• Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover voor mijn nieuwe story wil gaan maken! Het verhaal is gebaseerd op de film 'About time' (een film die ik iedereen aanraadt) en gaat over een jongen die door de tijd kan reizen. Het is geen dramatisch verhaal (zoals sommige verhalen over tijdreizen wel eens kunnen zijn) en eigenlijk kun je het een beetje zien als een soort romantische komedie. Ik zoek dan ook een cover die bij dit beeld past!

    Samenvatting:

    Mijn hele leven lang ben ik al geobsedeerd door tijd. Wat is tijd nou eigenlijk? Hoe werkt het? Hoe kan het dat het altijd doorgaat? Is er een begin? Een eind? Altijd heb ik me hier mee bezig gehouden. Het was voor mij nauwelijks een verrassing toen mijn vader me op mijn 18e vertelde dat ik in de tijd kan reizen: het leek een vanzelfsprekendheid, een gevolg op alle gedachtes die ik had. Het werd pas bizar op het moment dat ik ook werkelijk door de tijd reisde… en ik plotseling weer in een situatie zat van een week geleden.

    De mannelijke lijn van Colin's familie kan tijdreizen. Colin maakt hier dan ook graag gebruik van - maar beseft niet altijd dat het ernstige gevolgen kan hebben. Dit verhaal beschrijft het leven van een normale jongen met een abnormaal leven.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gezocht - laat je fantasie de vrije loop - maar het uiterlijk van de hoofdrolspeler Colin is die van Thomas Sangster.


    Hij staat soms leuk en soms minder leuk op foto's, dus zoek de leukste die het beste bij jouw cover past ;P.

    De 'winnaar' krijgt 5 credits!
    Bij voorbaat enorm bedankt!

    Groetjes,
    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 10:08 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Biblio schreef:
    Wanneer is eigenlijk de deadline?


    Ik heb niet echt een deadline...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zonder effect en tekst:

    Met effect en zonder tekst:

    Met effect en tekst (lettertype 1):

    Met effect en tekst (lettertype 2):


    Ik kan ook nog een ander effect of lettertype doen.
    Waarschijnlijk maak ik er nog wel een als ik tijd heb.
    Ik hoop dat je het wat vind!

    Xxx Pythagoras

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 16:19 ]


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik zal wat proberen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Kan ik nog wat proberen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.





    Ik heb toch nog wat geprobeerd. ;3
    Ze zijn aanklikbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan echt niet meer kiezen... Wauw, wat een mooie covers! Echt, ik vind ze stuk voor stuk mooi en ik weet echt niet welke ik moet kiezen...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb nog inspiratie voor een cover, maar die kan ik pas donderdag maken ws, dus heb je die tijd? Anders hoeft t niet hoor (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Ik heb nog inspiratie voor een cover, maar die kan ik pas donderdag maken ws, dus heb je die tijd? Anders hoeft t niet hoor (:


    Ja ik heb de tijd ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ga ook iets proberen (:


    Credendo Vides

    Ik heb gekozen voor de cover van Biblio! Ik zal de credits zo snel mogelijk aan je geven :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Ik heb gekozen voor de cover van Biblio! Ik zal de credits zo snel mogelijk aan je geven :3


    OMG yay ^^ had ik serieus niet zien aankomen vanwege de andere mooie covers maar ben blij (:


    I just caught the wave in your eyes