• Ik wil graag advies over iets waar ik mee zit, maar ik open er liever niet een topic over. Het liefst wil ik gewoon twee of drie mensen aan wie ik een pb kan sturen en die dan ook een degelijk advies terugsturen. Dat zou super tof zijn.
    Ik weet dat er genoeg mensen op Quizlet zijn die een pb open hebben staan, maar het zou nog superder zijn als er ook een heel erg handig antwoord terug komt. En wees niet ongerust, niets kan slechter zijn dan de antwoorden die ik mezelf geef. ^^
    Dus wie kan ik pb'en?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je mag mij wel wat sturen hoor! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Als je wil, kan je mij ook een pb sturen horen. (:


    -

    Dank jullie wel guys!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mij ook, hoor! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Mij ook, hoor! (:


    16 - 09 - '17

    Mij kun je altijd iets sturen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Als je eerst even een pbtje stuurt naar mij met waarover het gaat, dan kan ik kijken of ik kan helpen


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mijn pb staat open.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie dat je al een aantal mensen hebt die advies kunnen geven, maar als je wilt mag je altijd iets sturen c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Je mag mij ook altijd een PB'tje sturen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klang schreef:
    Ik zie dat je al een aantal mensen hebt die advies kunnen geven, maar als je wilt mag je altijd iets sturen c:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    No idea if you still need some advice, but I'm here if you need me. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ..Ik weet niet waarover het gaat en of ik dus advies kan geven :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lieve Manon

    Ik heb het gelezen, ik ben naar 'een oplossing' die je écht 'helpt' aan het zoeken. Iets wat zinnig is en niet zomaar 'Sweetie, sterkte.' is, iets waar je aan hebt. Ik laat het tot me bezinken en probeer tot iets realistisch te komen.
    Zelf heb ik er namelijk niet veel ervaring mee, ik probeer vanavond nog te antwoorden. Anders zal het morgen zijn. Hangt af hoever ik zit met de leerstof.

    Aurora


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Lieve Manon

    Ik heb het gelezen, ik ben naar 'een oplossing' die je écht 'helpt' aan het zoeken. Iets wat zinnig is en niet zomaar 'Sweetie, sterkte.' is, iets waar je aan hebt. Ik laat het tot me bezinken en probeer tot iets realistisch te komen.
    Zelf heb ik er namelijk niet veel ervaring mee, ik probeer vanavond nog te antwoorden. Anders zal het morgen zijn. Hangt af hoever ik zit met de leerstof.

    Aurora


    Oke, toch bedankt voor het lezen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt