• Hey there!

    Binnenkort ga ik met mijn vriendinnen op citytrip naar Dublin. Nu vroeg ik me af of sommigen onder jullie misschien ervaring hadden met die stad en me wat tips kan geven. (: Wat moet ik zeker gedaan hebben? Leuke hostels? ...
    Ik ben trouwens 20 dus alcoholgerelateerde activiteiten mogen ook (;


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Naar de pub. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euron schreef:
    Naar de pub. :Y)


    Haha, waren we sws al van plan. Toevallig een idee van een awesome pub die we daar kunnen vinden?


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ik ben in april naar Dublin geweest en ik vond het echt geweldig. Absolute aanraders:

    Trinity College Bibliotheek
    Guinness Factory
    Dublin Castle
    Je hebt ergens zo'n oude gevangenis die heel cool is, maar ik weet de naam niet meer.
    Voor leuke kroegen en pubs moet je gewoon door het district Temple Bar slenteren. Daar spelen allemaal artiesten op straat en er zijn talloze authentieke barretjes met live muziek (vooral in de zijstraatjes kijken om de commerciële troep te ontwijken). Buiten het district Temple Bar heb je een coole pub die The Hairy Lemon heet.Probeer zeker Irish Stew als avondeten en drink allemaal soorten speciaalbier.

    Het hostel waarin ik zat heette geloof ik Sky Backpackers en het was echt mooi.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 10:55 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sorry, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 10:53 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpines schreef:
    (...)

    Haha, waren we sws al van plan. Toevallig een idee van een awesome pub die we daar kunnen vinden?

    Ik ben er helaas nooit geweest. Maar het lijkt me iets wat je sowieso moet hebben gedaan. In Londen was 't in ieder geval erg gezellig in de pub. :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 10:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niphredil schreef:
    Ik ben in april naar Dublin geweest en ik vond het echt geweldig. Absolute aanraders:

    Trinity College Bibliotheek
    Guinness Factory
    Dublin Castle
    Je hebt ergens zo'n oude gevangenis die heel cool is, maar ik weet de naam niet meer.
    Voor leuke kroegen en pubs moet je gewoon door het district Temple Bar slenteren. Daar spelen allemaal artiesten op straat en er zijn talloze authentieke barretjes met live muziek (vooral in de zijstraatjes kijken om de commerciële troep te ontwijken). Buiten het district Temple Bar heb je een coole pub die The Hairy Lemon heet.Probeer zeker Irish Stew als avondeten en drink allemaal soorten speciaalbier.

    Het hostel waarin ik zat heette geloof ik Sky Backpackers en het was echt mooi.


    Bedankt! Voor skybackpackers zie ik wel wat recensies over het feit dat het ontbijt suckt en de douches smerig zijn.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Alpines schreef:
    (...)

    Bedankt! Voor skybackpackers zie ik wel wat recensies over het feit dat het ontbijt suckt en de douches smerig zijn.


    Ik heb daar geen ontbijt gegeten want ze hadden een fijne supermarkt aan de andere kant van de Liffy en daar haalde ik altijd mijn ontbijt, dus dat zou best waar kunnen zijn. De douche in mijn kamer was helemaal niet vies echter.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.