• Omdat het vele quizletters duidelijk irriteert dat mensen je zo kunnen toevoegen als vriend heb ik een suggestie om een accepteer-knop in te stellen. Dan moet je eerst toestemming geven aan de persoon die jou als vriend toe wil voegen. Dus dat je een alert krijgt zoals bijvoorbeeld; JasperJordan wil je toevoegen als vriend, ga je hiermee akkoord? en dan natuurlijk de knoppen 'ja' en 'nee'.

Voor of tegen, en dan graag waarom erbij. Natuurlijk moet het wel mogelijk zijn.

[ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 15:43 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik snap niet zo goed wat er erg is aan dat iemand je toevoegt. Jij hoeft dan toch niet hetzelfde te doen?
    Maar het gebeurt ook niet bij mij, dus ik weet natuurlijk niet hoe irritant het kan zijn.
    Voor nu nog even niet voor, omdat ik het nut er niet zo van zie.

Ik krijg ook vaak verzoeken van users die ik niet ken, maar ik zie er geen kwaad in. Het is niet dat ze er iets aan hebben (tenzij ze GM zijn, maar dat is doorgaans niet zo), behalve dat ze je makkelijker kunnen vinden.

Ik denk dat ik het alleen maar irritant zou vinden, dus ik ben tegen.

[ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 15:51 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Dit is volgens mij al eerder voorgesteld en afgewezen. Ik zie niet echt het probleem erin als iemand je toevoegt.

"Ignite, my love. Ignite."

De vriendenoptie is er niet alleen voor het vrienden-zijn is, maar ook voor een ander doel: Veel mensen voegen andere mensen toe omdat ze dan zijn of haar creaties kunnen volgen als zij dat graag willen.
    Dus ik ben tegen, want ik zou het jammer vinden als dat niet zomaar meer mogelijk is en ik vind het niet erg nuttig.

Deep inside, I've never felt alive

Af en toe voegt iemand die ik niet ken me ook toe, maar ik zie er niks verkeerd in. Je staat gewoon in die persoon zijn/haar vriendenlijst en het kan dat diegene je toevoegt om je creaties of weet ik veel, maar je hebt daar toch geen last van? Tenzij die persoon je stalkt of wat dan, maar dan nog heeft dat niks te maken met het toevoegen van vrienden. Ik ben dus tegen.

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    Af en toe voegt iemand die ik niet ken me ook toe, maar ik zie er niks verkeerd in. Je staat gewoon in die persoon zijn/haar vriendenlijst en het kan dat diegene je toevoegt om je creaties of weet ik veel, maar je hebt daar toch geen last van? Tenzij die persoon je stalkt of wat dan, maar dan nog heeft dat niks te maken met het toevoegen van vrienden. Ik ben dus tegen.

Pretty is just a pretty word.

Voor. Ik vind het persoonlijk wel handiger, omdat 1) de users die mij toevoegen, die ken ik niet eens. Daar kan ik een heel probleem van maken, maar ik vind het uiteindelijk wel vervelend dat ik elke keer berichten ervan krijg dat men mij toevoegt die ik niet ken. 2) Het is misschien gezeur van mij, maar ik hoef zulke berichten niet in mijn inbox te krijgen. Elke keer als ik denk dat ik een belangrijk berichtje krijg, krijg ik een berichtje met dat de persoon mij toevoegt aan zijn vriendenlijst. 3) Als ik ernaar vraag waarom diegene mij toevoegt, krijg ik altijd berichtjes met 'weet ik eigenlijk ook niet' of dan bloed hun neus. Dus dan snap ik niet waarom ze mij toevoegen? Vanwege de creaties snap ik echter nog wel, maar als ze dan antwoorden met dat ze het zelf niet weten – voeg me dan ook niet toe.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik snap niet echt waarom het je zou irriteren, eigenlijk. Stel nu dat ze, zoals Burkhardt zegt, ze je creaties willen volgen of iets dergelijks, is daar dan iets mis mee? Daarnaast lijkt het met gewoon dat mensen je toevoegen omdat ze je aardig vinden of zo, dus waarom niet? Je hoeft hen niet per sé toe te voegen, dus tja. Als men iemand op zijn/haar vriendenlijst wil hebben, dan doet die dat toch gewoon? Verder heeft de vriend er volgens mij niet echt last van - buiten dat ene berichtje in je inbox, dan. Ik ben tegen.

[ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:31 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Je kan die berichtjes die je krijgt als iemand je toevoegt ook uitzetten?

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Scorpion schreef:
    Ik krijg ook vaak verzoeken van users die ik niet ken, maar ik zie er geen kwaad in. Het is niet dat ze er iets aan hebben (tenzij ze GM zijn, maar dat is doorgaans niet zo), behalve dat ze je makkelijker kunnen vinden.

Ik denk dat ik het alleen maar irritant zou vinden, dus ik ben tegen.

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Sura schreef:
    Je kan die berichtjes die je krijgt als iemand je toevoegt ook uitzetten?

Ik heb juist eens gekeken, en inderdaad, je kunt ze uitzetten. (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Rhosgobel schreef:
    (...)

Ik heb juist eens gekeken, en inderdaad, je kunt ze uitzetten. (:

Dat ga ik meteen doen dan

Ich liebe dich 27.12.23

JasperJordan schreef:
    (...)

Dat ga ik meteen doen dan

Kan het niet vinden

Ich liebe dich 27.12.23

JasperJordan schreef:
    (...)

Kan het niet vinden

Bij je instellingen en dan bij je notificaties. (:

Rhosgobel schreef:
    (...)

Bij je instellingen en dan bij je notificaties. (:

Okee, dank je!

Ich liebe dich 27.12.23