• Ja! Ik heb mijn naam veranderd naar Oin de dwerg uit The Hobbit. Eigenlijk wilde ik Fili, maar die was bezet. Toen Kili, maar die ook. Daarna Nori, Dori, Ori, Dwalin, Balin, Thorin en Gloin, maar die waren allemaal bezet, dus ja toen werd het maar Oin, lol. Ik wilde perse een Hobbit naam, omdat ik ook ooit een Lotr(Shelob) naam had en ik wilde dus ook graag een Hobbit naam. Hij blijft waarschijnlijk niet lang, lol. Daarvoor ben ik te gehecht aan mijn lieve James.

    Ohja, dit is Oin:



    JamesPotter > Oin


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ken je niet echt, maar ik hérken je wel altijd op het forum en ik moet zeggen dat het heel erg vreemd is om je niet als JamesPotter te zien. :'D

    Maar ik vind 'm wel leuk. ^^ Weet iemand of er ook al een Bifur en Bombur zijn? Dan zouden we een complete set dwergen op Q hebben. :Y) Edit: Oh wacht, natuurlijk hebben we die al. Dat was zelfs een van de bèta's. Dan was Oin dus de laatste, haha.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat leuk, hehe.


    16 - 09 - '17

    Uh-oh! Behoudt alsjeblieft nog eeb tijd die profielfoto zodat ik me niet steeds af hoef te vragen wie je bent! Ik was zo gewend aan JamesPotter!
    Maar toch is een hobbitnaam wel leuk! :3 Alleen heel erg wennen dus. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuuk! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb fili x'D
    maar oin is ook grappig met zijn gehoornapparaat ^^

    Square schreef:
    Ik ken je niet echt, maar ik hérken je wel altijd op het forum en ik moet zeggen dat het heel erg vreemd is om je niet als JamesPotter te zien. :'D

    Maar ik vind 'm wel leuk. ^^ Weet iemand of er ook al een Bifur en Bombur zijn? Dan zouden we een complete set dwergen op Q hebben. :Y) Edit: Oh wacht, natuurlijk hebben we die al. Dat was zelfs een van de bèta's. Dan was Oin dus de laatste, haha.


    Awesome, dan ben ik dus de laatste dwerg (joehoe)

    Gibbs schreef:
    Uh-oh! Behoudt alsjeblieft nog eeb tijd die profielfoto zodat ik me niet steeds af hoef te vragen wie je bent! Ik was zo gewend aan JamesPotter!
    Maar toch is een hobbitnaam wel leuk! :3 Alleen heel erg wennen dus. x)


    Hahahahha is goed hoor, als ik alles zou veranderen, zou ik mezelf niet eens herkennen en dan zou ik in ongemakkelijke situaties komen waarin in mijn eigen vragen quote en beantwoord, zodat ik dus eigenlijk letterlijk tegen mezelf praat :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Camaro schreef:
    Ik heb fili x'D
    maar oin is ook grappig met zijn gehoornapparaat ^^


    Grrrr hahahhaha ja Oin is cool


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha oké, maar zoals sommigen al zeiden is het best wennen nu je geen JamesPotter meer bent.. Waarschijnlijk als je die profielfoto niet meer had, zou ik je niet herkennen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oin is wel schattig op de een of andere manier met dat gehoor apparaat.
    Ik wil ook graag een hobbit naam... Maar tot nu toe is alles al bezet wat ik kan bedenken (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hahaha, echt zo een heel usernameverlanglijstje! Leuke naam, alsnog. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Whoaaah, vet! Ik wilde (morgen) mijn naam veranderen in ook een Hobbitnaam! (: Hopelijk kan die nog wel ;d.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Neee Jaaaameeees DL
    Oke. Ik vind het goed. Nu nog. >:c


    wat was dit ookalweer

    Het verbaast me dat Oin nog vrij was. Ö
    Lucky you.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    No way, was die nog vrij? Lucky you! Oin is echt een leuk personage, met die ijzeren hoorn in zijn oor heeft hij echt geweldige scenes

    HAHAHAHHA, sorry dat ik Nori heb geclaimd, het is nou eenmaal mijn naam :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.