• Waiting for the end: The new beginning

    Onder de grond schuilen is niet het luxe dat je gewend bent. Boven je is de wereld aan het veranderen en jij zit beneden in een bunker met de paar mensen die mee konden vluchten. Jongeren en ouderen. Je hoort niets van buiten en kan er ook niet heen. Voedsel is schaars en zieken worden vrijwel meteen naar een ander gedeelte in de bunker gebracht om daar te herstellen of te sterven zonder medicijnen. De bevolking in de bunker wordt alsmaar minder in de tien jaar tijd dat je er zit en mensen beginnen toch nieuwsgierig te worden naar de wereld. Ze besluiten hun leven te wagen en naar boven te gaan.

    Twaalf jongeren en volwassenen overlevende besluiten naar boven te gaan om te kijken of de wereld leefbaar is. Wanneer ze boven komen zien ze gelijk dat alles anders is dan tien jaar geleden. Gebouwen zijn vervallen en begroeid met mossen en planten, wegen zijn niet meer te onderscheiden en schoon water is bijna nergens te vinden. De twaalf mensen weten dat ze wel uit de bunker moeten blijven omdat er daar geen voedsel en drinken meer is voor twee weken. Ze besluiten alles dat ze hebben mee te nemen en de rest achter zich te laten. Ze willen meerdere overlevende vinden en beginnen hier dan ook de reis van hun leven; Het nieuwe begin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bangerang!


    Sorry, heb net Hook nog eens gekeken. ;3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MT


    16 - 09 - '17

    Ik heb er trouwens zin in (:


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik heb er trouwens zin in (:

    Ik ook!!!! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zelf ook. Ik ga denk ik gewoon het speeltopic openen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Dat kan je zeker doen, mensen kunnen ook later hun personage afmaken en gewoon inspringen. Zo heb ik het soms ook al eens gedaan, want als je op iedereen moet wachten ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Voor alle duidelijkheid: zijn we nu vrij in het beschrijven van die wereld?
    Of is hij op een bepaalde manier veranderd? Ik veronderstel heel erg overwoekerd en zo ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    Voor alle duidelijkheid: zijn we nu vrij in het beschrijven van die wereld?
    Of is hij op een bepaalde manier veranderd? Ik veronderstel heel erg overwoekerd en zo ;3


    Daar zijn de omgevingsfoto's voor. Om je een voorbeeld te geven van hoe het eruit ziet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Daar zijn de omgevingsfoto's voor. Om je een voorbeeld te geven van hoe het eruit ziet

    Oh oei, die zag ik over het hoofd ;x


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    ^Dat kan je zeker doen, mensen kunnen ook later hun personage afmaken en gewoon inspringen. Zo heb ik het soms ook al eens gedaan, want als je op iedereen moet wachten ;/


    Snap ik, maar ik kan ook begrijpen dat het niet fijn is als het speeltopic al pagina's staat volgespamt en die mensen dan pas komen meedoen. Dat zou ik zelf ook best irritant vinden, maarja, er werd gevraagd de rollen af te maken.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Snap ik, maar ik kan ook begrijpen dat het niet fijn is als het speeltopic al pagina's staat volgespamt en die mensen dan pas komen meedoen. Dat zou ik zelf ook best irritant vinden, maarja, er werd gevraagd de rollen af te maken.

    Dat is waar, maar vooral in deze RPG kunnen ze makkelijk inspringen. We blijven gewoon nog best lang bij het luik staan en doen alsof het gewoon redelijk lang duurt tot iedereen eruit is of zo. Dan hebben ze niet echt wat gemist behalve hoogstens gesprekken. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Da's waar.


    16 - 09 - '17

    Sorry, ik kan nog niet reageren want ik heb geen laptop nu en op mobiel is dat echt niet fijn :(


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Haha, als dit zo blijft, vrees ik dat Jia Aydin nog wel is zou kunnen slaan ;p

    Hun karakters zijn redelijk tegenstrijdig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 16:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn topics. Ik ben nu bezig met een reactie.


    Spoiler alert: you will save yourself