• Sommige mensen hier zullen misschien The Colbert Report wel kennen. Het is een Amerikaans satirisch nieuwsprogramma, en hoewel ik meestal liever The Daily Show kijk, is dit het toch wel waard om even te delen. Obama - ja, die, de President van de VS - is namelijk te gast en neemt een deel van de show over. :Y)



    Dus, wat was het moment waarop jij besefte dat Obama cooler is dan jij zelf bent? En wat voor super serieus politiek nieuws hebben jullie de afgelopen week gehoord? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag het op tv ja, ik vond het wel hilarisch, eigenlijk. :Y)


    Your make-up is terrible

    Hhahaa geweldig :Y)


    -

    Ik zag het bij dwdd ja. Geweldig :')

    Thuis even kijken c:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Thuis even kijken c:


    26 - 02 - '16

    Ik heb het gezien en vond het inderdaad wel erg grappig. De afgelopen heb ik voornamelijk veel nieuws gehoord over de rellen in Amerika.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik besefte al hoe awesome hij was met zijn geboortevideo op die ene conferentie :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is echt briljant XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha mooi. Echt ontzettend slim van hem dat hij op deze manier zijn boodschap probeert over te brengen, want zoals hij zegt, een normale speech over Obamacare zou niet helpen. Dit is goed voor het imago van Obamacare, en zijn eigen imago natuurlijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself