bellen om te vragen of ik geïnteresseerd zou zijn in een job binnen hun bedrijf. Wel verkeerd gedacht dus. Ik ben nu dus wel al zenuwachtig voor morgen, dus ik hoop niet dat het daardoor mis gaat lopen. Daarbij ben ik ook nog eens flink verkouden, dus kunnen ze een mooie rode neus verwachten.
Hebben jullie vandaag al iets leuks meegemaakt, goed nieuws gekregen, ect.?
Voor degenen die het willen weten.
UPDATE: Het ging heel goed! Die vrouw zei dat het motiverend was, ik mag maandag terug gaan en dan hoor ik of ik aangenomen word of niet. Ik hoop van wel, want de job lijkt me echt leuk. Ik heb eventjes mogen mee volgen met een werknemer en dat was echt leuk.
[ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 18:46 ]
16 - 09 - '17