• Ik weet niet of hier al een topic over is, en ik weet ook niet of dit de juiste plaats is om het te melden.
    Maar ik heb last van de reclame als ik een venster wil openen. Dit is wat er dan gebeurt: Klik.
    Ik vroeg me af, of het gerepareerd kon worden? :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 15:50 ]

    JaneTheKiller schreef:
    daar was ik ook al van plan een topic over te maken, maar dat is er al blijkbaar XD



    Al een stuk of zes zelfs ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Doe niet zomaar een systeemupdate voor je alles een backup hebt gegeven!


    Ik heb een systeemreset gedaan en heb alles opgeslagen op CD'tjes. Nu ja, ik niet, maar mijn vader heeft het gedaan en ik heb alles mooi nog - tja, buiten de programma's die erop stonden, uiteraard, maar foto's, documenten, muziek e.d. heb ik nog, hoor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klik :Y)

    De reclame is van supernationale postcode loterij?

    Voor de rest is het ook handig om te zeggen dat AdBlock zelf ook een extentie is waardoor het dus aan jezelf ligt indien er lay-out problemen zijn voor Quizlet. Meest gekende problemen zijn zwarte lijnen waar de reclameblokken eerst stonden, kaders die elkaar overlappen, kaders die weg zijn of kaders die door de quicklinks staan. Het is maar dat je weet dat er een mogelijkheid is dat de voor jou de lay-out van Q kan veranderen. Sommigen hebben er totaal geen last van en anderen wel. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik heb een systeemreset gedaan en heb alles opgeslagen op CD'tjes. Nu ja, ik niet, maar mijn vader heeft het gedaan en ik heb alles mooi nog - tja, buiten de programma's die erop stonden, uiteraard, maar foto's, documenten, muziek e.d. heb ik nog, hoor.


    Ja ik bedoelde systeemreset :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scandal schreef:
    Klik :Y)

    De reclame is van supernationale postcode loterij?

    Voor de rest is het ook handig om te zeggen dat AdBlock zelf ook een extentie is waardoor het dus aan jezelf ligt indien er lay-out problemen zijn voor Quizlet. Meest gekende problemen zijn zwarte lijnen waar de reclameblokken eerst stonden, kaders die elkaar overlappen, kaders die weg zijn of kaders die door de quicklinks staan. Het is maar dat je weet dat er een mogelijkheid is dat de voor jou de lay-out van Q kan veranderen. Sommigen hebben er totaal geen last van en anderen wel. ^^


    Ja, niet alleen bij de reclame van de nationale postcode loterij, maar die was er nou eenmaal. :P
    En verder, goed om te weten dat dat kan gebeuren. In dat geval wacht ik er nog even mee. Ik merk het wel zodra er een oplossing is - en anders meld ik het wel even. :'D

    Het is doorgegeven. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga het direct doorgeven aan het bedrijf dat de advertenties regelt.

    En wanneer iedereen Adblock gebruikt, dan zal Quizlet (en andere sites) stoppen. Een site in de lucht houden is niet gratis he.


    Dit is mijn signature...

    Dit probleem is er toch al best lang? Gewoon adblocker downloaden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb wat aanpassingen gemaakt. Kunnen degenen die dit probleem ervaren laten weten of het nu opgelost is? En mocht het niet opgelost zijn, kun je dan posten welke browser je precies gebruikt?


    Dit is mijn signature...